Vakantiehuis
9,9

8 reviews over Vakantiehuis Casa Florita Fuerteventura in het Nederlands

Om vooral naar terug te gaan

kees en maria
29-2-2016

Goed: * een super huis en prachtig ingericht met de mooiste meubelen en ..... internet. * prachtig uitzicht en altijd zon en voldoende terrassen * prima ontvangen en wegwijs gemaakt * bakker en supermarkt op loopafstand of als je niet van lopen houdt dan ga je op de fiets

Niet goed: * ik zou het echt niet weten!!!!

Gereisd Met partner in februari 2016

Heerlijke plek!

Ilse
8-12-2015

Heerlijke plek met een prachtige tuin waar je echt tot rust komt. We hebben allerlei fruit gegeten uit de tuin: Guava, granaatappels, vijgen etc. In de tuin zijn verschillende terrassen waar je altijd in de zon/schaduw kunt zitten. Binnen is het huis comfortabel en bovendien brandschoon. We hebben veel uitstapjes gemaakt - in het huis is uitgebreide documentatie aanwezig. Onze kleine heeft lekker gespeeld in de zandbak. Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in november 2015

Geweldige plek

Chris en Annette
21-10-2015

Wij zijn nu voor de derde keer in Casa Florita geweest dus dat zegt op zich al voldoende !Het huis is erg comfortabel en schoon en de ontvangst door Felipa is zo warm en gastvrij, wij vinden dat nog steeds heel erg bijzonder en komen dus graag weer terug. Antiqua is erg centraal gelegen en dus een heel goede uitvalsbasis voor tripjes. En het is er nog authentiek en de mensen zijn er bijzonder vriendelijk. We hebben genoten van de tuin met alle fruitbomen waar we van mochten eten en de heerlijke plekjes en terrasjes zowel in de zon als in de schaduw van de geweldige tuin van Casa Florita.......

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis Casa Florita wordt je "thuis"

Jos en Nel Mul
24-11-2014

Casa Florita ligt op een rustige plek even buiten Antiqua Je kijkt uit op de bergen. Mijn man ging zodra hij wakker werd op het bankje bij de BBQ zitten, heerlijk in het zonnetje. Daarna samen even wandelend naar de bakker! Prachtige wandelingen, afwisselende stranden, heerlijk gezwommen. Las Dunas, met zijn zandheuvels, het Eiland Lobos, daar wordt momenteel archeologisch onderzoek gedaan, prachtige uitgezette wandeling. Daphne en Fermin wat fijn die uitgebreide documentatie. We werden verwend door Felipe en Pedro, zo hartelijk! Je kunt uit eten gaan, maar wij zaten heerlijk aan de grote tafel buiten, samen met mijn zus kokkerellen, en dan heerlijk bridgen, de maan schijnend door de bomen! Bedankt en tot ziens! Jos en Nel

Gereisd Met vrienden in september 2014

Casa Florita is fantastisch !

Annette
21-10-2014

Casa Florita is een heel fijn en ruim huis en ook heerlijk schoon. De tuin is prachtig met veel mooie tropische planten en mooie hoekjes en plekken om te zitten. Alles van hout, geen enkel wit plastic te bekennen, een verademing ! De ontvangst is ongelofelijk hartelijk en Felipa en Pedro doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het dorp Antiqua is fijn rustig maar heeft alles wat je nodig hebt o.a goeie bakker en supermarkt. Heel centraal gelegen ook zodat het een goed uitgangspunt is om het eiland te verkennen. Er zijn gelukkig nog genoeg rustige en authentieke plekken en stranden te vinden op Fuerteventura. Wij hebben het heel fijn gehad in Casa Florita en komen graag nog eens terug.

Gereisd Met partner in Thu Oct 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie vakantiewoning op schitterende locatie

Dekker
13-5-2014

Leuk authentiek Canarisch dorpje zonder massatoerisme. Hier kom je echt tot rust. Door de centrale ligging zijn alle uitstapjes en stranden goed bereikbaar.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek!

Philou
3-5-2014

Heerlijke vakantie gehad op dit prachtige eiland. In onze winter is het hier volop zomer, met temperaturen van rond de 25 graden. Casa Florita is precies waar wij van houden: rust, niet toeristisch, schoon en prachtig gelegen. De tuin is heel mooi met allerlei bloemen, cactussen en gezellige zitjes. Er is ook een BBQ. We werden allerhartelijkst ontvangen. Met de aanwezige fietsen fiets je zo naar de bakker en supermarkt. In en om het huis en Antigua vermaakten we ons al prima. Verder zijn uitstapjes heel goed te doen met een huurauto. In Casa Florita ligt uitgebreide documentatie. Een aanrader voor mensen die houden van natuur, wandelen en rust!

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Lot uit de loterij

Eleonore
30-4-2014

Casa Florita is rustig gelegen aan de rand van Antigua, een fraai oorspronkelijk stadje in centraal Fuerteventura. Het privé huis is zeer schoon, knus en comfortabel. Het doet zijn naam eer aan door de prachtige, bloemrijke tuin met barbecue en her en der zitjes. De gastvrouw en - heer zijn allerhartelijkst en zorgzaam.

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Florita Fuerteventura in Antigua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Florita Fuerteventura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.