Appartement
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor La Brujita voor je op een rij gezet:

Floow Travel
Floow Travel

1 review over Appartement La Brujita in het Nederlands

Prachtige ligging

elistu
24-8-2011

Complex La Brujita is schitterend gelegen onder een 1 kilometer hoge rotswand met uitzicht op de zee. Het 3-kamerappartement was ruim met een goed uitgeruste keuken, er staat zelfs een wasmachine. Ook zit er een (klein) zwembad bij. We hebben hier 6 dagen verbleven en in die tijd was het eiland goed te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Brujita in Tigaday, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Brujita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.