Géén boekingskosten

• 6.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

104 Reviews over Suite Arquus

• 3Dennis31-08-2018

Nooit meer

De appartementen waren opzich wel schoon. Ook lig je in de buurt van winkels en het stapgebied. Maar heel het appartement is overgenomen door niet nederlanders. Er zitten alleen maar franse en spaanse jongeren. Ook mag je in het zwembad helemaal niks. Het personeel is onvriendelijk en spreekt geen engels. En als het warm is, is het in de appartementen niet uit te houden. De bedden zijn super dun en vallen bijna uit elkaar. Prijs-kwaliteits verhouding klopt niet...

• 7Marsha17-03-2015

Top vakantie!

Goed appartement voor een jongeren vakantie! Wij zaten in Arquus 4. Het is niet super schoon, maar goed te doen voor een week. De bedden lagen super fijn. Ook hebben ze rolluiken, dus je word 's ochtends niet wakker van het licht, een rolluik was wel kapot. Ook vond ik het douchgordijn irritant, al het water liep er langs af, dus de badkamer was telkens nat na het douchen. Je krijgt bij aankomst handdoeken, deze worden niet verschoond tijdens het verblijf.

Verder is het zwembad schoon en groot genoeg. Er zitten veel jongeren in het appartement. Bij het zwembad hebben wij onze buren leren kennen! Ook was er een lift in het appartement, heel fijn want wij zaten op de 6e verdieping.

's Avonds mag je helaas geen herrie maken. Er loopt een bewaker rond het appartement en die deelt waarschuwingen uit.

Verder zat er een Nederlandse apres skihut en 2 supermarkten onder het appartement, erg handig dus! Het strand was ook 5 à 10 minuutjes lopen. Ook zit het midden in de winkelstraat.

• 6Guy04-07-2014

Leuke jeugdvakantie

We zaten in Arquus IV. Appartementencomplex is niet luxe of wat dan ook maar was ook echt niet duur.

De badkamer was schoon en alles deed het. Alleen het rek voor de handdoeken zat los.

Het appartement zelf was goed voor jongeren. Keuken en ijskast werkten goed. Telefoon hing los aan de muur maar voor de rest voldoende. Balkon was vrij groot en kon je lekker zitten s'avonds voor het stappen.

Bedden waren niet zo comfortabel maarja, we konden slapen.

Verder lag er nog een zak specie en balkontegels in de kleerkast, misschien moesten we het balkon betegelen want hier lag wat los.

Maar voor de rest een super vakantie gehad en voor een jongerenvakantie is dit gewoon goed. Geen gezeur en je kon doen wat je wilde.

• 8A11-09-2013

Mooi appartement!

Wij zaten in Arquus II , mooi appartement, nieuwe inrichting.afwasmachine en combi magnetron. Schoon en netjes. Hoekappartement, dus supergroot balkon.

• 5Cindy_Gluc27-03-2013

Nooit meer!

Goedkope vakantie in een 4 sterren appartement dacht ik... Zo goedkoop was het ook, railing balkon zat los, koelkast was stuk, smerige badkamer en een bedsprei die een uur stonk in de wind! De ligging was dan wel weer leuk, midden in het centrum. Bij de receptie was 1 personeelslid dat nederlands sprak, wel fijn! Alleen de beveiliging die in de nacht zit, daar moet je echt spaans voor kunnen spreken, die sprak nog geen woord over de grens ( of wilde niet, dat kan ook ). Probeer dan maar eens duidelijk te maken dat er geluidsoverlast is.

• 6flinke namen08-02-2013

Arquus IV in 2008 was oke

Het appartement in Arquus IV is niet echt ruim. Wel was het in 2008 van de meeste gemakken wel voorzien. Je kon zelfs een maaltijd koken als je daar zin in had. Verder is het vooral een complex voor jongeren, dus aan rust zal je hier niet echt toekomen. Ook was de nachtwaker een nogal doorgesnoven aggressief type. Prima als budgethok voor een stel jongeren.

Verder is salou natuurlijk weinig aan, veel meer dan uitgaan kun je er niet. En de mensen zijn ook nog eens onvriendelijk.

• 1suiker13-08-2012

waardeloze tent

Wij zaten in arquus 4, ja wat moet je er over zeggen smerig, stank, de buurman woonde vast in zijn appartement en die stond de eerste nacht al met en knuppel bij ons aan de deur, er waren 2 bedden en een slaapte op de bank en de andere op een matras op de vloer, zwemmen we deden we niet mocht niet met een bal in het water en ook niet duiken of stoeien. De wc was te ranzig voor woorden .Overal haren een kapot rolluik, ouwe troep stenen van het balkon haddden ze er maar afgehaald wat dat zat allemaak los. Rolluik stuk en bij andere raam helemaal geen een. De balie was een stuk lopen als je aan komt en je kan nog niet in het hotel dan moet je spullen in een hok zetten waar niemand oplet en midden aan de hoofdstraat is. Ook moet je contant borg betalen maar dit krijg je terug gestort dat moet je maar afwachten je krijgt 1keer handdoeken. Al met al een waardeloose hote

• 6marlissa28-08-2011

Goed te doen

Last minute geboekt en is prima bevallen. Het appartement is vrij simpel ingericht en lag aan een drukke weg. Nu hebben wij zelf niet gekookt in het appartement maar dit is ook vrij lastig, omdat er erg weinig keukengerei lag.

• 3Bierataise28-06-2011

Pas 2 fois

Très bien pour des jeunes qui veulent faire la fête pendant tout le séjour. Emplacement proche d'une plage cric sympa mais accueil à l'extérieur du batiment et "je m'en foutiste" pas de concierge dans l'immeuble qui est situé à coté d'une des rues les plus bruyante de salou peu de vaiselle et d'ustensile de cuisine petit cumulus ridiculus état des lieux quant ils ont envie de le faire on a poiroté 2.5 H plutot que de fixer une heure Etablissement 5 étoiles aux normes des années 70 Piscine si ils l'ont nétoyé qui est plutot une pataugoire Vis à vis avec des immeubles dont la façade n'a pas été refaite depuis 20 ans

• 6Wiels27-04-2011

Voor jongeren

Zaten in zomer van 2008 in Arquus 2 met een groep jongeren. Appartementen herbergden in deze periode veel jongeren. Uiteraard moet een hotel regels hebben, maar de regels hier waren tot het pietluttige en dat voor een hotel die veel jongeren herbergt. Appartement is oke, genoeg ruimte om met 4 man in te verblijven. 3e en 4e persoon moeten wel op een slaapbank die je voor de ruimte overdag wel dient weg te pakken. Zwemmen kan in het zwembadje, wat overigens niet al te groot is. Ik verwachtte geen supergastvrijheid in een jongerenappartementencomplex, maar zelfs het beantwoorden van een simpele vraag was al moeilijk. Meeste personeel was bot en vertikte het om normaal met een gast te communiceren.

Al met al ideaal voor jeugd, goedkoop en toch aardig wat ruimte.

Appartement Suite Arquus info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Avda. de Carlos Buigas, 40, 43840