Formentera

Reviews over Formentera

Heerlijk Eiland voor Rustzoekers

Rene & Mark
    3-10-2019

rust, rust, rust. een prachtig eiland met fantastische stranden een een bijna Caribisch ogende zee, die zich in alle tinten Blauw laat zien. fijne artistieke bevolking en deed ons denken aan hoe Ibiza 30 jaar geleden was, een aanrader voor rustzoekers !

Gereisd Met partner in september 2019

Leuk voor een dagje

SASA
    19-9-2017

Leuk om een dagje heen te gaan vanuit Ibiza. Klein eiland maar scooter huren zeker aan te raden want fietsend is het toch wel wat ver allemaal. En leuk om strandjes en dorpjes af te gaan. Moet wel zeggen dat ik 1 dagje zeker voldoende vond en Ibiza leuker vindt. Maar absoluut leuk om een dag te bezoeken!

Gereisd Met partner in september 2017

Geweldig

Riet en Wout
    24-12-2015

De reis ernaar toe is al een bijzondere ervaring. Je kunt natuurlijk de auto gebruiken om Formentera te leren kennen,maar een beter vervoermiddel is de fiets! Zo heb je ook gemakkelijk het eiland verkend.

Gereisd Met partner in december 2015

Caribisch paradijsje in Europa!

Stephanie1973
    28-6-2015

Ontzettend mooie baaitjes, fantastisch azuurblauwe zee. Klein en overzichtelijk. Zeker de moeite waard om vier nachten te blijven. Wel stuk duurder dan ibiza. Restaurantjes dicht tussen 16-20 uur. Huur een fiets of scooter.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wauwie!

Lelly
    31-7-2014

Met maar een paar hotels op het eiland beslist heel erg rustig en weinig te doen. De toeristen bestaan vooral uit Italianen. De natuur is echt heel erg mooi en de zee is helderblauw! Als je vanuit Ibiza komt zeker een aanrader om naar toe te gaan met de bus. Je gaat dan naar drie mooie plekken en sluit af met een bezoek van drie uur aan een mooi toeristisch strand. Jammer dat je als toerist niet mag komen om dat de meeste stranden beschermd natuur gebied zijn!

Gereisd Met partner in juli 2014
Formentera scoort een 8,2 uit 10, op basis van 39 reviews