Hotel Chozos de Tejea

Hotel Chozos de Tejea

We hebben een aantal aanbieders voor Chozos de Tejea voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Chozos de Tejea

Fin de semana estupendo

Maria y Elian
12-4-2011

La casa es preciosa, muy limpia, decorada con gusto y muy comoda. Los dueños siempre muy atentos pero sin agobiar. Os recomiendo que os dejeis aconsejar por Mar, tanto en las rutas como en los restaurantes de la zona, ella misma nos reservo en Gredos para cenar y fue todo un acierto, para comer nos reservo en Los Majaveneros y !que lujo! super bien de precio. El entorno es un paraiso, la vistas desde nuestra habitacion eran increibles. No solo lo recomiendo sino que mi chico y yo volveremos en verano para disfrutar de la piscina.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chozos de Tejea in Madrigal de la Vera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chozos de Tejea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chozos de Tejea scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.