7.5GoedScore uit 2 reviews

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Casablanca Playa

Casablanca Playa

Welkom bij ons hotel, waar ontspanning en plezier hand in hand gaan! Geniet van onze prachtige openluchtzwembaden en het Ponent-strand op slechts 10 meter afstand. Verwen uzelf met heerlijke spa en massagebehandelingen en geniet van sportieve activiteiten zoals beachvolleybal en golf. Met comfortabele ligstoelen en een poolbar is het optimaal genieten van de zon. Laat ons uw thuis weg van huis zijn tijdens uw verblijf in Salou.

De Ligging

Ons hotel is gunstig gelegen op slechts 85 km van de luchthaven El Prat de Llobregat en slechts 11 km van de luchthaven Reus. Vanaf de luchthaven El Prat de Llobregat duurt de rit naar het hotel met de auto ongeveer 1 uur. Het hotel ligt op 200 meter van het centrum van Salou en op 12 km van Tarragona. Het Ponent-strand ligt op slechts 10 meter afstand. Gasten kunnen gemakkelijk naar het strand en het stadscentrum wandelen. Voor degenen die met de auto komen, is er parkeergelegenheid beschikbaar.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel verwelkomt gasten in een modern pand met 63 niet-rokerskamers, 2 liften en een receptie die 24 uur per dag geopend is. Geniet van faciliteiten zoals Wi-Fi, een bagagedepot, een mooie tuin en een speelplaats. Het hotel biedt vrijetijdsbestedingen voor gehandicapten en rolstoelgebruikers. Voor zakelijke reizigers zijn er conferentieruimtes en een fax beschikbaar. Gasten kunnen ontspannen in comfortabele kamers met airconditioning, satelliet-tv en gratis Wi-Fi. Voor extra gemak zijn er rolstoelvriendelijke kamers en gezinskamers beschikbaar.

Eten en drinken

Het hotel biedt diverse culinaire faciliteiten, waaronder een eetzaal, een ontbijtzaal, een koffiehuis en een bar. Geniet van een heerlijk buffet tijdens ontbijt, lunch en diner of bestel een menu. Dieetgerechten en kindermenu's zijn beschikbaar op aanvraag. Onze overnachtingsmogelijkheden omvatten ontbijt, halfpension en volpension. All-inclusive gasten kunnen genieten van maaltijden en drankjes zoals aangegeven in het speciale menu.

Goed om te weten

Onze accommodatie accepteert creditcards zoals American Express, Visa, Diners Club, JCB en MasterCard. Houd er rekening mee dat de checkout tijd en service-uren afhankelijk zijn van het hotelbeleid. Toeristenbelasting kan van toepassing zijn en dient ter plaatse betaald te worden. Raadpleeg de receptie voor meer informatie over deze en andere praktische zaken tijdens uw verblijf.

• Airconditioning

[email protected]

12 Paseo Miramar 12, 43840

Website

Casablanca Playa

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.