Hotel Barceló Castillo Beach Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.8Voldoende

• Animatie

Het all-inclusive Barceló Castillo Beach Resort vind je op het zonovergoten Fuerteventura. Dankzij de ligging pal aan de Atlantische Oceaan en het prachtige zandstrand is dit resort erg populair bij gezinnen en watersportliefhebbers. Maar ook de omgeving van het Barceló Castillo Beach Resort is zeker het ontdekken waard. Wij vertellen je graag meer over dit resort en leuke to do’s in de omgeving. Lees je met ons mee?

Aparthotel Barceló Castillo Beach Resort is een ruim opgezet resort met tal van faciliteiten. Boodschappen doe je in de supermarkt van het resort en in de vele winkeltjes kun je terecht voor een leuk aandenken aan je vakantie. Midden in de prachtige hoteltuin liggen drie grote zwembaden met uitzicht op de helderblauwe zee. Hier kom je in de schaduw van de palmbomen helemaal tot rust. De kids spatteren lekker in het kinderbad en hebben dolle pret in de speeltuin of bij de miniclub.

Accommodaties

Je kunt zowel een bungalow als een appartement bij Barceló Castillo Beach Resort boeken. Deze accommodaties zijn praktisch ingedeeld en voorzien van een woon/zitgedeelte, slaapkamer, badkamer en kitchenette. Sommige vakantiegangers geven aan dat de accommodaties wat sober zijn ingericht en de schoonmaak grondiger kan. De handdoekenservice is wel prima geregeld. Tijdens je verblijf op het resort geniet je tevens van alle hotelvoorzieningen van Aparthotel Barceló Castillo Beach Resort.

Restaurants

Naast de voorzieningen om zelf te koken in je appartement of bungalow, kun je er ook voor kiezen om te gaan eten bij Aparthotel Barceló Castillo Beach Resort. Het buffetrestaurant en het à la carte restaurant bieden een ruim aanbod aan gevarieerde maaltijden. Een aantal reviewers vindt het soms wat te druk in de restaurants, maar als je op een later tijdstip aanschuift valt het mee met de drukte. Hou er wel rekening mee dat je ondanks de all-inclusive formule voor sommige drankjes moet bijbetalen.

De ligging van Aparthotel Barceló Castillo Beach Resort

Barceló Castillo Beach Resort ligt in Caleta de Fuste op slechts 7 kilometer van het vliegveld. Je bent vanaf het vliegveld al binnen een kwartier op je vakantiebestemming. De ligging van Barceló Castillo Beach Resort is ook ideaal voor strandliefhebbers. Je hoeft de straat maar over te steken en je staat al met je voeten in het zand van Playa del Castillo. Neem zeker je snorkelset mee om prachtig gekleurde vissen te spotten. Heb je altijd al eens willen duiken? Dan kun je lessen nemen in de nabijgelegen duikschool. Het strand is ook erg populair bij windsurfers vanwege de stevige zeewind.

Wil je meer ontdekken van Fuerteventura? Dan raden vakantiegangers aan om een auto te huren. Een van de favoriete plekjes op het eiland is het Nationaal Park Jandía. Dit is een prachtig gebied om te wandelen vanwege het vulkanische landschap dat wordt afgewisseld met botanische tuinen.

Als je niet genoeg kunt krijgen van het indrukwekkende landschap rij dan door naar Montana Tindaya. Dit is de oudste vulkaan van Fuerteventura en wordt ook wel de heilige berg genoemd. Vergeet je fototoestel niet mee te nemen, want het uitzicht vanaf de vulkaan is adembenemend.

Wil je ook genieten van een heerlijke vakantie op Fuerteventura? Boek dan een bungalow of appartement bij Barceló Castillo Beach Resort.

399 reviews over Hotel Barceló Castillo Beach Resort

• 5Erik11-03-2017

Jammer

Met het resort is niets mis. Het strand is echter afgesloten in verband met renovatie. Jammer dat touroperator dat in de zogenaamde kleine lettertjes heeft verstopt. Naast het feit dat het strand dus niet toegankelijk is, hoor je de hele dag bouwwerkzaamheden. Kortom, ga lekker naar dit resort.... als het strand klaar is.... en boek niet bij touroperator.

Alirio Pérez - General Manager, Community Manager, 12-03-2017

Geachte Jammer,

Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat uw verblijf in Barceló Castillo Beach Resort niet naar wens is geweest. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te beschrijven. Hiermee geeft u ons de kans onze dienstverlening te verbeteren en ervaringen zoals de uwe te voorkomen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwerlkomen.
    Wij betreuren het dat de bestaande werken op het strand een ongemak tijdens uw verblijf zijn geweest, alle touroperators kenden de situatie en had een plicht om al haar klanten op de hoogte. Wij hopen dat de volgende keer naar het hotel is dit probleem al opgelost te bezoeken.

