Géén boekingskosten
SpanjeCosta DoradaSalouAppartementen SalouAppartement Novelty I II en III

Appartement Novelty I II en III

SpanjeCosta DoradaSalou

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Novelty I II en III voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 32 reviews

Meer appartement info

32 Reviews over Novelty I II en III

• 10pirates_cave25-05-2015

Geweldige Locatie Apt. Novelty I

16-23 mei 2015, Apt. Novelty I: Appartement voor 2 pers. met Prachtig uitzicht op de boulevard/strand van Salou! Groot balkon!! Keuken met wasmachine, magnetron, inductiekookplaat, eetbar. Woonkmr met bank, tv, free WiFi die het uitstekend deed. Slaapkmr gescheiden door schuifwand. Badkamer. Het apt. voldeed prima aan onze wensen. Alles schoon bij aankomst. Onder het apt. een Italiaans Restaurant en Speelhal, en verder gelegen aan een drukke doorgaande weg. Hebben wij geen (geluids)hinder van gehad!! Prima geslapen op de bedden!! Op woensdag handdoek- en laken wissel, zelfs als je er maar een week bent. Zwembad aanwezig, maar gaat pas open half juni. De zee was al goed op temperatuur vonden wij. Receptie bij Arysal (C/Berlin) open van 0800-2200, prima service. Borg 150euro. Inchecken: vanaf 1700u, op verzoek kan het eerder. Uitchecken: 10.00u. Supermarkt om de hoek. Wij hebben een super-week gehad in dit leuke appartement, met een geweldig uitzicht!! Is voor herhaling vatbaar!!!

• 9vd Enden20-04-2013

Uitstekende ligging en schoon

• 9vd Enden20-04-2013

uitstekende ligging en schoon

Meubels en badkamer zijn akelig gedateerd en het is, zoals overal in spanje, gehorig. Maar....... het is er super schoon, pal in het centrum, heeft een zwembad, ruim balkon en spot goedkoop. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 4A v d Linden22-07-2012

Vies en luide russen en engelsen!

Het is erg vies er word niet schoongemaakt en russen en Engelsen zitten er volop wat echt haakjes is veel gescheld hoor je en het stikt er van de kakkerlakken ook de meubeltjes en bed zijn erg slecht en oud niet doen dit complex bah!!!!

• 7Arie verheezen27-12-2011

Het gaat wel

De kamers zijn simpel met oude meubeltjes erg oud? Het gebouw 1 en 3 is aan de buitenkant netjes opgeknapt. maar de kamers zijn voorzien van oude jaren 70 meubeltjes.

• 8pw4620-10-2011

meevaller van 100%

Wat een meevaller!!! En dat er mensen zijn die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten blijkt maar weer uit de vele negatieve beoordelingen!! Voor 96 Euro 4 nachten voor 2 personen had ik dan ook niks verwacht.Maar als het dan ook nog schoon is, alles heel, fijne douche, redelijke bedden, groot balkon, ruim app. (had studio geboekt mr kreeg een 2 kamerapp.). Voor ons helemaal goed dus,we hebben 5 erg leuke dagen gehad...aanrader voor mensen die met eenvoudig ( en daardoor een goede prijs)genoegen nemen.

• 8kathelijne26-10-2010

leuk appartement je voor zacht prijs

wij verbleven in novelty II .Dit is een kamer appartement. Ligging was goed. Dicht bij strand. (ongeveer 3 minuten lopen). Verder heeft kamer keukentje,bad, wasmachine.en ruime balkon.(wij hadden hoek appartement). er is ook zwembad maar die was 13 oktober al dicht. Verder moet je 100 euro borg betalen.receptie gaat om 17 uur open. die bevind zich naast appartement complex. Let op de naam Adyal. (anders loop je te zoeken naar de receptie). Verder verbleven wij 2 nachten voor 25 euro per nacht.(omgerekend 12,50 p.p.). Daar krijg je geen jeugdherberg voor. Plus punt was ligging en prijs. min punt was de bedden lagen hard. Maar voor budget reiziger is dit ideaal plek.

• 2anton29-09-2010

erge oude troep

het gebouw is slecht en vies! Er zitten kakkerlakken en schimmel in de badkamer! Slechte koelkast en het ergste slechte bedden! Je betaald 2000 euro voor 3 weken met ze tweetjes veel geld voor deze oude kakkerlakken troep.

• 2anton29-09-2010

erge oude troep

het gebouw is slecht en vies! Er zitten kakkerlakken en schimmel in de badkamer! Slechte koelkast en het ergste slechte bedden! Je betaald 2000 euro voor 3 weken met ze tweetjes veel geld voor deze oude troep.

• 1r lodders27-09-2010

vies en kakkenlakken

slechte bedden en kakkenlakken.Er word nooit schoongemaakt bah.Het gebouw gaat nu in de steigers dus veel herrie! In gebouw 1 en 3 sterft het van de kakkenlakken bah!

Appartement Novelty I II en III info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)