Hostel El Rincón de la Vera

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Ruime kamers

Mariska
5-5-2011

Mooi hostal met ruime kamers, mooi gedecoreerd met een grote muurschildering. elke kamer voorzien van eigen douche en toilet. Ligging centraal in het dorp, goed ontbijtbuffet, goede service en vriendelijke mensen.

Erg mooi Hostel

wilvandijk
5-5-2011

Het is een hostel, maar de kamers zijn erg mooi en helemaal gerenoveerd.

Kamers doen niet onder voor een hotel.

De eigenaren zijn erg gastvrij en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel El Rincón de la Vera in Losar de la Vera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel El Rincón de la Vera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel El Rincón de la Vera scoort een 9.83 uit 10 op basis van 4 reviews.