Hotel Barceló Fuerteventura Thalasso Spa

Hotel Barceló Fuerteventura Thalasso Spa

8.4Fantastisch

Spanje, Fuerteventura, Caleta de Fuste

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 532p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

Heel de dag door animatie in Barcelo Fuerteventura Thalasso Spa. Het zwembad is groot en er zijn genoeg ligbedden. Schone kamers, sommige met een eigen jacuzzi. In Hotel Barcelo Fuerteventura Thalasso Spa maak je gratis gebruik van de fitnessruimte. De buffetten zijn gevarieerd. Gelegen in rustig Caleta de Fuste op 500 meter van het strand.

224 reviews over Hotel Barceló Fuerteventura Thalasso Spa

• 8H. Wiegmans17-01-2020

Wat gedateerd, massaal hotel, maar toch positief

Het hotel is wat gedateerd. Heeft een renovatie nodig. Bijvoorbeeld douchen in de badkuip is uit de tijd. Wij hadden een goedkope aanbieding dus vermoedelijk ook een goedkope kamer (verkalkte scharnieren in badkamer/ streepje schimmel). Kamer gehorig, wel goed geslapen op een prima bed. De buffetmaaltijden worden genuttigd in een restaurant waarin honderden hotelgasten verblijven. De zitjes aan de bar lopen over in een massaal theater met bijna elke avond wel een show. De tuin is mooi en goed onderhouden. De zwembaden zijn gevuld met zout water en één zwembad is lekker verwarmd. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten is goed met een zeer uitgebreide keuze. Heb je een huurauto dan kan je gratis parkeren op de parkeerplaatsen van het hotel. Vlak naast het hotel ligt een leuk winkelcentrumpje. De prijzen aan de bar zijn alleszins redelijk en vaak lager dan bij de restaurants en bars in de omgeving. Gezien prijs/kwaliteit toch een +

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Lilian10-07-2019

Heerlijk genoten !

Erg mooi schoon resort voor zowel jong als oud kan je hier goed vertoeven. Drukkere plekjes of rustige plekken zijn er beide te vinden. Eten is zeer goed als crohn patiënt GEEN klachten dus zeer goed. De zwembaden zijn beide zoutwater . Prachtig strand enigste min puntje is dat je moet betalen voor de bedjes op het strand .

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Diana van Bavel15-04-2019

Relaxed

Super geregeld en verzorgd , was een top vakantie

Gereisd met partner in november 2018

• 2018
    8Tamara21-11-2018

Moeite waard

Het was zeer aangenaam, het personeel erg vriendelijk! Elke avond een leuke show in het hotel! Van de animatie zelf en ook van entertainment van buiten af. Altijd plek bij het zwembad ( ligt ook wel aan de periode denk ik). Veel zat in begrepen bij all in maar zelf drink ik graag wel een cocktail op vakantie en daar was noet zo veel keuze in! Kamer was lekker groot het uitzicht net iets minder maar zo veel ben je toch niet op de kamer. Wij hebben een top vakantie gehad en zouden dit hotel zeker aanraden!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Fam. Subhan14-10-2018

Super vakantie

Het was een mooi en leuk hotel. Personeel was vriendelijk en gastvrij! Het eten in het restaurant was goed en gevarieerd! Hotelkamer was netjes en er werdt elke dag schoongemaakt. Je kreeg ook elke dag nieuwe handdoeken. Alles was top geregeld! Onze complimenten voor het hotel. Wij zouden het zeker aanraden bij onze familie en vrienden.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Sjardijn02-09-2018

Geweldig

Het was geweldig, eten drinken, bedden, locatie, verblijf en zeer vriendelijk

Gereisd met partner in juni 2017

• 10J Leenen21-05-2018

Geweldig hotel

Geweldig hotel! Het eten was fantastisch. Kamers een beetje gedateerd maar wel ruim en vooral heel schoon, badkamer met een douche/bad combinatie waar ik 1.90m zelfs onder pas (en dat is de eerste keer dat ik dat meemaak) met gewoon een fatsoenlijke constante warme straal!

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam!

Het zwembadgedeelte is ook ruim! Groot zwembad en genoeg lekker liggende bedjes om heel de dag op te kunnen relaxen. En heb je hier geen zin in dan sta je in 2 minuten op een mooi strand waar je wel moet betalen voor bedjes maar ook zo op een handdoekje kunt gaan liggen.

De locatie van het hotel is iets minder. In de buurt is weinig te beleven dus als je op zoekt bent naar een feestvakantie dan moet je hier niet zijn. Voor gezinnen met kinderen is het naar mijn mening wel een aanrader omdat het hotel genoeg faciliteiten heeft en er leuke (betaalbare) excursies zijn die je met de kids kunt doen.

Briseida Bautista (Guest Experience Manager), Community Manager, 22-05-2018

Dear Guest,
    We always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories and we are very grateful for the time and effort you spent to share your personal experience at our Barceló Fuerteventura Thalasso Spa Hotel with us and Zoover readers. We appreciate your kind words for our staff, their kindness and helpfulness being undoubtedly one of our hotel's main assets we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us. We thank you for pointing out the cleanliness of our installations, being fully aware that this is an aspect of primary importance for our guests to feel comfortable in our hotel, our housekeeping staff undertakes a thorough cleaning of our installations and rooms on a daily basis. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future. Kind regards, Briseida Bautista Guest Experience Manager

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Danny07-03-2018

Was echt een top vakantie en alles was perfect geregeld.alles was schoon en verzorgd kortom echt een aanrader

Briseida Bautista (Guest Experience Manager), Community Manager, 08-03-2018

Dear Customer, Thank you so much for sharing your great assessment and your beautiful words about your recent Barceló Fuerteventura Thalasso Spa Experience!! We will share your commentaries with our staff, these words feed our smile & soul. Kind regards. Briseida Bautista Guest Experience Manager

Gereisd met partner in november 2016

• 8Paulina06-03-2018

Leuk, lekker en mooi eiland.

Het was koud, regenachtig, veel wind. We konden niet Nasr ander eiland door de storm. Toch hadden we een heel leuke vakantie. Ducht bij strand, mooi eiland, lekker eten, goede auto. Goed gezelschap.

Briseida Bautista (Guest Experience Manager), Community Manager, 08-03-2018

Dear Customer, Firstly, we would like to thank you for the lovely words you shared about your recent visit to our Barceló Fuerteventura Thalasso Spa Hotel. We are really sorry sorry that the weather did not met to your expectations. however, we are delighted to read that you enjoyed them We thank you for this wonderful words, we will share them with our staff. We look forward welcoming you back again & soon. Kind regards. Briseida Bautista Guest Experience Manager

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8Kees04-03-2018

Aanrader

Prima positie en schone appartement

Gereisd met partner in mei 2017

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald