Appartement La Brujita

Review geschreven door Rina

Geen aanrader

Rina,
3-11-2010

De ligging is schitterend, de sfeer van de inrichting is warm, de inrichting is uitermate compleet, maar de afwerking en het feit dat het er muf ruikt, zorgen ervoor dat dit geen aanrader is. De matrassen en beddengoed zijn vochtig en ruiken daardoor muf. Wij hebben tijdens onze vakantie alles buiten in de zon gelegd. Het bleef echter muf ruiken. Als je kleding over een stoel in de slaapkamer hing, was die een halve dag later vochtig. Als je het keukenlaatje opendoet, ruikt het muf. Verder: de kraan zat los, vieze dikke kitranden om de douchebak en afwasbak, toiletrolhouder niet vast, föhn met draadjes zichtbaar, enz. Erg jammer, want als je op detail onderhoud zou plegen en het vochtprobleem oplossen, dan zou het een prima accommodatie zijn. Er is bij ons de hele week niet schoongemaakt. Bij aankomst lagen er 4 handdoeken, die niet gewisseld werden (zelf in wasmachine gewassen).

Gereisd met partner in oktober 2010