31 tips over Hotel Barceló Castillo Beach Resort

• Fam Grevers, 05-01-2014 Rapporteren

Vraag om een rustige ligging en zo hoog mogelijk. Fitness stelt bij dit complex niet zo veel voor maar je kunt voor 5 euro per keer prima gebruik maken van de fitness bij het naastgelegen Thalosso en Spa. ( Barcelo Fuerteventura)

• Jessica Koevoets, 06-02-2014 Rapporteren

Als je meer van het eiland wil zien dan kun je erg goedkoop en auto huren op het vliegveld.

• corine, 18-09-2013 Rapporteren

Wij hadden bungalow 3088. Top gelegen aan zwembad en strand. Leuk winkelcentrum (3 verdiepingen) in Rosario, goed met bus te bereiken voor een paar euro. Rit duurt ongeveer 25 minuten. Lekker eten bij de pizzeria La Bodequita op het plein in het centrum.

• Dinja, 13-04-2014 Rapporteren

Auto huren, eilandtour. las dunas

• J van Vliet, 06-05-2013 Rapporteren

Maak ook de excursie naar het wild park met div shows van oa krokodillen en zee leeuwen.Leuk voor groot en klein.

• Monique, 06-04-2013 Rapporteren

Afrikaanse markt op zaterdag, afdingen, leuk om te zien en hebbedingetjes te kopen

• Kally, 29-08-2012 Rapporteren

Een auto huren van vrijdag t/m zondagavond voor 35euro bij de receptie. In het noorden heb je mooie stranden om te golfsurfen

• Broos, 04-01-2013 Rapporteren

Boek het op basis van logies/ontbijt dorpje is leuk om te eten en niet duur!

• ingrid en marco, 25-09-2012 Rapporteren

Wij hebben een paar leuke eettentjes gezien. Als je gaat, zou ik geen all-inclusieve nemen

• Miranda, 13-08-2012 Rapporteren

Zwemmen met de zeeleeuwen in het haventje. Oasis Park: mooie dierentuin met mogelijkheid tot kameelrijden! De zandduinen bij Corralejo

• stienekerenting, 03-12-2012 Rapporteren

Leg voor de huishouding elke dag een euro neer en het huisje ziet er tiptop uit.

• Mireille Sanders, 04-05-2012 Rapporteren

We zijn een keer naar Fado Rock geweest om te eten. Je krijgt daar flink stuk mals vlees. Voorgerecht was niet nodig geweest...maar wel heerlijk. Toetje paste er niet meer in.. Het is er niet goedkoop, maar wel super lekker! Het winkelcentrum Rosario ( 3 verdiepingen), in de hoofdstad was leuk, maar stelt niet al te veel voor. Je vindt er een h&m, c&a, zara, sportwinkels,schoenenwinkels, juweliers. Maar als het een dag niet zo'n mooi weer is, kun je je eigen er wel vermaken.

• Esther, 13-03-2012 Rapporteren

Als je op Fuerteventura bent moet je ook een keer naar Corralejo gaan met de prachtige duinen en parel witte stranden.... ook het Palamos park is zeker een aanrader

• rob, 17-01-2012 Rapporteren

een tip is het restaurant Fado rock in het centrum. Wel iets drukker maar een heerlijk steakrestaurant waar veel vlees en vis aan de tafel wordt klaargemaakt op hele lavastenen. Voor 30-50 euro kunt je hier heelijk eten met twee personen en dan heb je ook nog een fles wijn bij het eten.

• Dave en Mariska, 23-07-2014 Rapporteren

Huur een kluisje.
    Neem een vest mee. In de avond is t fris met de wind wat er waait.

• Jerry, 08-09-2014 Rapporteren

Appartement 3088/3092; uitstekend gelegen tov strand, zwembad en centrum

• Mariah, 15-09-2014 Rapporteren

probeer een bungalow of appartement met zeezicht te krijgen airco is dan overbodig i.v.m zeewindje. Bezoek ook dierentuinOasisparc busbrengt je en haalt je weer op voor bij BarceloBeachResort vraag info bij de receptie.Mooi dierenpark en groot mooi natuur.Souvenirs bij de chinashop goedkoop.vraag bij receptie hoe je er moet komen in 10 min loop je er na toe.Met openbaar vervoer kan je door het hele eiland touren en niet duur.Taxi ook niet duur.Ook kan je een auto huren info bij receptie.

• Miranda jansen, 26-10-2014 Rapporteren

Zorg ervoor dat er meerdere verzetbare parasols beschikbaar zijn. Je moet de voormalige hoofdstad gaan bezichtigen Betancuria. Heel mooi. Hebben een rondtoer gedaan, maar het landschap is overal hetzelfde, dus na enkele uren heb je dat wel gezien.

• Boekkie & Co, 30-10-2014 Rapporteren

zonsopkomst aan de 'ruige' kust / All-Inn is top! / Beneden huisje ( door indeling geen last van boven bewoners ) / Helaas zijn er wel wat kakkerlakken maar dat is daar normaal. Bekijk ze eens rustig van dichtbij ( zonder meteen te gillen ) en je stoort je meteen minder aan! / Met 1 dag een huurauto rij je het hele eiland rond / 10min. transfertijd luchthaven-resort.

• henk2001, 02-12-2014 Rapporteren

Wij boekten een georganiseerde dagtocht naar het mooie Lanzarote en een dagje dierentuin bij de hostess. Was allebei zeer de moeite waard. Loop ook de boulevard naar beide kanten af. Mooie uitzichten, haventje, eekhoorns (pinda's kopen in de parkwinkel!), zeeleeuwen, terrasjes, overdekt winkelcentrum met bowlingbaan. Je komt van alles tegen.

• Gert Valkema, 30-12-2014 Rapporteren

Auto huren hebben wij in "dorpje"gedaan bij firma Tropic, was goed en niet duur. Via de touroperater waren alleen de duurste uitvoeringen beschikbaar.

• estherengerard, 05-03-2015 Rapporteren

handdoeken voor het zwembad zijn voor een klein bedrag te huur.

• Marije, 25-01-2015 Rapporteren

Overweeg All inclusive. Het buffet is erg goed en in de omgeving weinig variatie in restaurants en best prijzig. In het appartment zijn twee kookpitjes, maar de keukenbenodigdheden wel erg minimaal. Er zijn wel supermarkten in de buurt. Geen bakkers waar je bijv croissantjes kunt halen. (De supermarkt heeft niet dagelijks verse broodjes.)

• kaatnijmegen, 24-05-2015 Rapporteren

voor 's avonds een vestje meenemen in deze periode in ieder geval

• Jerry, 08-09-2014 Rapporteren

Appartement 3092.

Voor het eten: Fado Rock in het centrum; persoonlijke bediening (veel eten wordt aan tafel klaar gemaakt), betaalbare prijzen en heeeeerlijk eten.

Dierenpark Oasis Park! Je mag de dieren zelf voeren uit een zakje dat je voor € 1,50 bij de ingang of op het park koopt.

• Mariah, 23-06-2015 Rapporteren

Er is een handoekenservice dus laat al je strandlakens thuis scheelt weer bagagegewicht.Ga eens met de bus naar centro La Rotonda in Rosario overdekt winkelcentrum met airco en zeer schone toiletten.De avondanimatie is echt mooi en gezellig kijk op de programering bij receptie of binnenkomst eetzaal.Sla vooral de wandelingen niet over op de boulevard.

• Michel, 17-05-2016 Rapporteren

Het hotel heeft niet overal WIFI. Ze garanderen alleen wifi in de lobby. In onze bungalow hadden wij alleen op ons terras buiten af en toe bereik. Wellicht zou je een buitenland bundel voor internet op de mobiel kunnen nemen.

• Thom, 13-07-2015 Rapporteren

Ga eens naar restaurant '15', erg leuk en sfeervol restaurant in Caleta de Fuste! Dierentuin 'Oasis' ook een erg leuk park waar je je best een dagje kunt vermaken!

• sam_belgoreng, 21-09-2014 Rapporteren

Omdat onze terugvlucht s-avonds was konden wij na gevraagd aan de receptie helaas ons appartement niet aanhouden vanwege drukte van nieuwe gasten,maar we konden na 12 uur toch nog gebruik maken van de all inclusive vorm dus nog wel lunchen en onze koffers in de bagageruimte laten dat was top.En we hebben nog tot de namiddag gezwommen en konden daar gebruik maken van de geschikte en wel schone kleedruimtes met douches en ook kregen wij handoeken van de receptie....service he....Mariah.

• Michel, 11-05-2016 Rapporteren

Een ontbijt in een nabijgelegen restaurant heb je vanaf € 3 (voor full English breakfast) en een lunch voor € 10 en diner € 15. Er is keuze zat aan restaurants, alhoewel hun menukaarten vrijwel overal hetzelfde zijn. Een auto huren om het eiland te verkennen is een aanrader. Vanaf circa € 25 p dag. Het dorpje El Cotillo is erg de moeite waard.

• Nettie, 24-02-2015 Rapporteren

Huur een dagje een auto en ga op stap, met de kaart in de hand. Het zuiden van Fuerteventura biedt woestijnen, ruige kusten, lanen omzoomd door palmbomen. En een prachtig aangelegde dierentuin.