Sorteren

Reviews over Las Playas

Centraal gelegen uitgangspunt voor wandelingen

Ingrid
    18-9-2009

Wij hadden het middelste huisje (van de 3).Prima huisje met uitzicht op de omgeving/zee. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ze vertelde ons meteen dat als we iets van de bomen wilden plukken we vooral onze gang moesten gaan. De vijgen en druiven waren heerlijk!

Er is een supermarkt in het dorp en voor de vergeten boodschapjes een aan de weg waar Casa Rosa Mari aan gelegen is. De bakker is ook aan deze weg gelegen voor wie 's ochtends een vers broodje wil halen. Van deze weg heb je als 'bewoner' geen enkele last. Het verkeer is El Hierro is erg rustig.

Een prima locatie om met een huurauto (noodzakelijk) naar het beginpunt van een wandeling te rijden en een fijne stek om weer naar terug te keren om op het terras uit te rusten na het wandelen.

El Hierro is een prachtig en rustig eilandje. Het wegennet is prima, de sterrenhemel 's avonds waanzinnig mooi, een betere afsluiting van de dag kun je je niet wensen.

Wij gaan zeker een keer terug naar El Hierro!

prima

maja