Vakantiehuis Finca Las Abubillas

VakantiehuisWeer vandaag34°18°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Finca Las Abubillas voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Finca Las Abubillas in het Nederlands

Alles perfect

Daphne
22-3-2017

Alles aan Finca Las Abubillas was perfect. We hebben al vaak huisjes in binnen- en buitenland gehuurd en het was duidelijk dat de huisjes van Elly en Gertjan met veel liefde, aandacht en gevoel zijn ingericht. Nergens is op beknibbeld om het de gasten naar de zin te maken. Werkelijk overal is aan gedacht. Ruime badkamer met stortdouche, heerlijke, grote bedden, afwasmachine en wasmachine én (af)wastabletten, een zaklamp, kookschort, tissues bij het bed en in de badkamer. Om maar wat dingen te noemen. Airconditioning, raamhorren, ligstoelen voor buiten maar ook luie buitenstoelen én eettafel en -stoelen op je eigen terras. Het huisje is behalve zeer luxe ook gezellig ingericht. Echt een plaats om je snel en volkomen thuis te voelen.

Ruimte en rust, vogels en natuur zijn de kernwoorden van ons verblijf bij Finca las Abubillas. De Extremadura ontdekken was voor ons (wandelaars en vogelaars) een heerlijke ervaring en ons vakantiehuisje en de gastvrijheid van Elly en Gertjan waren een weldaad.

Geweldig

Irene Dupon
27-6-2016

De finca's zijn voorzien van alle luxe, zoals wasmachine, vaatwasser en magnetron. De kamer is ruim met lekkere stoelen en een eettafel met 2 stoelen. De slaapkamer is ruim en met een groot bed met prima matrassen. De badkamer is ruim met een grote douche. De finca's liggen in een mooie omgeving met steeneiken en veel vogels. Heerlijke omgeving voor vogel- en natuurliefhebbers. De eigenaren zijn Nederlanders en zeer vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis. In Jaraicejo zijn een paar kleine winkeltjes en een geldautomaat. Het ligt vlakbij de snelweg, makkelijk om overal te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Finca Las Abubillas in Jaraicejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Finca Las Abubillas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.