vakanties El Hierro

Reviews over accommodaties in El Hierro

net hotel

frits,
    16-4-2012

eenvoudig maar net en zeer rustig hotel.ontbijt is weinig keuze maar voldoende.pluspunt centraal gelegen op dit mooie eiland.

Prachtige ligging

elistu,
    24-8-2011

Complex La Brujita is schitterend gelegen onder een 1 kilometer hoge rotswand met uitzicht op de zee. Het 3-kamerappartement was ruim met een goed uitgeruste keuken, er staat zelfs een wasmachine. Ook zit er een (klein) zwembad bij. We hebben hier 6 dagen verbleven en in die tijd was het eiland goed te verkennen.

Prachtig uitzicht over El Golfo !

Jaap,
    22-3-2011

In de zomer van 2010 hier geweest. Wij vonden het een prima en sfeervol onderkomen. Appartement is in Canarische stijl ingericht, heeft een prima keuken (zelfs met wasmachine) en een zeer groot terras met prachtig uitzicht over Tigaday, de oceaan en de bergen.

Wel is het appartement aan de kleine kant, maar dat vonden wij geen probleem. In de zomermaanden (met name 's nachts) kan het hier heel erg warm worden en dan mis je een airco of een van. Dat was eigenlijk het enige wat er ons ziens ontbrak. Verder is El Hierro een mooi en ontoeristisch eiland; vooral geschikt voor natuur- en wandelliefhebbers !

mooie plek

Frits,
    3-2-2010

Eenvoudig maar goed hotel. wij hadden een kamer met een ruim balkon met mooi uizicht over El Golfo.alleen logies met eenvoudig maar goed ontbijt. Overigens een eiland met prachtige natuur en heerlijk rustig.

Marianne en Frits

Centraal gelegen uitgangspunt voor wandelingen

Ingrid,
    18-9-2009

Wij hadden het middelste huisje (van de 3).Prima huisje met uitzicht op de omgeving/zee. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ze vertelde ons meteen dat als we iets van de bomen wilden plukken we vooral onze gang moesten gaan. De vijgen en druiven waren heerlijk!

Er is een supermarkt in het dorp en voor de vergeten boodschapjes een aan de weg waar Casa Rosa Mari aan gelegen is. De bakker is ook aan deze weg gelegen voor wie 's ochtends een vers broodje wil halen. Van deze weg heb je als 'bewoner' geen enkele last. Het verkeer is El Hierro is erg rustig.

Een prima locatie om met een huurauto (noodzakelijk) naar het beginpunt van een wandeling te rijden en een fijne stek om weer naar terug te keren om op het terras uit te rusten na het wandelen.

El Hierro is een prachtig en rustig eilandje. Het wegennet is prima, de sterrenhemel 's avonds waanzinnig mooi, een betere afsluiting van de dag kun je je niet wensen.

Wij gaan zeker een keer terug naar El Hierro!