Camping Sierra de Gata (gesloten)

CampingWeer vandaag34°21°

1 review over Camping Sierra de Gata (gesloten) in het Nederlands

erg leuke camping

mark
24-10-2017

Camping sierra de gata heeft ruime plaatsen, uitstekend sanitair, prima restaurant en kantine, fantastische campingbeheerder, Luis, prima zwembad. Naast de camping ligt ook nog een piscina natural, een zwembad afgezet in de rivier. Sierra de gate heeft veel leuke dorpjes en wandelmogelijkheden. Spanje op zijn puurst.

Minder goed is dat men er voornamelijk spaans spreekt, hoewel er nu een receptioniste is die ook engels spreekt. Verder zijn de plaatsen ruim maar stoffig. In de sierra de gata is het in het hoogseizoen warm, 35 graden is geen uitzondering.

Buiten het hoogzeizoen is het weer erg aangenaam tot ver in oktober.Op de camping zitten veel vaste gasten uit plaatsen in de buurt, bijvoorbeeld caceres. Vaste gasten waren erg vriendelijk en behulpzaam naar ons, we werden in het dorpje opgenomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sierra de Gata (gesloten) in Gata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sierra de Gata (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sierra de Gata (gesloten) scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.