Hotel Barceló Castillo Royal Level

Hotel Barceló Castillo Royal Level

8.1Fantastisch

Spanje, Fuerteventura, Caleta de Fuste

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Barceló Castillo Royal Level voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

22 reviews over Hotel Barceló Castillo Royal Level

• 9Kees13-03-2015

Fraaie ligging/ zeer vriendelijk personeel

Leuke vakantieplek. Ruim assortiment bij buffetten. Bungalow appartement ruim en adequaat ingericht. Bedden mogen vernieuwd worden. Voor lange mensen onvoldoende.

Silvia Lladós, Community Manager, 13-04-2016

Geachte gast,

Allereerst zou ik U willen bedanken dat U tijd genomen hebt om ons uw komentaren ivm uw vakantie te delen.

De komentaren van onze gasten kunnen ons enkel helpen om te verbeteren en in de toekomst een optimale ervaring aan te bieden.

Het doet ons deugd te vernemen dat U van uw verblijf in ons hotel heeft genoten en wijj hopen U in de nabije toekomst opnieuw te kunnen begroeten.

Voor verdere hulp kan U steeds bij ons terecht.

Met vriendelijke groeten,

Silvia Lladós

Guest Experience Manager

Gereisd met partner in maart 2015

• 8Eduard05-01-2014

Mooi complex

Prima vakantie gehad de eerste week van januari. Aardig personeel en prachtig appartement. Schoon, goed ligging en voldoende ruimte.

Alirio Perez General Manager, Community Manager, 19-11-2016

Dear Eduard, I would like to extend my thanks and appreciation to you to share your stay experience, it motivates us to improve day by day quality of services offered in our resort. We hope receive you soon in our resort once again and make you rstay as comfortable and nice as possible. With kind regards,

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 8gezin met jonge kinderen21-12-2011

We komen hier nu al voor de 12e keer.

Het apartement is goed, prima gemeubileerd en ligt rustig. Het is kleinschalig en dus geen herrie en drukte om je heen. Bij het grote complex aan de overkant van de straat kun je gaan eten. Kwaliteit eten vinden wij niet top, maar voor eten met kinderen is het prima. Zij vinden het in ieder geval een uitje elke dag. Daarna trek je je terug in het rustige complex. Zwembad is goed verwarmd en niet druk dus zelf kun je ook rustig op je strandstoel liggen zonder telkens gestoord te worden. Zee en strand ook dichtbij. Mooi uitzicht op zee.

Alirio Perez General Manager, Community Manager, 19-11-2016

Dear Guest, I would like to extend my thanks and appreciation to you to share your stay experience, it motivates us to improve day by day quality of services offered in our resort. We hope receive you soon in our resort once again and make you rstay as comfortable and nice as possible. With kind regards,

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 10E.H.Koningstein10-03-2010

prima verblijf.

Komen al 12 jaar in caleta de fuste, dit app heeft het beste uitzicht en ligging van de gehele baai, het weer is altijd goed, komen in de winter, voorjaar , najaar, is genoeg te doen, lekker eten, lekker wandelen , noem het maar op, voor ons een TOP LOCATIE en niet anders, "s avonds lekker rustig, de drukkte kan je zelf opzoeken. Het is geen torremolinos, maar relexd. Wij genieten er al jaren van, als ik stop met werken ga ik daar zeker overwinteren.

Alirio Perez General Manager, Community Manager, 19-11-2016

Dear Konluc, I would like to extend my thanks and appreciation to you to share your stay experience, it motivates us to improve day by day quality of services offered in our resort. We hope receive you soon in our resort once again and make you rstay as comfortable and nice as possible. With kind regards,

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Wim van Egmond08-07-2009

Formidabel!!!!!!

Om zeker nog eens terug te keren wat een mooi complex! Rustig, kindvriendelijk, en lekker eten!

Dear Guest,

With kind regards,

Gereisd met partner in juli 2009

• 8W.H van Egmond28-01-2009

In één woord geweldig

Hebben hier een zeer goede vakantie gehad, mooi weer, lekker eten in het restaurant vriendelijke bediening, erg behulpzaam. het appartement zag er netjes uit, en schoon, was zeer ruim, uitzicht op zee het kon niet mooier. En toch overal dichtbij, van harte aan bevolen!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9richard02-11-2008

super en lux voor weinig

via barcelo.com geboekt voor een perfecte prijs. ligt lekker dicht bij strand en lekker rustig. kleinschalig. aan de overkant van de straat ook een barcelo complex waar je ook kunt zwemmen en gebruik maken van de faciliteiten. onderin het complex een fitness gratis toegankelijk met je deurpas. ook inclusief ontbijt en eten te boeken aan de overkant bij het andere barcelo complex. goede restaurants in caleta de fuste zijn fado rock en la fuente. fado rock veel eten en goed van kwaliteit, neem vooral de mix fish. wel altijd druk. la fuente wat luxer en er ligt minder op je bord echter de kwaliteit is uitstekend.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Q.A.J.Daas10-09-2008

Voor herhaling vatbaar

In deze periode lekker rustig,groot strand,alles op prima loop afstand.Veel restaurants met prima eten, maar service is minder op complex , te weinig bediening (15 min wachten op bestelling)

Alirio Perez General Manager, Community Manager, 19-11-2016

Dear Guest, I would like to extend my thanks and appreciation to you to share your stay experience, it motivates us to improve day by day quality of services offered in our resort. We hope receive you soon in our resort once again and make your stay as comfortable and nice as possible. With kind regards,

Gereisd met partner in september 2008

• 9Stijn25-06-2008

Puerto Castillo

Heel leuke appartementen,mooie inrichting, heel proper onderhouden complex (het vakantiedorp niet! oa:veel vuil op de grond,vuile tafels,klevende drankkaarten) heel rustig om aan het zwembad te liggen(rustig).Eten in restaurant was niet slecht maar komt na enkele dagen aan je oren uit.De service aan de bar was ongelooflijk traag 1 barman, geen garçons.Tussen 1 en 3 geen snacks voor all in.Dorp is geen aanrader Puerto Castillo langs de andere kant wel.Hotel met heel wat capaciteit maar slecht management volgens mij.

Alirio Perez General Manager, Community Manager, 19-11-2016

Dear Stijn, I would like to extend my thanks and appreciation to you to share your stay experience, it motivates us to improve day by day quality of services offered in our resort. We hope receive you soon in our resort once again and make your stay as comfortable and nice as possible. With kind regards,

Gereisd met familie in juni 2008

• 8Fam. Hermes Den Bosch30-10-2007

Appartement gehad. De bedden waren erg hard. De slaapbank voor de kinderen was prima. Verschillende zwembaden aanwezig, zoet en zout water. Leuke bar waar je op het strand uitkeek. Nadeel vonden wij bij all inclusive dat je tussen 1 en 3 uur niet bij de snackbar kon eten. A la carte restaurant en pizzeria vallen niet onder all inclusive. Eten was goed. Had van ons wat uitgebreider mogen zijn. Complex lijkt op een klein dorp. Erg gezellig. WIj hebben een prima vakantie gehad. Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met familie in oktober 2007

Hotel Barceló Castillo Royal Level info