Sorteren

vakanties Extremadura

Reviews over accommodaties in Extremadura

Een rustige vakantie met veel uitstapjes, ideaal.

Arno
    6-8-2018

Een mooie camping in een schitterende omgeving met vele mooie stadjes, steden en heel veel natuur. De camping heeft deels mooie schaduwrijke plekken en een prachtig zwembad,waar wijn, bier, fris en ijsjes tegen bijna kostprijs te verkrijgen zijn. Er is geen winkel en er is geen brood te koop, Dat is op 2 km te krijgen.

De eigenaren zijn betrokken, vriendelijk en behulpzaam, maar op het eerste gezicht afstandelijk.Het sanitair is schoon en mooi.

Voor een rustige vakantie met veel uitstapjes en wandelingen in een unieke omgeving, ideaal.

Prettige herinneringen aan ons verblijf.

Jan
    10-7-2018

Heerlijke rustige en rustig gelegen camping.

Aardige beheerders die hun eigen visie hebben over hoe ze hun camping willen delen met hun gasten. En dat lukt ze behoorlijk goed.

La meilleure adresse de camping de l'Espagne !

MP84
    10-7-2018

C'est l'unique camping qui propose à ses clients des sanitaires individuels. Très larges emplacements et possibilité de le changer si celui-ci ne vous convient pas à votre arrivée.

Le personnel est à votre écoute et très disponible (ils parlent français).

WIFI disponible et gratuit sur tout le camping.

La piscine en saison est très grande et le SPA même s'il faut réserver est très bien equipé et calme.

Le restaurant propose de très bons menus traditionnels à un très bon prix.

Fantastisch!

Mary en Ben
    25-4-2018

Prima accomodatie in een rustige maar mooie omgeving. Een uitstekende plek voor enthousiaste vogelaars en rustzoekers. De eigenaar, Corné, is een fervent vogelaar die je de mooiste vogelplekjes in de Extremadura kan laten zien. Zijn vrouw is een uitstekende kok die de heerlijkste maaltijden bereidt.

Ook in de omgeving van de finca zijn plaatsen als Merida, Cáceres en Trujillo zeker een bezoek waard.

Al met al een prachtige plek om je (vogel) vakantie door te brengen!

Super camping, super omgeving

Annie2
    25-12-2017

Voor ons is dit een super camping. De camping ligt tegen de grote plaats Caceres aan met een mooie oude binnenstad. Wij hebben hier anderhalve maand gekampeerd met onze caravan en twee honden, Plaatsen ruim. Vriendelijke receptie. Wifi is goed. Er zijn aantrekkelijke aanbiedingen voor langer verblijf. Er is een winkeltje met onder andere elke dag vers brood. De grote supermarkten liggen op zo'n 6 km afstand. Groot zwembad erbij met mooie ligweide. Ook voor kleine kinderen. En wat helemaal super is, ieder heeft een eigen sanitairgebouw met douche wastafel en toilet! De streek Extremadura waar deze camping in ligt is apart en geweldig mooi. Er zijn veel natuurgebieden en steden om te bezoeken. Ook als vogelaar kom je echt aan je trekken. We zijn verliefd geworden op deze streek en de camping is geweldig.