Hotel Riu La Mola

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Riu La Mola op Formentera is een mooi hotel met vriendelijk personeel. Een zwembad, een strand en een restaurant vind je hier. Er zijn best wat trappen. Als je slecht ter been bent is dit niet ideaal. In de directe omgeving is er niet heel veel te doen, dus een auto huren is aan te raden. Zo kun je het mooie eiland Formentera verkennen.

23 reviews over Hotel Riu La Mola

• 9Rene & Mark03-10-2019

Super Goed !!!!!!!!!!

groots opgezet complex, maar komt niet massaal over. prachtige goed onderhouden kamers en zijn erg schoon . elke dag heerlijk eten met veel variatie en een enorm assortiment in keuze. personeel bijzonder vriendelijk en gastvrij . veel Duitse en Italiaanse gasten en maar heel weinig Nederlanders, wat wij heerlijk vonden. dit geweldige hotel is zeer aan te raden voor rust zoekers op dit fantastische eiland.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    8Ko28-09-2018

Echt een vakantiegevoel!!

Fijn hotel. Alles even schoon, prima bedden, heerlijk buffet zowel ‘s morgens als ‘s avonds. Mooie zwembaden met ligbedden. En op loopafstand van het strand met zeer helder water. Jammer is alleen dat er slecht of met een zeer accent Engels word gesproken en dat het hotel zeer georiënteerd is op Italianen/ Spanjaarden/Duitsers. Verder zou een koffiezetapparaatje geen overbodige luxe zijn op de kamer. Al met al een heel fijne 🌞 vakantie gehad!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2017
    9Alex05-08-2017

Fantastische ligging lekker eten goede service

Rui maakt met dit hotel hun kwaliteitsketen meer dan waar. De verzorging voor alle bezoekers is geweldig te noemen. Ze lopen de hele dag rond om te kijken of iedereen genoeg heeft. Het eten in het restaurant was geen dag hetzelfde en was gewoon heerlijk omdat er genoeg keuze was. Voor kinderen en ouderen wordt iedereen bezig gehouden door het animatieteam die vele talen spreken. De ligging tja.....tis gewoon een mooi eiland en alles wat nodig is, is in het hotel aanwezig dus je hoeft in principe nergens anders naartoe. Vooraf contact gehad om ivm onze huewelijksreis een fles champagne op de kamer te regelen en die stond lekker koud. De verassing was echter nog groter toen er tijdens het eerste avondeten ook een fles bubbels voor ons klaar stond...TOP👍

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• Oude reviews

9Robert15-08-2016

Het hotel heeft een super mooie ligging, vriendelijk personeel en een goed buffet. Het buffet verandert eigenlijk elke avond voor het grootste gedeelte daarbij is het eten ook nog van goede kwaliteit en word het continu aangevuld zodat het lekker vers blijft. Het enige nadeel van het hotel zijn de bedden. De kamer was heel mooi wij hadden zee zicht alleen de bedden waren er slecht kei hard en het kussen was ook slecht.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Ed19-07-2016

Weinig meer te wensen!

Prachtig hotel en zeer vriendelijk personeel met een heel mooi stukje strand. Wat zeer prettig is is dat je een vaste tafel hebt, dus niet 's-avonds op zoek naar een tafeltje want is voor je gehele verblijf gereserveerd. Het eten is zeer goed, de warme gerechten worden constant bereid dus staan niet al uren te sudderen. Een aanrader. Goed te weten dat er op het eiland niet veel te doen is. Hierkom je om te relaxen en te zonnen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Heemstono26-06-2016

Fantastisch luxe hotel!

Echt een fantastisch hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Bij aankomst kregen we een drankje aangeboden en onze koffers werden naar de kamer gebracht. Mooie kamer, schoon, fijne bedden, koelkastje aanwezig. Het eten is heerlijk, een enorm uitgebreide keuze bij het ontbijt- en dinerbuffet. Lunchen kan ook tegen betaling in de snackbar. Daar wordt het eten vers voor je bereid en kun je aan het strand lunchen. 's Avonds op het terras lekkere cocktails gedronken. Ook fijn: de WiFi was top, supersnel en zelfs op het strand nog bereik.

Vanuit het hotel huurden we een auto die netjes voor de deur afgeleverd werd. In de directe loopafstand van het hotel is niet veel te beleven, dus een auto, scooter of fiets huren is aan te raden. Formentera kent zoveel prachtige plekken en omdat het zo klein is, kun je makkelijk het hele eiland in een paar dagen zien. Zeker doen!

Het complex bestaat uit diverse lagen; het hoofdgebouw, de bungalows en nog een gebouw met hotelkamers, waar ook het zwembad, snackbar etc zit. Wij zaten in het laatste gebouw en hadden hierdoor prachtig uitzicht op strand/zee. Om vanuit het hoofdgebouw bij het zwembad/het strand te komen, moet je aardig wat trappen op/af. Het was voor ons geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat het voor mensen die slecht ter been zijn wat lastig is.

