Sorteren

Reviews over accommodaties in Extremadura

Heerlijk rustig, flink genieten

Johan & Marjolein
    17-10-2016

We hebben volop genoten van de heerlijke rust op de camping. De eigenaren, Johan en Lisette, waren erg vriendelijk en altijd bereid om te zorgen dat we het goed hadden. De camping zelf is goed verzorgd, uitstekend en schoon sanitair, heerlijk zwembad en verder bepaal jezelf wat wil ondernemen. Omgeving is ronduit schitterend, veel bezienswaardigheden in de buurt, heerlijk weer en een geweldige sterrenhemel. Het 's avonds een genot om met een wijntje in de hand de sterren te aanschouwen.

Johan & Lisette erg bedankt voor de fijne periode, we komen zeker een keer terug!

Fijn hotel op prachtige locatie

Monica
    25-7-2016

Wij maakten een historische rondreis door Spanje, waar dit hotel onderdeel van uitmaakte.

Voor ons een verademing na de steden. Het hotel ligt in een Nationaal Park, waar veel vogels en andere dieren leven.

Zeer prettige ontvangst, behulpzame mensen en een mooie kamer met airco, wat noodzakelijk is in de zomer.

Goed ontbijt en heerlijk drie gangenmenu voor 15 euro.

Fijn zwembad met ligweide.

Jeepsafari mogelijk maar tijd was voor ons te kort.

Zou er best nog eens langer naar toe willen.

Mooi gelegen leuk hotel

Annelore
    4-9-2015
    Het hotel is gelegen in het prachtige Parque Nacional de Monfragüe. De kamers zijn netjes onderhouden en bevat een badkamer met ligbad+douche. Bij het hotel zit een restaurant, hier kun je goedkoop een drie-gangen-menu bestellen. Het was niet echt onze smaak. Maar misschien moet je ook niet teveel verwachten voor die prijs. Het ontbijt was prima, met voldoende keus voor eten en drinken. Er is ook een buitenzwembad aanwezig, dit was echt heerlijk om even af te koelen en te relaxen. We zagen dat ze in het gebouwtje ervoor een binnenzwembad aan het realiseren waren, maar dit was nog niet af. Vanuit het hotel kijk je over het natuurgebied. We hebben een wandeling (7 km) gedaan vanaf het bezoekerscentrum van Villarreal de San Carlos. En verder met de auto rondgereden door het park. Veel herten en gieren en allerlei soorten vogels gezien!
Extremadura scoort een 8,2 uit 10, op basis van 68 reviews