Hotel Rural Era de la Corte

Hotel Rural Era de la Corte

Kleine hotelsWeer vandaag22°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Rural Era de la Corte voor je op een rij gezet:

Eliza was here
Eliza was here
Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel Rural Era de la Corte in het Nederlands

2007

Niet echt een familiehotel,hoewel kinderen zeker welkom om

Lieve Van Wesenbeeck
20-8-2007

Niet echt een familiehotel,hoewel kinderen zeker welkom zijn.

Een ideale plek om te onthaasten ver weg van massatoerisme.Rust,stilte in gerestaureerd boerenhuis.Wij verbleven er 2 nachten,kwamen per auto van Lanzarote,om zo ook Fuerteventura te ontdekken.We vonden het schitterend!!De eigenaars zijn erg begaan met hun eiland en ijveren ervoor dat de eigenheid niet totaal zou verloren gaan door het massatoerisme.We hadden met hen zeer interessant gesprek!

Enkel KO Klein zwembadje.

Gereisd familie in augustus 2007

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rural Era de la Corte in Antigua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rural Era de la Corte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.