Hotel Barceló Fuerteventura Thalasso Spa

Hotel Barceló Fuerteventura Thalasso Spasterstersterster

8.7Fantastisch

Spanje, Fuerteventura, Caleta de Fuste

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Barceló Fuerteventura Thalasso Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

Heel de dag door animatie in Barcelo Fuerteventura Thalasso Spa. Het zwembad is groot en er zijn genoeg ligbedden. Schone kamers, sommige met een eigen jacuzzi. In Hotel Barcelo Fuerteventura Thalasso Spa maak je gratis gebruik van de fitnessruimte. De buffetten zijn gevarieerd. Gelegen in rustig Caleta de Fuste op 500 meter van het strand.

223 reviews over Hotel Barceló Fuerteventura Thalasso Spa

• 9Lilian10-07-2019

Heerlijk genoten !

Erg mooi schoon resort voor zowel jong als oud kan je hier goed vertoeven. Drukkere plekjes of rustige plekken zijn er beide te vinden. Eten is zeer goed als crohn patiënt GEEN klachten dus zeer goed. De zwembaden zijn beide zoutwater . Prachtig strand enigste min puntje is dat je moet betalen voor de bedjes op het strand .

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Diana van Bavel15-04-2019

Relaxed

Super geregeld en verzorgd , was een top vakantie

Gereisd met partner in november 2018

• 2018
    8Tamara21-11-2018

Moeite waard

Het was zeer aangenaam, het personeel erg vriendelijk! Elke avond een leuke show in het hotel! Van de animatie zelf en ook van entertainment van buiten af. Altijd plek bij het zwembad ( ligt ook wel aan de periode denk ik). Veel zat in begrepen bij all in maar zelf drink ik graag wel een cocktail op vakantie en daar was noet zo veel keuze in! Kamer was lekker groot het uitzicht net iets minder maar zo veel ben je toch niet op de kamer. Wij hebben een top vakantie gehad en zouden dit hotel zeker aanraden!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Fam. Subhan14-10-2018

Super vakantie

Het was een mooi en leuk hotel. Personeel was vriendelijk en gastvrij! Het eten in het restaurant was goed en gevarieerd! Hotelkamer was netjes en er werdt elke dag schoongemaakt. Je kreeg ook elke dag nieuwe handdoeken. Alles was top geregeld! Onze complimenten voor het hotel. Wij zouden het zeker aanraden bij onze familie en vrienden.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Sjardijn02-09-2018

Geweldig

Het was geweldig, eten drinken, bedden, locatie, verblijf en zeer vriendelijk

Gereisd met partner in juni 2017

• 10J Leenen21-05-2018

Geweldig hotel

Geweldig hotel! Het eten was fantastisch. Kamers een beetje gedateerd maar wel ruim en vooral heel schoon, badkamer met een douche/bad combinatie waar ik 1.90m zelfs onder pas (en dat is de eerste keer dat ik dat meemaak) met gewoon een fatsoenlijke constante warme straal!

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam!

Het zwembadgedeelte is ook ruim! Groot zwembad en genoeg lekker liggende bedjes om heel de dag op te kunnen relaxen. En heb je hier geen zin in dan sta je in 2 minuten op een mooi strand waar je wel moet betalen voor bedjes maar ook zo op een handdoekje kunt gaan liggen.

De locatie van het hotel is iets minder. In de buurt is weinig te beleven dus als je op zoekt bent naar een feestvakantie dan moet je hier niet zijn. Voor gezinnen met kinderen is het naar mijn mening wel een aanrader omdat het hotel genoeg faciliteiten heeft en er leuke (betaalbare) excursies zijn die je met de kids kunt doen.

Briseida Bautista (Guest Experience Manager), Community Manager, 22-05-2018

Dear Guest,
    We always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories and we are very grateful for the time and effort you spent to share your personal experience at our Barceló Fuerteventura Thalasso Spa Hotel with us and Zoover readers. We appreciate your kind words for our staff, their kindness and helpfulness being undoubtedly one of our hotel's main assets we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us. We thank you for pointing out the cleanliness of our installations, being fully aware that this is an aspect of primary importance for our guests to feel comfortable in our hotel, our housekeeping staff undertakes a thorough cleaning of our installations and rooms on a daily basis. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future. Kind regards, Briseida Bautista Guest Experience Manager

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Danny07-03-2018

Was echt een top vakantie en alles was perfect geregeld.alles was schoon en verzorgd kortom echt een aanrader

Briseida Bautista (Guest Experience Manager), Community Manager, 08-03-2018

Dear Customer, Thank you so much for sharing your great assessment and your beautiful words about your recent Barceló Fuerteventura Thalasso Spa Experience!! We will share your commentaries with our staff, these words feed our smile & soul. Kind regards. Briseida Bautista Guest Experience Manager

Gereisd met partner in november 2016

• 8Paulina06-03-2018

Leuk, lekker en mooi eiland.

Het was koud, regenachtig, veel wind. We konden niet Nasr ander eiland door de storm. Toch hadden we een heel leuke vakantie. Ducht bij strand, mooi eiland, lekker eten, goede auto. Goed gezelschap.

Briseida Bautista (Guest Experience Manager), Community Manager, 08-03-2018

Dear Customer, Firstly, we would like to thank you for the lovely words you shared about your recent visit to our Barceló Fuerteventura Thalasso Spa Hotel. We are really sorry sorry that the weather did not met to your expectations. however, we are delighted to read that you enjoyed them We thank you for this wonderful words, we will share them with our staff. We look forward welcoming you back again & soon. Kind regards. Briseida Bautista Guest Experience Manager

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8Kees04-03-2018

Aanrader

Prima positie en schone appartement

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Pieter Donselaar03-02-2018

Prima hotel. Schoon en kwalitatief goed eten !

Ruim opgezet hotel.Mooie zwembaden. Kamer is van alle gemakken voorzien met een goed bed en heerlijke kussens. Gebruik van fitnessruimte is kosteloos, voor gebruik van de wellness wordt voor hotelgasten 20 euro per persoon berekend, hetgeen best wel prijzig is.

Rubén Ruiz, Community Manager, 08-02-2018

Dear guest,

Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Barceló hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.

We are also very pleased to read your complété satisfaction with the comfort of the room we accommodated you in and are grateful for your highlight on the beauty of our accommodations aimed at guaranteeing a memorable stay in our hotel.

Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.

Kind regards,

Rubén Ruiz Guest Experience Manager

Gereisd met partner in februari 2018

6 tips over Hotel Barceló Fuerteventura Thalasso Spa

• Mark van der Zalm, 30-12-2013

Als je van avontuur houd huur een Jeep en ga lekker door de heuvels en bergen toeren op het eiland. Zorg er wel voor dat je geen reisziekte hebt want het is best hobbelig. Als je van lekker eten houd bezoek dan de lokale restaurants.

• esther, 16-11-2011

Huur sowieso een auto want met openbaar vervoer is alleen de havenstad te doen. Catamaran varen bij FireBird is aan te raden in de stad Corralejo. Boek auto en trips bij hostes uit Frankrijk, vele malen voordeliger, zij spraak ook genoeg engels! En vriendelijk!

• E. La Lau, 13-06-2013

Dagje cabrio huren om het eiland te verkennen. Veder zijn er op het eiland geen historische bezichtigingen daardoor blijft een bezoek aan het eiland eenmalig.

15 vragen over Hotel Barceló Fuerteventura Thalasso Spa

• Angela v Ooijen, 25-06-2016

Handdoekenservice

Hoi, is er een Handdoekenservice bij het hotel, dan bedoel ik de handdoeken bij het zwembad?

• SanVer, 15-04-2016

Waterkoker

Hallo, kan iemand mij vertellen of er een waterkoker op de kamer in verband met het klaarmaken van een flesje melk voor een baby?

• Robert -Jean Brommet, 03-12-2014

Zijn er ook zoetwaterbaden

d j , 15-12-2014

wij zijn er door het koude water niet ingeweest

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald