58 vragen over Hotel Barceló Castillo Beach Resort

• Susan De wit, 18-07-2018 Rapporteren

Haven

In de brochure, zie je dat je uitkijkt op de haven met blauw wit, hoort dat er ook bij

• Susan, 13-06-2018 Rapporteren

All in

Ik lees dat het all in niet zo is,is het wel of niet goed?

• Compee, 04-06-2017 Rapporteren

Weet iemand of het water van de zwembaden zoet of zout water is

Iris, 27-06-2017

Zout water, op Fuerteventura hebben ze geen zoet grondwater

• Iris, 18-05-2017 Rapporteren

Babyvoeding

Hallo,

Weet iemand of er in het hotel ook babyvoeding (8 maanden) te krijgen is, of dat ze dit verkopen in een nabijgelegen winkeltje?

Groetjes, Iris

• S. Molenaar, 25-04-2017 Rapporteren

Parkeergelegenheid

Wij hebben een auto gehuurd voor ons verblijf in augustus 2017. Is er parkeergelegenheid op het park of dicht in de buurt en zijn hier kosten aan verbonden?

Iris, 27-06-2017

Er is een grote, gratis parkeerplaats bij de receptie. Hier staan heel veel huurauto's

• Deniece , 07-04-2017 Rapporteren

Werkzaamheden strand

Is er al meer bekend over de werkzaamheden op het strand?

Mirjam, 24-04-2017

Wij komen er net vandaan, het strand is gewoon open en klaar!

• Iris, 07-02-2017 Rapporteren

Werkzaamheden strand

Hallo,

Weet iemand of de werkzaamheden aan het strand in juni 2017 afgerond zijn?

Alvast bedankt

LJW, 07-02-2017

Je kunt het beste even het hotel mailen. Laatste bericht dat ik (wij gaan eind april) ontving is dat ze hopen dat het in het voorjaar is afgerond maar dat het hotel geen adequate info krijgt van de 'gouvernment'

Deniece , 05-04-2017

Is er inmiddels meer bekend over de werkzaamheden?

• Visser, 07-10-2016 Rapporteren

Begane grond of etage appartement?

Hallo,

Wij twijfelen tussen een appartement op de begane grond (met tuin) 0f op een etage. Weet iemand of er op de etage minder kakkerlakken zijn dan op de begane grond? Of dat het niets uitmaakt...

Kim , 08-01-2020

Wij hebben voor komende zomer plek 0 1472, 27 juli. Kan iemand iets vertellen over deze plek? Hij lijkt me smaller dan andere plekken. Wij hebben een zoon van dan 12 en dochter van 14

• Visser, 07-08-2016 Rapporteren

Handoekenservice

Ik lees dat er een handoekenservice is. In een review wordt ook aangegeven dat hiervoor betaald moet worden (10,-- borg en 2,-- wissel).

Wij hebben all inclusive, is dit dat gratis, of moeten we inderdaad steeds 2,- betalen als we onze badhandoek willen omwisselen?

mariah, 14-08-2016

Je betaald steeds 2 euro bij de receptie als je de vuile handdoek inwisseld voor een schone.De Borg is 10.00euro daar krijg je een bon van bewaar hem in de kluis en bij uitchecken krijg je de borg terug.

• Daveny, 29-06-2016 Rapporteren

Stenen in de zee?

Heb je erg veel stenen in de zee en is het aangenaam zonder waterschoenen de zee in te gaan ?