Vriendelijke groeten, Alirio Pérez - General Manager

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Mirjam en Natascha20-02-2017

Ideaal voor een weekje zonvakantie

Ieder jaar gaan wij hier heen voor een weekje zon, shoppen en lekker eten. Na 5 jaar kregen we een update als vaste gast maar we willen gewoon in onze favoriete bungalow aan de rand van het park. Elk jaar doen ze weer hun best aan onze wensen te voldoen. Iedere dag wordt er schoon gemaakt en de medewerkers zijn vriendelijk. Van de faciliteiten op het park maken wij geen gebruik, de supermarkt zit vlakbij en in het dorp hebben we een aantal heerlijke restaurantjes waar we graag komen.Aan het strand kun je heerlijk lunchen, alleen jammer dat er geen wifi in de bungalow is.Komende april gaan we weer...voor de 8e keer.

Alirio Pérez - General Manager, Community Manager, 01-03-2017

Geachte Mirjam en Natasha,

Allereesrt willen we jullie bedanken voor het delen van jullie ervaring in ons hotel en jullie loyaliteit gedurende al deze jaren. Het doet ons steeds deugd te lezen dat onze gasten het naar hun zin gehad hebben en graag terugkeren naar ons hotel. We zullen al het mogelijk doen om jullie volgende keer weer jullie favoriete bungalow te reserveren. Momenteel zijn we ons wifi-systeem aan het updaten zodat we bereik hebben in alle bungalows. Nogmaals hartelijk dank voor jullie lovende kritiek en we kijken er al naar uit jullie in april weer te mogen begroeten.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Chantal10-02-2017

Heerlijk!

We hebben genoten van een mooie schone ruime bungalow, met uitzicht op het zwembad en de zee. Iedere dag werd het huisje schoon gemaakt en kregen we nieuwe handdoeken en om de dag schoon beddengoed. wij hadden een auto gehuurd en hebben geweldig mooie plaatsen bezocht. Het centrum is met een minuut of 5 a 10 te lopen waar veel restaurantjes en vertier is. Het ontbijt was super wat een keuze en vriendelijke personeel. Het strand was niet toegankelijk op het moment dat wij er waren maar kan me voorstellen dat het dan helemaal Top zou zijn..Het animatieteam kwam bij ons als heel matig over. Wij komen hier zeker nog eens terug. .

Alirio Pérez - General Manager, Community Manager, 20-02-2017

Geachte Klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van Barceló Castillo Beach Resort. Fijn om te vernemen dat uw verblijf in xxx naar wens is geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Hanneke15-01-2017

Prima verblijf!

Goede hygiene; uitgebreide en gevarieerde buffetten. Vriendelijke en snelle bediening.

Zowel in de eetzaal als bij het zwembad zit je dicht op elkaar.

Het strand wordt heringericht en kan niet betreden worden! Ga naar een strandje op het einde van de wandelroute of ga naar de prachtige witte stranden nabij Corralejo. Er is uiteraard veel wind!

Met vriendelijke groet,, Community Manager, 16-01-2017

Geachte Hanneke,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van . Fijn om te vernemen dat uw verblijf in Barceló Castillo naar wens is geweest. Het strand zal openen in een maand. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen verwelkomen.

Gereisd met partner in januari 2017

• 7Marianne en Theresia12-12-2016

Ga er gerust heen!

In de eerste plaats was het heerlijk weer, en dan heb je natuurlijk algauw een fijne vakantie. Daarbij is Barcelo el Castillo een mooi groot park, we hadden een heerlijk 2-kamer huisje, iedere dag schoonmaak en schone handdoeken en vaak schone lakens. Het eten was prima, alleen vaak wat aan de lauwe kant en voor ons was er erg weinig keuze aan groentes, aangezien we vegetariër zijn en zij vooral gericht zijn op vlees en vis. Animatieteam bestond uit aardige mensen, die hun best deden, maar de kwaliteit was matig. De werkzaamheden aan het strand, waarover de laatste tijd vaak negatief gesproken wordt, vallen enorm mee, en in Barcelo heb je er eigenlijk geen last van. Alleen voor echte strandliefhebbers is Caleta de Fuste af te raden totdat de werkzaamheden gereed zijn.

General Manager, Community Manager, 19-12-2016

Dear Guest, first of all I would like to thank you for choosing our resort for your holidays and to take part of your valuable time to write us your experience. Regarding beach work, it will be finished in next month. I sincerely apologize for any inconveniences during your stay. We deeply check our services standards for any possible improvements. With kind regards,

Gereisd met vrienden in november 2016

• 8Rita27-11-2016

Leuke plaats

Leuke plaats om te zijn. Overal wordt Engels gesproken. (komen ook veel Engelsen) Ik zou hier geen al inclusive boeken. Genoeg leuke eettentjes in de buurt. De tourtocht met de trike was fantastisch. Wij hadden halfpension geboekt, de ruimtes voor het eten waren te klein voor het aanbod. Hierdoor stonden tafeltjes te dicht op elkaar. Tevens veel ouders met jonge kinderen. Niet echt gezellig ontspannend eten. Veel eten was ook lauw. Personeel in het gehele park is super!

General Manager, Community Manager, 30-11-2016

Geachte Rita, Hartelijke dank voor uw review. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Barceló Castillo Beach Resort. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in november 2016

• 6Van Vlijmen12-11-2016

Niet doen voorlopig! Pas als strand af is!

Prachtig park Maaaarr....Het strand ligt er bij als een oorlogsgebied!!!! Verboden te zwemmen omdat er grote strandvernieuwingswerkzaamheden bezig zijn van 7 uur in de morgen tot 11 uur 's avonds met beestachtig gejekker. Pas helemaal klaar eind 2017!! Vreselijk uitzicht tenzij je kunt genieten van graafmachines zandwagens en bulldozers. Groot ponton precies in het midden van het water voor het strand met graafmachines die het enige kleine beetje uitzicht verstoort die er nog over is. Zwembaden zijn supermooi maar omdat het strand open ligt is het extra druk! Op 15 minuten lopen een ander strand met maar 1 eettentje op het einde van een steiger. Wel mooi daar!! Wel vriendelijke werknemers op het park en leuke huisjes. Perfect park voor wanneer het strand af is!!!! En dat zal pas eind 2017 zijn! Daarom een 6 voor de waardering. Voorlopig niet doen als je een strandvakantie wilt!!!!!!!!!

Alirio Perez General Manager, Community Manager, 19-11-2016

Dear Van Vlijmen,first of all I would like to thank you for choosing our resort for your holidays and to take part of your valuable time to write us your experience. Regarding beach work, it is a public construction work which hotel cannot change but we hope it finish in next 2 months. On other hand I am glad that you feel helpful, close and easy to ask any question to our team member. We hope receive you soon in our resort once again and make your stay as comfortable and nice as possible. With kind regards,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 7Jeffrey05-11-2016

Mooi park, Winstbejag staat op 1

6 dagen in kamer 2170 verbleven. Bij het inchecken een armband om gekregen ivm ons halfpension verblijf. Wat opvalt is dat het personeel niet vriendelijk is en er werkelijk voor alles bijbetaald moet worden. WiFi is er alleen in de hal van het hotel, zeer traag en vaak werkt het niet. De accommodatie is ok, afwerking ietwat slordig, roestig bad, niet geheel schone muren. Schoonmaakster heeft de achterdeur opengelaten tijdens een schoonmaak waardoor iedereen zo ons huisje in kon lopen en we savonds gezelschap hadden van een kakkerlak. Formule van het restaurant staat nergens benoemd. Geen drinken bij het eten. Onvriendelijk bejegend door een ober die ons in zeer gebrekkig Engels na 3 dagen de regels probeert uit te leggen. Een omslachtig systeem om iedere dag in een rij te moeten staan om een briefje te halen waar je drinken op wordt genoteerd. Daarna weer de rij in om na afloop 5,50 voor 2 cola af te rekenen. Bij het uitchecken werd er niet gevraagd of het ons bevallen is

Alirio Perez General Manager, Community Manager, 19-11-2016

Dear Jeffrey, first of all I would like to thank you for choosing our resort for your holidays and to take part of your valuable time to write us your experience. Regarding our team member I am sorry if you have had an unsatisfied image but I have to highlight that in this resort the service highest evaluated comparing with any other hotel in local or regional area is friendliness of our staff. We will deeply check our services standards for any possible improvements. Wnd we hope receive you once again in our resort. With kind regards,

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9wh.egmond01-11-2016

Fantastische vakantie gehad met het hele gezin

Schitterend complex netjes en schoon, restaurant keurig en netjes met goed eten en bediening. Apartementen schoon en netjes elke dag schoonmaak en park ook goed onderhouden. Een aanrader om daar naar toe te gaan, mooie zwembaden met toezicht, en een fijn en veilig strand

Silvia Lladós, Community Manager, 02-11-2016

Geachte gast,

Allereerst zou ik U willen bedanken dat U tijd genomen hebt om ons uw komentaren ivm uw vakantie te delen.

Wij verheugen ons dat U genoten heeft van uw vakantie in ons resort en hopen U in de nabije toekomst opnieuw te kunnen begroeten en zijn steeds beschikbaar voor verdere hulp.

Silvia Lladós

Guest Experience Manager

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8f. van t hoff22-09-2016

heerlijke plek

Prachtige huisjes verspreid over een groot resort. Eten is prima voor een all-inclusive restaurant. Strand is dichtbij, maar wordt op het moment opgeknapt zodat je in zee niet meer last heb van de stenen. alles op loopafstand en andere plaatsen goed te bereiken met de bus. De Sabores Fuerteventura tour is een aanrader. Kortom prima resort voor een heerlijk ontspannen vakantie.

Silvia Lladós, Community Manager, 31-10-2016

Geachte gast,

Wij verheugen ons dat U genoten heeft van uw vakantie in ons resort.

Wij hopen U in de nabije toekomst opnieuw te kunnen begroeten en zijn steeds beschikbaar voor verdere hulp.

Silvia Lladós

Guest Experience Manager