Sorteren

Reviews over Guadalupe

Klooster in het hart van het dorp

Roy V
    7-9-2014

Deze Parador ligt midden in het hart van dit idyllisch dorpje, op 100 meter van de Plaza Mayor en tegenover het koninklijk klooster (Real Monasterio).

De Parador heeft een mooie binnenplaats met sinaasappelbomen. Aan de achterkant is nog een tuin, met een groot zwembad.

De kamer is ruim, maar heeft alleen een raam hoog in de muur. (Het gebouw is uit de 14e eeuw en toen waren ramen niet handig.) De badkamer heeft 2 wasbakken en is ook erg groot.

Het ontbijt wordt geserveerd in de refter - erg sfeervol en erg goed.

Parkeren in de straten rondom de Parador is gratis. Internet op de kamer werkt uitstekend en is gratis. Personeel is zeer vriendelijk.

bijzondere ambiance

Lex
    17-9-2009

Een 4* accomodatie voor een 2* prijs. De totale accomodatie straalt een bijzondere en serene rust uit. Kamers zeer bijzonder. Galerij en binnenplaats(en) maken het ontbijten en dineren een bijzondere gebeurtenis. Een aanrader.

Parador in een oud hospitaal uit de 15e eeuw

Rob
    18-8-2006

Parador in een oud hospitaal uit de 15e eeuw. Imposant bouwwerk. Guadalupe is een klein maar pittoresk stadje met imposante kerk (Zwarte Madonna). Kamers zijn ruim en mooi sfeervol ingericht. Prima restaurant. Parkeergelegenheid is beperkt. Als je te laat arriveert is het terreintje vol. Aanrader. 4-**** parador.

Guadalupe scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews