Géén boekingskosten

Hotel Eurosalou

SpanjeCosta DoradaSalou

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Eurosalou voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 39 reviews

• Sportfaciliteiten

39 Reviews over Eurosalou

• 8Vincenzo en Lydia Agnello Vanhoucke06-07-2019

Wij komen er nog terug

Wij waren voor de tweede keer in Eurosalou, We wisten wat we konden verwachten. Moet zeggen dat ze niet hebben blijven stilzitten in Eurosalou. De kamer en badkamer was mooi vernieuwd , natuurlijk zijn de kamers niet groter geworden , maar wel mooi en netjes. Het personeel is heel vriendelijk en gedienstig . De mevrouw die frans spreekt aan de receptie is TOP, werkelijk alles kan je haar vragen! Het eten is er lekker , veel keus en er wordt voortdurend bijgevuld, de mensen in het restaurant en ook de kamermeisjes moeten er hard werken , maar steeds zijn ze beleefd en vriendelijk. Het hotel is wel wat luidruchtig , overdag , met de jeugdgroepen die er verblijven . Maar s'nachts geen hinder van ondervonden , die slapen op een andere verdieping. In Salou zelf is er wel altijd iets te beleven , het is er heel gezellig . En alles op wandelafstand van het hotel

• 8Annemiek03-07-2018

Aanrader! Kijk wel naar de afstand tot het strand.

Het hotel ligt op loopafstand van het strand en buiten het toeristische gedeelte van Salou. Met halfpension heb je een intercontinentaal ontbijt en een diner dat elke avond voldoende variatie biedt. Er wordt veel aandacht besteed aan entertainment voor kinderen en volwassenen. Bij het hotel zit een Spa, met onder anderen een bubbelbad, sauna, zwembad met massage jets. Het is niet heel erg groot, maar wij waren op dat moment de enige bezoekers en hebben ons prima vermaakt. Vanaf het strand gaan bussen naar bijgelegen kustplaatsjes waar ook markten bezocht kunnen worden. Met een speciale buskaart, ben je er voor 1,20 euro per rit. Ook kun je vanuit Salou een boottocht maken of een rit met het toeristische treintje.

• 4Wenro23-08-2017

Op het 1e oog mooi, toch schijn bedriegt

Het zwembad lijkt niet op het zwembad in de folder en online, is heel erg klein. Het servies in het restaurant vaak niet goed schoon, en het eten was niet om over naar huis te schrijven. Ook nog verkouden geworden van de airco doe blijkbaar niet goed word onderhouden en met regelmaat schoon word gemaakt, had anders deze klachten niet gehad.

Marta, Online Channel Manager, 31-08-2017

Geachte gast. Hartelijk dank voor uw comentaar . Het spijt ons dat u geen aangenaam verblijf in ons hotel heeft gehad, onze excuses daarvoor. Wij waarderen uw sugerenties, dezen zullen gebruikt worden voor verbeteringen in de toekomst. Met vriendelijke groeten.

• 7anton-giesen0111-08-2013

Voor ons niet meer

Redelijk hotel maar het eten mocht iets meer variatie hebben,en mocht iets warmer zijn,ontbijt broodjes veel te hard ,kamer redelijk netjes,maar je hoort alles,veel jeugd die met deuren slaan,en roepen,geen respect voor gezinnen met kinderen,dus je doet s'nachts geen oog dicht of je moet overdag een oogje dicht doen.nee voor ons niet meer dan ken ik wel betere hotels in Salou

Hotel Eurosalou, Online Channel Manager, 19-04-2017

Geachte klant. Hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons. Bedankt voor het schrijven van deze reactie. We zijn blij dat difrutaran uw vakantie week. We hopen snel weer te bezoeken.

• 7anouk27-07-2013

Prima vakantie

Net terug van Eurosalou. Een fijne vakantie gehad. Het hotel had een paar kritiekpunten die ze makkelijk kunnen verbeteren zoals klantvriendelijkheid, met name in de eetzaal. Qua eten betreft, het avondeten was altijd warm en gevarieerd, de showcooking was heel lekker, behalve bij het buffet;met name de producten die uit het vet komen, deze hadden allen dezelfde smaak. Het ontbijt smaakte redelijk, de broodjes waren veel te hard, en het ontbijt was erg gebaseerd op Engelsen. Het personeel daar komt erg chagrijnrig over. Een groot minpunt was het gebrek aan Engelssprekend personeel. Er wordt veel gedaan voor kinderen, dus fijn voor een familievakantie. De kamers zijn prima, erg schoon en ze zagen eruit alsof ze gerenoveerd zijn. Er wordt iedere dag schoongemaakt. Een nadeel was dat de buitenunit van de airco op het balkon staat, waardoor het op het balkon heel warm wordt.

Qua ligging: rustig gelegen, strand goed te lopen

Al met al een fijne vakantie gehad, de prijskwaliteit was prima

Laia Guirado Online Channel Manager Palmasol, Online Channel Manager, 30-07-2013

Wij danken U hartelijk voor Uw comentaar. Een van onze belangrijkste doelen is de tevredenheid van onze clienten en uw commentaar helpt ons daarbij. Wij hopen U een volgende keer weer te mogen verwelkomen.

• 9Tessa Van Thienen16-12-2012

Zeer leuk hotel

Wij zijn er al twee jaar na elkaar geweest en vinden het een leuk en proper hotel. Dit jaar was er ook goede kinderanimatie, onze kinderen van 3 en 5 hebben zich nooit verveeld! Het eten is er lekker en je hebt echt super veel keuze!

• 8andre van dijk23-07-2012

zeer goed hotel en 4 sterren waar ipv 3

net terug uit eurosalou en is zeer goed bevallen het eten was zeer goed en gevarieerd en vers konden op tijd op de kamers die schoon waren enige nadeel is dat het onduidelijk is dat je er ook all inclusive kan verblijven en de drankjes in het hotel erg prijzig waren, maar er waren zeer leuke tentjes aan de overkant van de straat om wat te drinken al met al een zeer goed hotel waar we zeker nog een keer naar toe zullen gaan

• 7tessa van thienen18-01-2012

nog nooit zo lekker gegeten op hotel!

het is een proper hotel met echt supel lekker eten!

• 1tati16-09-2011

salou is te herhalen maar zeker niet in eurosalou

Hotel is super slecht. Zelfs geen 1 ster waard. Had vol pension geboekt, maar ben er weggelopen en heb mijn geboekte dagen gewoon buiten gaan eten . Vieze kamers en niets werktof maar half zoals tv, airco en verlichting. Eten dat niet eetbaar is. Onvriendelijk personeel.

• 9Samantha02-08-2011

Goed hotel.

Ik ben net terug vanuit Eurosalou. Ik ben hier 10 dagen geweest en vond het een goed hotel. Het eten is erg lekker en elke dag wel iets anders. Vlees etc word gebakken waar je bij staat en het word allemaal op tijd aangevuld. De kamers waren netjes en de airco was erg lekker. Deze ging namelijk niet uit als je je kamer verliet. We hadden uitzicht op het zwembad waar iedere avond animatie was. Dit was iedere avond wat anders, erg leuk. De ligging is lekker het ligt in een wat rustiger gedeelte van salou. Het strand was wel een eind lopen ongeveer 15 min lopen. We konden om 12 uur de kamers op en dat was ook mooi op tijd. Voor vertrekkende gasten zijn er douches beschikbaar.

Hotel Eurosalou info

• NachtclubBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)