Géén boekingskosten

Appartement Los Peces

SpanjeCosta DoradaSalou

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Los Peces voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 126 reviews

Meer appartement info

126 Reviews over Los Peces

• 9Corina15-04-2019

Top!!

Was de 2de keer op hetzelfde adres. Voor het geld een zeer prima verblijf. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Wil zeker terug!!

• 7Yahmal17-10-2017

Redelijk appartement op een goede locatie

Netjes ontvangen door de mevrouw bij de receptie. Inchecken verliep soepel. Eenmaal in de kamer aangekomen troffen wij een net appartement aan met voldoende meubels en artikelen (borden etc) om onszelf te vermaken. Alles zag er netjes uit, op de muren, de bank, de douche en de airco na. De muren waren op sommige plekken zwart van viezigheid en zo wel de bank als de airco als het plafond van de douche zagen er niet zo fris uit.

Daarnaast hadden we een nette keuken en een ruim balkon. We sliepen niet onder de lakens (we vinden dit zelf niet zo fris) maar kregen voldoende overtrekken waarmee we zelf een ‘lekker’ bedje van hebben gemaakt.

Af en toe last van zilvervisjes en gelegen aan een drukke weg. En je moet alles zelf schoonmaken.

Ligging is perfect, alles om ons eens en het belangrijkste: het strand!

Ik hoop dat je wat aan deze review hebt gehad. Fijne vakantie!

• 7Marijn28-09-2017

Centraal gelegen eenvoudige accomodatie

Schappelijke prijs geen extra kosten voor oa kluishuur en airco en slechte schoonmaak hebben dit bij aankomst zelf gedaan en handdoeken zelf meegenomen. Borg van 50 euro pp. Accomodatie bestaat uit verschillende gebouwen en erg gehorig. Beperkte uitrusting van minikeuken. Kregen ruim appartement met 2 slaapkamers

• 8Fien15-06-2017

Super vakantie !

Leuk appartement met veel ruimte en goede airco. Goed schoongemaakt appartement. Borg direct bij vertrek teruggekregen, ze zouden het appartement gaan checken maar hebben dit uiteindelijk niet gedaan. Supermarkt met zelfs Nederlandse artikelen zit direct onder het appartement. Vriendelijke receptie en alles zit op loopafstand. Voor gezinnen is het af te raden want er zijn veel jongeren en is gehoorig. Ik was met 3 vriendinnen en was echt een topvakantie.

• 9Peter27-01-2017

Leuk appartementencomplex

Leuk complex, op loopafstand van strand en boulevard. Appartementen zijn schoon en vriendelijk personeel. Voor de prijs die wij hebben betaald zijn wij dik tevreden!

• 2Vano ICT18-08-2016

Slechte behandeling en corrupte beveiliging

Bij aankomst zijn we ongeveer 5 uur aan ons lot overgelaten omdat de kamers niet klaar waren en we moesten zelf maar even ergens wachten, wat belachelijk lang heeft geduurd. Verder is de beveiliging zo corrupt als de nete, toen we 's avonds op de kamer terugkwamen kwam die beveiliger helemaal geflipt naar ons toe omdat we op de gang praatte, hij kneep bij daarbij flink in een jongen z'n arm die daar een goeie blauwe plek aan over hield. Hij vertelde dat ie geld wou om ons te negeren en nadat we dat niet deden kregen we vanmorgen een officiële waarschuwing omdat we ernstige overlast hadden veroorzaakt? Echt belachelijk, de manager zelf geloofd het niet en gaf ons de waarschuwing. Verder is de kamer wel fijn en zit het zwembad vaak vol, ligging is overigens top

• 8robin den broeder15-03-2014

leuk appartement

Kamers zijn wat minder mooi ingericht maar het is een prima appartementencomplex. Klantvriendelijke en een goede ligging ten opzichte van alle clubs en strand.

• 8Lieke09-03-2014

Prima appartement

De ligging is ideaal. Ik ben hier in de herfstvakantie met mijn vriend geweest toen we verblijf hadden gewonnen op een veiling. Appartement was gewoon schoon, personeel was erg behulpzaam. Wij wilden een dagje naar Barcelona en bij de receptie hebben zij alles voor ons uitgezocht en uitgeprint zodat we goed voorbereid onze dag konden beginnen. Top!

• 6esmeetjuh_3028-11-2013

leuke vakantie

appartement was smerig, medewerkers onaardig. De mensen zijn heel corrupt, geef ze geld en ze doen alles. Wel dichtbij centrum en veel gezellige jongeren in dit appartement.

• 7Roëlla Verhoeven08-10-2013

Zou meteen terugwillen

15 jaar geleden was ik al eens hier met mijn 4 kinderen en ik kwam tot de conclusie dat er amper iets veranderd is. Ons appartement was schoon, de bedden opgedekt en ze sliepen prima! Je zit overal super dichtbij en ook met de receptie hebben we geen enkel probleem gehad. We mochten meteen ons appartement in toen we aankwamen. Prijs /kwaliteit verhouding is uitstekend. Natuurlijk zijn er luxere appartementen maar daar betaal je dan ook voor. Als ik volgend jaar weer ga boek ik weer bij Los Peces!

Appartement Los Peces info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (4)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar