Appartement Casa Begana Alta

Appartement
Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag20°14°
5,5

2 reviews over Appartement Casa Begana Alta in het Nederlands

Liefdeloos ingericht, slechte stoelen en bedden, niet onderhouden badkamer, minimale ligstoelen op terras, muffe bedden, minimale keukenuitrusting, maar El Hierro/La Frontera is schitterend! Zeer geschikt voor mensen die rust en ruimte zoeken. Spectaculaire natuur! Heerlijk voorjaarsweer, 1 gehele dag regen.

Gereisd met partner in februari 2011
2007

lekkende boiler, waar men wel meteen naar kwam kijken na telefoontje, maar niet werd gerepareerd, ondanks de belofte dat er een monteur naar zou komen kijken. Zelf opgelost door een emmer onder de lekkende overdrukkraan te plaatsen en de kraan van het bad zachtjes te laten druppelen.

De reinheid van het appartement liet te wensen over, ook hing er bij aankomst een muffe schimmellucht, welke na goed luchten verdween.

Gereisd met partner in oktober 2007

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Begana Alta in La Frontera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Begana Alta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.