Géén boekingskosten

SpanjeCosta DoradaSalou

9FenomenaalScore uit 202 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

209 Reviews over H10 Vintage Salou

• 10w.groeneweg13-06-2022

Zeer attent en vriendelijk personeel op 1 na

Bij aankomst oudere receptie medewerker met bril zeer chagrijnig en alleen maar gillen dat we opzij moesten terwijl er geen klanten waren . Hij zei Solmar daar staan ??? toen we om 8 uur aan de beurt waren gelukkig door wel een hele goede en vriendelijke medewerker vroeg ik hoe zo'n armband werkte waar je geld op kon zetten riep die chagrijn weer dat moet je maar om 3 uur vragen hoe dat werkt ??? Goed begin van je vakantie nog nooit meegemaakt daar altijd heel vriendelijk aan de receptie , de rest van het receptie personeel wel heel vriendelijk en behulpzaam . De kamer heel mooi en goed schoon gehouden , Mooi zwembad , ook een mooi bad op dak alleen voor personen boven de 16 jaar . Eten heel goed , zeer vriendelijk personeel in het restaurant in het hele hotel trouwens zeer vriendelijk personeel op die chagrijn van de receptie na . In September gaan we voor de 9 de keer naar Hotel Vintage .

• 8Saskia08-06-2022

Fijn hotel

We waren hier voor het eerst .Een fijn hotel .Het eten is goed ,voor ieder wat wils.Goede ligging. Dichtbij strand en stad Salou .Vele uitstapjes gedaan .Goede openbare vervoer. De kamers zijn aan de kleine kant maar daar verblijf je niet veel .Enige minpuntje is toch wel de schoonmaak.Deze laat nog wat te wensen over .15 dagen zelfde dekbedovertrek gehad ,wel onderlaken en kussensloop 1 maal verschoond ,vind ik zelf wat te weinig .Al met al een fijne vakantie gehad maar toch volgend jaar weer wat anders

• 10Willem Groeneweg09-10-2021

Geweldig Hotel

Voor de 6de keer hier geweest en nog steeds een geweldig hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel . Een meisje van de receptie heeft zelfs een afspraak in het Spaans voor ons gemaakt voor een Antigeen test op de laatste dag . Eten heel uitgebreid en van prima kwaliteit , personeel in het restaurant ook zeer vriendelijk . Op het dak een plunge pool met bar en ongeveer 70 ligbedden waar je prima kunt vertoeven . Drank in de bar niet duur . Wij zijn er al uit voor volgend jaar gewoon weer Hotel Vintage .

• 9Jurgen Butterhoff17-09-2021

Prima prijs/kwaliteit

Voor de 2e keer verbleven in H10 Vintage.

Receptie: Inchecken/ uitchecken gaat razendsnel en personeel doet heel erg zijn best om uw vragen en wensen tussentijds te beantwoorden. Kamers: Iedere dag brandschoon en zeer goede bedden. Eten: Briljant! Een wekelijks schema met kwalitatief zeer goed eten. Mis je iets, vraag het netjes en het komt er. Bar: Personeel is super gemotiveerd en aardig. Drankjes: Zeer betaalbare prijzen vooral voor een 4* hotel. Entertainment avond: 75% van zeer hoog niveau. Doet een beetje afbreuk aan de andere 25% Zwembaden: Geen handdoek cultuur. Voldoende bedden. Super schone omgeving met schone wc's. Op de bovenste verdieping een adult only zwembad met prima faciliteiten en fijne muziek.

Voor verbetering: Buitenkant hotel verdient een plamuur/schilder beurt op korte termijn. Wifi:1,5 Mbps houd niet over. (maar het is gratis) Badmeester: Erg slecht! Is totaal niet proactief voor hetgeen hij wordt ingezet.

• 8michel besselink24-08-2021

Top Hotel

Goed Hotel ,Wel ontzettend druk bij een volle bezetting met name de grote wacht rijen bij het eten.Verder werd hier zeer streng opgetreden bij geluidsoverlast wat ik als zeer prettig heb ervaren.Ligt midden in het centrum,dus je bent overal snel bij( winkels,strand,kroegen)Het dakzwembad is echt een topplek.Alles goed schoon,en het eten is ook goedKortom voor herhaling vatbaar.

