Géén boekingskosten

Meer appartement info

27 Reviews over Cumbres de Salou

• 3Peter18-05-2018

Nooit meer!

Het is een groot appartement en dan ben ik klaar met positief te zijn. Zwembad zou open zijn maar volgens reisbureau maar Nee hoor!. Meubels aan elkaar geplakt of met spijkers bij elkaar gehouden. Nagenoeg was alles stuk, beschadigd, roest , onder de schimmels en meer. De bedden, daar laat je een huisdier nog niet op slapen want de oude matrassen zorgen ervoor dat de veren ( zelfs na 5 dubbele dekens ) nog in je huid zitten. Ligbedden waren op het dakterras ook gevaarlijk stuk en zeer voorzichtig erop gaan liggen want alles kraakte en kon zo nog meer stuk gaan. Wat afgebroken was was gewoon scherp. Wel fijn om twee terrassen te hebben. Volgens de sleutelhouder waren alle appartementen zo toen we gingen klagen dus weet niets daarvan maar de onze was slechter dan slecht en gevaarlijk. Ook scherpe pinnetjes uit de vloer. De locatie was wel ideaal want met de auto binnen twee minuten in Salou en je kon ook lopend naar een klein zandstrand.

• 7Ruud27-10-2013

Mooi huis

Wij waren hier mei 2013. We vonden het huis mooi alleen de bedden waren slecht. De inrichting was sober maar genoeg voor ons. Weleen mooi groot terras.

• 8Quelly.24-07-2012

Tevreden.

Appartement Cumbres de Salou* in Salou is mij over het algemeen zeer goed bevallen. Voor een mooie prijs beschik je over een appartement dat bestaat uit een woonkamer, keuken, 3 slaapkamers, 2 badkamers (1 daarvan betreft zelfs een bad) én een terras op de bovenste verdieping. Helemaal geweldig, toch? Enige minpunt was dat de schoonmaaksters niet waren langsgekomen. Daar gingen we uiteindelijk zelf achteraan.

• 8jan van willegen09-01-2012

Mooie schone appartementen

Echt een aanrader deze appartementen met rustige ligging in een groene omgeving vlakbij Salou. Vlak in de omgeving zijn diverse winkeltjes, restaurantjes. Een aanrader voor een vakantie met kinderen.

• 9Edith Bakker27-06-2011

Fantastisch huis, heerlijke ligging.

Wij kwamen s'nachts aan bij het appartement, sleutel gekregen van de hostess. Het huis was prachtig schoon, terwijl ik op zoover had gelezen dat mensen het heel goor hadden aan getroffen. Dat was bij ons zeker niet zo. Meteen een ruime indruk, grote woonkamer, 3 slaapkamers, 2 badkamers een dak terras en een normaal terras. Het zwembad was erg simpel en klein maar wij zijn toch strand mensen dus dat was voor ons geen probleem.

De balie medewerker was ook erg vriendelijk, we konden hem alles vragen. De ligging van het appartement is ook heerlijk, je zit niet in de drukte van Salou maar je bent er binnnen 8 minuten per bus. De bushalte is nog geen 2 minuten lopen en de bussen rijden af en aan dus je hoeft nooit lang te wachten. Naar het strand is het zo'n 10 minuten lopen. Maar door de prachtige omgeving ben je daar eigenlijk ook zo. Supermarkt en bar/restaurant om de hoek.

Huizen zijn alleen erg gehoorig, dat was het enige nadeel.

• 8M de Nijs21-04-2011

Rustig gelegen nabij Salou

Doordat de huizen rondom het zwembad zijn gebouwd is het hier lekker rustig en kun je gemakkelijk een oog in het zeil houden wat de kids doen. Het appartement was ruim en lekker koel en had zelfs een wasmachine.

• 1fam vertriest22-10-2010

ga hier niet heen !

wij hadden hier een appartement geboekt , nadat w aangekomen waren aan de overkant van de staat (daar zit de receptie) werden we in een taxi gestopt en naar een ander appartementen complex gebracht .er werd verteld dat ze in de appartementen last hadden van water overlast. van wat wij gezien hebben is het hele complex onderkomen . wij werden met 5 personen in een 4 pers appartement gedropt ,1 pers moest maar op een zonnenbed slapen. echt superr slecht voor het geld wat je er voor betalen moet.

• 7Cheryl13-10-2009

GEEN aanrader!

1 6-persoons appartement voor een week gehuurd. Nou, we kregen zo'n 3 glazen, 1 schaaltje, smerig bestek en een 2-persoonsbank en een 1-persoons stoel. De kussens waren hiervan los gescheurd en de banken waren viezig geel geworden. We konden dus niet eens met z'n allen zitten in de kamer. De vloer was smerig en de kleine badkamer ook. Deze douche lekte en het slot deed het niet, hier hebben we dus niet gedoucht. De grote badkamer was wel goed. Verder was de service slecht! We hebben gelijk de eerste dag gemeld wat er allemaal miste en/of stuk was. Ze zouden spullen komen brengen en komen kijken, maar zijn nooit geweest. Verder konden de mensen aan de balie ook geen engels etc. Ik zou hier niemand naartoe op vakantie sturen! We hebben geklaagd en krijgen nu waarschijnlijk 50 euro pp terug. Maar hiermee gaan we voorlopig niet accoord! Oh p.s. klaag bij de hostess als je niet tevreden bent! Zij kunnen meer voor je doen dan bijv. het reisbureau. Dit wisten wij toen nog niet..

• 1erik17-08-2009

BAH!!! WAT SMERIG, GA HIER NIET HEEN!!

Wij waren hier met vrienden. 2 appartementen gehuurd. bij binnenkomst plakte je aan de vloeren vast. keuken ronduit smerig, borden en bestek niet schoon te krijgen. Bovendien was er veel kapot. bedden waar de latten uit waren, kasten zonder planken, douche lekte,tafels kapot, deuren die niet sluiten, rolluiken kapot enz. uiteraard (een aantal keren)gemeld bij de receptiebij ze reageerden erg laconiek en deden er niets aan. appartementen zijn verder erg gehorig.

• 6fam. van houten/vossenberg15-08-2009

niet goed niet slecht

wij zijn hier van net terug wij waren bij dit appartement van 1-08-09 tot 13-08-09 bij binnnenkomst troffen we een aantal dingen aan die je niet wilt aantreffen. de bank was kapot, er lagen haren op de grond en zand. boven lag er glas op de bedden en grond van een kapotte lamp. tussen het bankstel zaten etensresten en nog een aantal dingen. dit was geen leuke binnenkomst! wij hebben dit gelijk gemeld bij de receptie.ze hebben er wat van opgeschreven. maar wij kregen het antwoord, dat we het zelf maar moesten opruimen. wij waren hier niet van gediend. wij hebben gelijk touroperator gebeld. die heeft de receptie gebeld. ze receptie had beloofd dat ze gelijk kwamen kijken en opruimen! niet dus! de volgende dag is er iemand van touroperator naar de receptie gegaan en heeft de baas van deze appartementen gesproken (die wist er niks van) dus de vrouw van de receptie heeft niks doorgegeven). na lang gepraat is er de volgende dag iemand komen schoonmaken. dit gebeurde 2 dagen achter elkaar.

Appartement Cumbres de Salou info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)