Appartement
6,8

4 reviews over Appartement La Brujita in het Nederlands

Prachtig uitzicht over El Golfo !

Jaap
22-3-2011

In de zomer van 2010 hier geweest. Wij vonden het een prima en sfeervol onderkomen. Appartement is in Canarische stijl ingericht, heeft een prima keuken (zelfs met wasmachine) en een zeer groot terras met prachtig uitzicht over Tigaday, de oceaan en de bergen.

Wel is het appartement aan de kleine kant, maar dat vonden wij geen probleem. In de zomermaanden (met name 's nachts) kan het hier heel erg warm worden en dan mis je een airco of een van. Dat was eigenlijk het enige wat er ons ziens ontbrak. Verder is El Hierro een mooi en ontoeristisch eiland; vooral geschikt voor natuur- en wandelliefhebbers !

Gereisd met partner in augustus 2010

Binnen klein en vochtig. Ruim terras.

Kees de Haan
16-1-2011

Het is heel belangrijk om Spaans te kunnen spreken met de beheerster, Elvira. Als er iets niet goed is, wordt het vlot hersteld.

Wij zaten in appartement 6 en daar kwam de zon eind december pas ruim na 11 uur op het terras. De hoger gelegen appartementen liggen dan iets gunstiger. Kleine woonkamer en slaapkamer. Dit komt doordat er teveel muren staan op een oppervlakte van 26 m2. Een probleem is dat de was nauwelijks droogt hier, zelfs buiten op een droge dag voelen de handdoeken om half zeven ’s avonds nog klam aan.

De beloofde wifi is inderdaad aanwezig, maar werkt alleen goed in de zeer nabije omgeving van de receptie. Wel password ( én netwerk-naam vragen).

Ronduit slecht is dat TO het niet nodig vond om ons een routebeschrijving te geven (“dat kunnen ze wel bij de autoverhuur vertellen”, niet dus)

Gereisd met partner in december 2010

Geen aanrader

Rina
3-11-2010

De ligging is schitterend, de sfeer van de inrichting is warm, de inrichting is uitermate compleet, maar de afwerking en het feit dat het er muf ruikt, zorgen ervoor dat dit geen aanrader is. De matrassen en beddengoed zijn vochtig en ruiken daardoor muf. Wij hebben tijdens onze vakantie alles buiten in de zon gelegd. Het bleef echter muf ruiken. Als je kleding over een stoel in de slaapkamer hing, was die een halve dag later vochtig. Als je het keukenlaatje opendoet, ruikt het muf. Verder: de kraan zat los, vieze dikke kitranden om de douchebak en afwasbak, toiletrolhouder niet vast, föhn met draadjes zichtbaar, enz. Erg jammer, want als je op detail onderhoud zou plegen en het vochtprobleem oplossen, dan zou het een prima accommodatie zijn. Er is bij ons de hele week niet schoongemaakt. Bij aankomst lagen er 4 handdoeken, die niet gewisseld werden (zelf in wasmachine gewassen).

Gereisd met partner in oktober 2010

2008

De Buitenmeubeltjes zijn echt aan vervanging toe, zijn meermalen met schroeven en spijkers geprobeerd te repareren, zonder succes. Verder lekker rustig gebied voor een relaxte vakantie.

Gereisd met partner in maart 2008

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Brujita in Tigaday, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Brujita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.