Géén boekingskosten

Hotel Sol Costa Daurada

SpanjeCosta DoradaSalou

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sol Costa Daurada voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 46 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

46 Reviews over Sol Costa Daurada

• 9fam.Santy12-11-2019

al terug geboekt voor september volgend jaar

Een heel goed hotel met lekker eten en vriendelijk personeel . min puntje : geen tafeltje op balkon en aan bed geen stekker .

• 9Fam. De jong29-07-2019

Top!!

Super geslaagde vakantie gehad in dit hotel.. kan er eigenlijk niet veel slechts over zeggen, het is jammer dat er geen ballen oid. In het zwembad mogen maar aan de andere kant ook wel weer begrijpelijk aangezien het niet een mega groot bad is. Eten smaakte goed, later was het altijd drukker maar met kinderen kwamen wij altijd in het begin en dan was het erg rustig.

• 8José13-04-2019

Geweldig gewoon.

Gezellig mooie omgeving. Veel mooie winkels in alle soorten en maten.

• 8Kusters9230-06-2016

Goed hotel

Mijn vriend en ik hebben dit hotel geboekt omdat we een week van huis wilden. Dit hotel is op loopafstand van het Portaventura attractiepark. Het is goed hotel, met goed eten. De wachtrij voor het restaurant is soms wat lang maar je hoeft vaak niet lang te wachten. Enige minpunten vonden wij dat de kamers erg gehorig waren. 's Ochtends renden kinderen over de gallerij en ik ben iemand die je met een trompet nog niet wakker maakt maar zelfs ik had hier wel een beetje last van. Het strand is vrij ver dus wanneer je moeilijk ter been bent, kun je dit beter niet boeken. Echter voor ons, een jong stel, was dit een prima hotel en wie weet komen we hier ooit nog terug als we Nederland weer eens willen ontvluchten.

• 7Bart08-10-2015

Goed, maar we twijfelen om ooit terug te gaan

Het is een 'jong' hotel (bouwjaar 2002), strak. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Mooie kamers met terras. Jammer dat er geen tafeltje is, noch in de kamer, noch op het terras. Badkamer basic, maar volledig. Mooi en groot zwembad buiten, echter niet verwarmd in onze periode. Binnenzwembad OK, maar badmuts verplicht, wat niet in de brochure staat (3€). Bar niet super-gezellig. Fitness eveneens basic, maar gezien de gemiddelde leeftijd wel beschikbaar. De maaltijden zijn niet top. Show-cooking was een teleurstelling: alles wordt in een grote hoeveelheid klaargemaakt en dan op een schotel gelegd. Meestal was alles koud. Je moet de kok dus in de gaten houden. Buffetten ruim, maar niet echt gevarieerd. Wij hebben echter geen reden tot klagen gezien de betaalde prijs. Groot voordeel is dat je zeer dicht bij Portaventura zit, tien minuutjes wandelafstand, en dat moet je zeker gedaan hebben. Ook naar het strand is het een kwartiertje, dus niet onoverkomelijk ... Volgende keer ander hotel?

• 6Ricardo25-06-2012

Dit nooit meer,zeker geen 4sterren eerder 2.

Omdat er zoveel positieve reacties zijn over dit hotel en dan voornamelijk om het eten,dit hotel gekozen voor 5 dagen.service kunnen ze niet(alleen bij de receptie spreken ze Engels )allemaal chagrijnig/overal herrie in het gebouw vooral in de lobby.eten kost niet zoveel maar is gewoon Slecht!zowel ontbijt als avond eten er zit geen smaak aan en het is allemaal of te gaar of te rauw.ook kwa keuze is het niet veel.mijn advies ga naar een ander hotel!Groeten Ricardo

• 8Martin21-06-2012

wat een ongelooflijke luide live muziek

ik heb het te doen met de mensen die hier zitten. Ik zat in het hotel er naast ( Vil.la Romana) Dit hotel zal heerlijk zijn hoor, het zag er goed uit allemaal, maar ik neem even de moeite u mede te delen; vele dagen in de week (4/5 p.w) is hier Live muziek van 21: 30 - 23.30 uur, dat zo on-ge-loof-lijk harde volume heeft dat het echt een ongelooflijk herrie is, dat je zelf met oordoppen niet kan slapen. Het is echt ongekend. Dus.... Ga je met kleine kinderen: u bent gewaarschuwd

• 9Expat Holland19-05-2011

Echt leuk

Hotel was comfortable with many amenities: mini bus to beach, beach/pool towels (10 euro deposit), pool bar, entertainment (games daily and mini disco and a show in the evenings), fridge. Close to the town - 10 min walk via path from the garden, supermarket also closeby via this path (Spar). Close to PortAventura theme park - 15 min walk or via hotel bus. Indoor pool and jacuzzis were good (take a swim cap or buy there). Via local bus access to nice places: Tarragona is beautiful (tourist train is worthwhile to see the sights), Cambrils is pretty (catamaran day trip was very enjoyable). All in all a good place to stay. Excellent value for money.

• 9Hilverda24-11-2010

heerlijk hotel

We zijn er 11 dagen in dit hotel geweest en het was echt geweldig mooie kamer met goede verwarming heel belangrijk in de winter en het eten is geweldig goed met zalm en runsvlees lams en kip en soarma nee niets dan lof en heel proper hotel was volzet maar mochten voor 1nacht naar hotel Aragon ook prima taxi en alles was geregeld. Ga zeker nog terug.

• 7Chirine24-08-2010

Leuke plek!

Wij waren hier in 2005. We vonden het een top hotel. De kamers waren verzorgt en mooi, er waren veel gelegenheden in het hotel ( sauna, binnenzwembad, buitenzwembad ). Het was vlakbij het strand en stad. Maar wat wij eten nummer 1 vonden was het eten, echt heeeeeeerlijk! We gaan dit jaar waarschijnlijk weer.

Hotel Sol Costa Daurada info

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden