Prachtig uitzicht over El Golfo !

Appartement La Brujita

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jaap

Prachtig uitzicht over El Golfo !

Jaap,
22-3-2011

In de zomer van 2010 hier geweest. Wij vonden het een prima en sfeervol onderkomen. Appartement is in Canarische stijl ingericht, heeft een prima keuken (zelfs met wasmachine) en een zeer groot terras met prachtig uitzicht over Tigaday, de oceaan en de bergen.

Wel is het appartement aan de kleine kant, maar dat vonden wij geen probleem. In de zomermaanden (met name 's nachts) kan het hier heel erg warm worden en dan mis je een airco of een van. Dat was eigenlijk het enige wat er ons ziens ontbrak. Verder is El Hierro een mooi en ontoeristisch eiland; vooral geschikt voor natuur- en wandelliefhebbers !

Gereisd met partner in augustus 2010