Caceres

Reviews over Caceres

Bijzonder mooie oude stad

Jan
    1-10-2014

Op het grote Plaza Mayor halen we bij het VVV een plattegrond van de stad. Daar staat vooral veel op over de oude stad die meer dan bezienswaardig is, al zijn er veel hoogteverschillen. De oude stad is vrijwel geheel ommuurd. Ook is de stad bekend als ooievaarsstad. OP vrijwel elke schoorsteen en toren zie je wel een ooievaarsnest. We maken in een van de kerken ook nog een trouwpartij mee.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige oude stad met zeer veel bezienswaardigheden

Juan
    17-5-2005

Prachtige oude stad met zeer veel bezienswaardigheden. Vrij groot voor deze regio en prima uitvalsbasis voor andere plaatsjes, natuurparken en autoritten. Erg druk met auto's tijdens spitsuren (zoals in heel Spanje) en veel eenrichtingsverkeer. Plaza Major is vrijwel niet te bereiken; parkeer de auto in de centrale parking (Obispo) en ga lekker lopen. Veel te zien, veel te doen en goede uitvalsbasis.

Gereisd Anders in mei 2005
Caceres scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews