Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag25°19°
8,7

Heel de dag door animatie in Barcelo Fuerteventura Thalasso Spa. Het zwembad is groot en er zijn genoeg ligbedden. Schone kamers, sommige met een eigen jacuzzi. In Hotel Barcelo Fuerteventura Thalasso Spa maak je gratis gebruik van de fitnessruimte. De buffetten zijn gevarieerd. Gelegen in rustig Caleta de Fuste op 500 meter van het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Barceló Fuerteventura Thalasso Spa voor je op een rij gezet:

215 reviews over Hotel Barceló Fuerteventura Thalasso Spa in het Nederlands

Relaxed

Diana van Bavel
15-4-2019

Super geregeld en verzorgd , was een top vakantie

Gereisd Met partner in november 2018

Moeite waard

Tamara
21-11-2018

Het was zeer aangenaam, het personeel erg vriendelijk! Elke avond een leuke show in het hotel! Van de animatie zelf en ook van entertainment van buiten af. Altijd plek bij het zwembad ( ligt ook wel aan de periode denk ik). Veel zat in begrepen bij all in maar zelf drink ik graag wel een cocktail op vakantie en daar was noet zo veel keuze in! Kamer was lekker groot het uitzicht net iets minder maar zo veel ben je toch niet op de kamer. Wij hebben een top vakantie gehad en zouden dit hotel zeker aanraden!

Gereisd Met partner in juni 2018

Super vakantie

Fam. Subhan
14-10-2018

Het was een mooi en leuk hotel. Personeel was vriendelijk en gastvrij! Het eten in het restaurant was goed en gevarieerd! Hotelkamer was netjes en er werdt elke dag schoongemaakt. Je kreeg ook elke dag nieuwe handdoeken. Alles was top geregeld! Onze complimenten voor het hotel. Wij zouden het zeker aanraden bij onze familie en vrienden.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Sjardijn
2-9-2018

Het was geweldig, eten drinken, bedden, locatie, verblijf en zeer vriendelijk

Gereisd Met partner in juni 2017

Geweldig hotel

J Leenen
21-5-2018

Geweldig hotel! Het eten was fantastisch. Kamers een beetje gedateerd maar wel ruim en vooral heel schoon, badkamer met een douche/bad combinatie waar ik 1.90m zelfs onder pas (en dat is de eerste keer dat ik dat meemaak) met gewoon een fatsoenlijke constante warme straal!

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam!

Het zwembadgedeelte is ook ruim! Groot zwembad en genoeg lekker liggende bedjes om heel de dag op te kunnen relaxen. En heb je hier geen zin in dan sta je in 2 minuten op een mooi strand waar je wel moet betalen voor bedjes maar ook zo op een handdoekje kunt gaan liggen.

De locatie van het hotel is iets minder. In de buurt is weinig te beleven dus als je op zoekt bent naar een feestvakantie dan moet je hier niet zijn. Voor gezinnen met kinderen is het naar mijn mening wel een aanrader omdat het hotel genoeg faciliteiten heeft en er leuke (betaalbare) excursies zijn die je met de kids kunt doen.

Briseida Bautista (Guest Experience Manager), Community Manager, 22-5-2018

Dear Guest,
We always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories and we are very grateful for the time and effort you spent to share your personal experience at our Barceló Fuerteventura Thalasso Spa Hotel with us and Zoover readers. We appreciate your kind words for our staff, their kindness and helpfulness being undoubtedly one of our hotel's main assets we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us. We thank you for pointing out the cleanliness of our installations, being fully aware that this is an aspect of primary importance for our guests to feel comfortable in our hotel, our housekeeping staff undertakes a thorough cleaning of our installations and rooms on a daily basis. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future. Kind regards, Briseida Bautista Guest Experience Manager

Danny
7-3-2018

Was echt een top vakantie en alles was perfect geregeld.alles was schoon en verzorgd kortom echt een aanrader

Gereisd Met partner in november 2016
Briseida Bautista (Guest Experience Manager), Community Manager, 8-3-2018

Dear Customer, Thank you so much for sharing your great assessment and your beautiful words about your recent Barceló Fuerteventura Thalasso Spa Experience!! We will share your commentaries with our staff, these words feed our smile & soul. Kind regards. Briseida Bautista Guest Experience Manager

Leuk, lekker en mooi eiland.

Paulina
6-3-2018

Het was koud, regenachtig, veel wind. We konden niet Nasr ander eiland door de storm. Toch hadden we een heel leuke vakantie. Ducht bij strand, mooi eiland, lekker eten, goede auto. Goed gezelschap.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Briseida Bautista (Guest Experience Manager), Community Manager, 8-3-2018

Dear Customer, Firstly, we would like to thank you for the lovely words you shared about your recent visit to our Barceló Fuerteventura Thalasso Spa Hotel. We are really sorry sorry that the weather did not met to your expectations. however, we are delighted to read that you enjoyed them We thank you for this wonderful words, we will share them with our staff. We look forward welcoming you back again & soon. Kind regards. Briseida Bautista Guest Experience Manager

Aanrader

Kees
4-3-2018

Prima positie en schone appartement

Gereisd Met partner in mei 2017

Prima hotel. Schoon en kwalitatief goed eten !

Pieter Donselaar
3-2-2018

Ruim opgezet hotel.Mooie zwembaden. Kamer is van alle gemakken voorzien met een goed bed en heerlijke kussens. Gebruik van fitnessruimte is kosteloos, voor gebruik van de wellness wordt voor hotelgasten 20 euro per persoon berekend, hetgeen best wel prijzig is.

Gereisd Met partner in februari 2018
Rubén Ruiz, Community Manager, 8-2-2018

Dear guest,

Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Barceló hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.

We are also very pleased to read your complété satisfaction with the comfort of the room we accommodated you in and are grateful for your highlight on the beauty of our accommodations aimed at guaranteeing a memorable stay in our hotel.

Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.

Kind regards,

Rubén Ruiz Guest Experience Manager

Super vriendelijk en hartelijk personeel !

RAOUL LAUDY
15-2-2017

De moeite die men doet is zoals het hoort, maar niet overal van zelf sprekend..... Een dik verdiend 4* hotel. En ook een echte aanrader voor jong en oud. En heerlijke bedden ook belangrijk op vakantie....

Gereisd Alleenreizend in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Briseida Bautista- Guest Experience Manager, Community Manager, 31-3-2018

Dear Guest, Thank you very much for sharing these great comments of your recent stay at Barceló Fuerteventura Thalasso Spa Hotel. We are thrilled that you have enjoyed your stay and Holiday Experience!! Again we thank you for this wonderful words, it has been a pleasure for us to read and we look forward to serving you again soon. Yours Sincerely, Briseida Bautista Guest Experience Manager

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barceló Fuerteventura Thalasso Spa in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barceló Fuerteventura Thalasso Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.