Géén boekingskosten

Las Dunas Playa

Appartement
SpanjeFormenteraFormentera

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Las Dunas Playa voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 6 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

6 Reviews over Las Dunas Playa

• 9Ellemieke Hemmers21-01-2012

Geweldig, 2012 gaan we weer!

We hebben twee fantastische weken gehad bij Las Dunas Playa. Heerlijke, ruime bungalow in de duinen, vlakbij het strand. Fiets en auto gehuurd vanaf het complex. In de kleine supermarkt konden we voor een paar dagen boodschappen doen. Het strand loopt langzaam af in zee. De Piratenbar bied koude drankjes, leuke muziek en een kleine versnapering. De sfeer op het eiland is relaxed en gemoedelijk.

Het was ook erg leuk om met kleine kinderen heen te gaan. Ze konden leuk spelen op het strand en in het speeltuintje. Het strand loopt langzaam af, dus ze konden ook makkelijk met het water in zee spelen.

• 8van den Heuvel25-06-2010

GEWELDIG

"Ons" appartementje was klein, er was het hoog nodige! Maar ow, wat is het er mooi! Geweldige mensen, zo vriendelijk en fijn in omgang. De studio lag achter andere huisjes en vrij van het zicht van andere met een zitje waar we met ons tweetjes prima konden vertoeven! Het eten in het restaurant is er zeer goed en je moet er (naast de plaatselijke drankjes) een mojhito proberen! Vanaf Las dunas playa is het zo'n 2 km naar het eerste dorpje es calo. verder zijn er nog meer mooie plaatsen en routes die je kunt fietsen en/of lopen. En als je besluit te gaan, vergeet dan niet de oude Romijnse route te lopen vanaf es calo naar la Mola... Dunas Playa formentera is zeker een bezoekje waard!

• 8Rmm22-10-2009

prachtige ligging, perfect vakantieadres

Formentera is misschien wel het mooiste eiland van de Middelandse zee. Rustig, mooie zandstranden, helblauwe zee en lekker eten. Het is klein maar fijn, niet voor aventuriers. De accomodatie is zeer prettig, lieve familie, lekker eten en prachtig uitzicht op zee. Enige minpunt is de inrichting van de huisjes, dat zou wel wat moderner en gezelliger mogen.

• 8saverio05-06-2009

Posizione unica a Formentera!!

Adattissimo a famiglie con bambini,posizionato direttamente sulla spiaggia,una delle più belle dell'isola,personale sempre sorridente e disponibile,appartamenti seminascosti dalla vegetazione e ben arredati.Il ristorante è carino con una bellissima vista sul mare ma decisamente caro e lungo nelle attese,unico neo della struttura,per il resto consigliabilissimo a chiunque voglia godere di un'ottima vacanza.

• 8familie uit Arkel05-08-2008

rustig, veel privacy en aardig personeel!

Wij zijn in de meivakantie geweest (2008)toen was het heerlijk rustig. Ideaal voor kinderen. Eiland heeft geen bezienswaardigheden.

• 9an31-07-2007

het is een uniek complex maar wel prijzig in het hoogseizoen, het eiland is buiten juli en augustus om heel rustig en veel goedkoper

Appartement Las Dunas Playa info

• KluisBeschikbaar
  • WasmachineNiet beschikbaar
  • VaatwasmachineNiet beschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Carretera La Mola Km 11, E-07860