Appartement Rurales El Roble

2 reviews over Appartement Rurales El Roble in het Nederlands

Heerlijk plekje

Cc
30-9-2016

Vriendelijke ontvangst, alleen wordt er door de eigenaar uitsluitend Spaans en een beetje Frans gesproken.

Huisje ligt 500 m van de doorgaande weg af en te bereiken via een onverhard pad.

Appartementen zijn prima ingericht

Fantastisch rustige plek

Cees Hommes
29-9-2016

Een heerlijke rustige plek. Te bereiken via een onverharde, zeer hobbelige weg. Er zijn 5 appartementen 2 2 pers. En 3 4 pers.

Appartementen zijn compleet en lux ingericht met goed werkende airco. Mooi buitenzwembad met voldoende ligstoelen. Een mooi aangelegde tuin. Eigenaar bevind zich niet op het terrein dus vooraf melden hoe laat je aankomst. Winkels en horica ca. 10 min. rijden. Goed adres voor rust, wandelen in prachtige natuur in een bergachtig gebied..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rurales El Roble in Valverde de la Vera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rurales El Roble zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.