Weer vandaag18°
Hotel Sercotel Extremadura

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Sercotel Extremadura voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Sercotel Extremadura

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sercotel Extremadura in Caceres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sercotel Extremadura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.