• 10Willem Groeneweg25-09-2019

Fantastisch Hotel met geweldig personeel .

5 de keer in Hotel Vintage en nog steeds SUPER goed , eten geweldig , kamers mooi en schoon . Receptie personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam en doen alles om je te helpen . Bar personeel ook super vriendelijk en dan het restaurant personeel tja , nog nooit meegemaakt zo vrolijk en vriendelijk iedere dag weer een dikke 10 voor die dames en heren van het restaurant , en niet vergeten de koks Antonio en Manuel en collega's die iedere dag weer voor heerlijk eten zorgen . Mooi zwembad met genoeg ligbedden , op dak een terras met bar en een plunge pool voor personen boven de 16 jaar .Entertainment zou wel iets beter kunnen , maar voor ons volgend jaar weer gewoon Hotel Vintage .

• 9Marriott J.25-08-2019

Zeker een aanrader voor jong tot oud.

Mooi hotel op een fijne ligging. Wel langs een grote baan maar daar heb je geen last van. Dicht bij winkels en strand. Goed restaurant met zeer vriendelijke koks en bediening. Kamers zijn proper maar hier en daar toch nog wat stof, kunnen we nog door de vingers zien natuurlijk.Poetsvrouwen ook super vriendelijk. Klein maar proper zwembad met genoeg ligstoelen. Op het dak nog een klein zwembad en zonneterras alleen voor 18+. Hotel heeft maar 1 minpuntje en dat is dat er maar 2 liften zijn. Is dus soms lang wachten omdat ik niet zo goed te been ben en daarom de trap niet kan nemen. Prijzen aan de bar zijn zeker niet te duur en alles wat we hebben geproefd was zeer lekker. Avond animatie was leuk, ook voor kinderen. Ons dochtertje van 7 heeft het hier heel fijn gehad. Het was een heel geslaagd vakantie, dank aan heel het hotel hiervoor.

Iraima Carceller Nogues, directora, 26-08-2019

Beste Gasten,

Ten eerste wil ik u bedanken voor het delen van uw mening met andere reizigers op Zoover.

Uit naam van het hele team en mijzelf, dank ik u voor uw vriendelijke commentaar.

Vriendelijke groeten uit Salou,

• 9M.van Deene Miranda22-08-2019

Niets alles is top geregeld en zijn erg vriendelijk hier

Iraima Carceller Nogues, directora, 24-08-2019

Geachte M.van Deene

Hartelijk dank voor het delen van uw indrukken van uw verblijf.

Wij verheugen ons op uw komst!

• 9Bram02-08-2019

Geweldig hotel, zeker voor herhaling vatbaar!

Echt een tophotel. Wij zij hier al vaker geweest en alles is echt supergoed. De kamers, het personeel, het eten, zwembad, echt alles is top.

Het is 's ochtends wel handoekje leggen bij het zwembad, maar zodra je binnen 15 min niet meer bij je handdoek bent, wordt deze weggehaald. Eten is ook heel goed. Elke dag verse gerechten, show cooking en gevarieerd. Elke dag weer wat anders. Personeel van de bediening heel vriendelijk.

Iraima Carceller Nogues, directora, 03-08-2019

Beste Bram,

Hartelijk dank voor uw aardige commentaar over uw verblijf in H10 Vintage Salou.

Voor ons is de mening van onze gasten heel belangrijk.

Vriendelijke groeten uit Salou

• 10dierckx walter vannes brigitte24-05-2019

Super hotel

Super hotel alle dagen lekker eten .heel vriendelijk personeel Overal netjes. En wij hebben al heel wat hotels gehad in spanje maar als rug patiënt kan ik zeggen dat dit voor mij de beste bedden zijn van alle hotels die wij al gehad hebben. Goed slapen en opstaan zonder pijn. Als ik terug naar salou ga kies ik terug voor h10vintage

Iraima Carceller Nogues, directora, 25-05-2019

Beste familie

Ten eerste wil u bedanken voor het delen van uw mening met andere reizigers

Vriendelijke groeten uit H10 Vintage Salou :) :)

Hotel H10 Vintage Salou info

• BarsBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)