Hotel Adealba

Hotel Adealba

We hebben een aantal aanbieders voor Adealba voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Adealba

Impresionante estancia

Mg
14-3-2011

El Hotel-Spa Adealba es el sitio ideal para hospedarte en Mérida. La ciudad tiene una riqueza monumental extraordinaria y el hotel esta situado en pleno centro muy cerca de todo el conjunto histórico. Es un establecimiento íntimo idóneo para una escapada romántica y el Spa lo puedes disfrutar en privado con tu pareja. En las habitaciones está cuidado hasta el mínimo detalle y el personal es muy atento y agradable. Sin duda repetiremos, ya que por la situación céntrica de Mérida nos permite conocer otros sitios como Cácere, Trujillo, Guadalupe o Zafra.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adealba in Merida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adealba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Adealba scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.