Het enige wat wij jammer vonden, is dat het strand voor het hotel aardig wat rotsen heeft zodra je de zee in wil. Je loopt dus niet makkelijk de zee in zoals bij Ses Illetes, maar je moet over wat rotsen heen. Van een andere gast, die er al jaren komt, begrepen wij dat dit door de jaren heen zo is 'gesleten' en dat er plannen waren om er wat zand bij te spuiten. We zijn benieuwd!

• 10Tamara24-06-2016

Fantastisch!

Als je wilt genieten van rust, azuurblauwe zee en witte stranden ben je hier op de het juiste adres! De bungalows zijn zeer ruim en mooi ingericht. Het eten is fantastisch met voldoende variatie en het smaakt super lekker. Met de lokale bus een bezoek brengen aan de La Mola Hippiemarkt, het hoofdstadje Sant Francesc of richting de haven is allemaal goed te doen. Er zijn weinig tot geen Nederlanders dat maak het voor ons tot een echte vakantie! Het entertainment programma begon laat voor de kinderen 21.00 en voor de volwassenen 22.30 uur. Hou je van winkelen? Dan is een bezoek aan Sant Francesc zeker de moeite waard! Zeer leuke boutiekjes met mooie spullen en betaalbare prijzen echt een aanrader!! Een overtocht naar Ibiza Stad is ook een aanrader. ( 45,- p.p. retour) Het personeel in het hotel is zeer vriendelijk en altijd in voor een praatje je voelt je er zeer zeker welkom! Kortom voor ons een dikke 10 alle ingredienten die wij zoeken voor een ultieme vakantie waren er!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 10Riet en Wout24-12-2015

Geweldig mooi

Hotel is in alle opzichten uitstekend!.De kamer was voortreffelijk.Het ontbijtbuffet was uitermate goed en ook het avondbuffet was iedere keer een verrassing! De bediening daarbij was erg attent. Twee en zwembaden en het strand maken dit alles tot een topvakantie.

• 10Mandy 11-06-2015

Paradijs

Als je wilt genieten van rust, azuurblauwe zee en witte stranden ben je hier op de het juiste adres! De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Het eten is fantastisch met voldoende variatie en het smaakt allemaal even lekker. Op korte loopafstand van het hotel is niet veel te beleven maar je kunt prima met de bus een bezoek brengen aan la mola, het hoofdstadje of richting de haven. Er zijn weinig Nederlanders dat maak het voor ons tot een echte vakantie!

• 9shawna70517-12-2013

Mooi hotel met schitterende ligging

Riu La Mola is een mooi hotel waar de service perfect is. De ligging is goed aan het strand. Het eten was van uitstekende kwaliteit wij hebben het nog nooit beter gehad dan in dit hotel. Het enige nadeel zijn de vele trappen binnen dit complex. Dit is gewoon niet te doen zeker voor de wat ouderen en mensen die slecht ter been zijn. Om deze reden zouden wij dit hotel niet meer boeken. Of er moet een soort lift naar het strand komen of een andere oplossing.

Gereisd met partner in januari 2013

1 tip over Hotel Riu La Mola

• Mandy , 11-06-2015

Als je slecht ter been bent kun je dut hotel beter niet boeken, want je moet best een aantal trappen beklimmen

3 vragen over Hotel Riu La Mola

• Yvonne2708, 25-01-2016

bungalow 2k indeling

Heeft er iemand ervaring met de family bungalow in Riu Mola? Misschien vb foto's? Kamer indeling? Meest gunstig bungalow nummer tov ligging? Alvast erg bedankt voor het delen / informeren.

• Monique, 19-01-2014

Hoe lang is het varen?

Hoe lang is het varen van Ibiza naar Formentera en hoe gaat het transport vanaf het vliegveld ibiza naar hotel en terug!

Boeken bij reisburo......

Mandy , 11-06-2015

Vanuit Ibiza is het een halfuur varen. Wij hadden geboekt bij Holland international dan zit de transfer bij de prijs inbegrepen. Helaas zijn we op Formentera zelf terug met de taxi moeten gaan omdat er iets mis was gegaan, dit op kosten van de touroperator.

• Lisa, 27-02-2013

Fietsstoeltjes + vervoer van hotel naar haven v.v.

Er is veel fietshuur op Formentera. Heeft iemand gezien of er ook fietsstoeltjes voor kinderen zijn? Hoe is het vervoer van de haven naar het hotel v.v. geregeled. Kan je makkelijk een taxi pakken? En hebben jullie van te voren de overtocht geboekt of is dat makkelijk op de dag zelf te doen.

Willeke, 08-06-2013

Wij hebben alles via het reisbureau geboekt. Was perfect geregeld. Bus vanaf het vliegveld, boot en bus naar riu. Geen fietsverhuur gezien. Wij zijn van plan 3 de keer te gaan.

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel