Hotel Club Sunway Punta Prima

Hotel Club Sunway Punta Prima

8Fantastisch

Score uit 1 review

Spanje, Formentera, Formentera

Op vakantie geweest naar Club Sunway Punta Prima?

8Fantastisch

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Club Sunway Punta Prima voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Club Sunway Punta Prima

• 8J.Meurs19-06-2014

Oase van rust

Wij hebben een deel van onze huwelijksreis doorgebracht in dit hotel. Het hotel komt redelijk kleinschalig over, doordat de kamers in aparte, kleinere gebouwen zijn ondergebracht. Onderweg van de kamer naar bv. het restaurant kwamen we vaak niemand tegen. In combinatie met het prachtige uitzicht op de zee, overvalt de rust je echt. Heerlijk! Het eten is oké, maar niet uitgebreid en gemiddeld van kwaliteit. Ondanks de halfpension is het drinken bij het diner wel onbeperkt inbegrepen. Kamers zijn schoon, zwembad is goed onderhouden en steeds plaats genoeg op de stoeltjes. Het hotel is enorm in trek bij Italianen. Je merkt ook aan enkele receptionisten dat ze de voorkeur geven aan deze taal ipv Engels.. Het hotel ligt redelijk afgelegen, best per taxi te bereiken vanaf de haven (kost +/- 18 €). De stad is te voet te bereiken, maar je moet wel een eind over de rotsen heen.
      Het logeren op Formentera is algemeen redelijk prijzig, maar wel de moeite om een paar dagen te doen!

Gereisd met partner in juni 2014

Hotel Club Sunway Punta Prima info