Géén boekingskosten

SpanjeCosta DoradaSalou

7.2GoedScore uit 29 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

35 Reviews over Best Hotel San Francisco

• 6S. Hartman24-08-2019

Matig hotel

Hotel Best San Francisco is een schoon hotel op een goede locatie (direct om de hoek bij de strip en strand en stad op 10/15 min. lopen) Voor het eten hoef je dit hotel niet te boeken. Het vlees en de patat waren koud, brood droog en hard en salade en fruit matig. Wij zijn ‘s avonds vooral buiten de deur gaan eten, kwa prijs prima te doen allemaal. Het zwembad is daarnaast ook te klein voor het aantal gasten in het hotel. Ook te weinig ligbedjes. Wel een erg leuke week gehad omdat we elke dag wel op het strand te vinden waren. Tot slot: wifi op de kamer is erg slecht. Daarnaast heb je in de lobby ook geen ideale verbinding, een serie kijken/downloaden lukt bijvoorbeeld niet. Leuk hotel maar nog veel te verbeteren 😊. (20 jaar, met 3 vriendinnen op een kamer)

Hotel Management, Director, 28-08-2019

Geachte Familie Hartman, We respecteren ten zeerste uw mening en bedanken u voor het informeren van uw opinie, we nemen nootie om te verbeteren waar mogelijk,

Vriendelijke groeten

Hotel Management

• 8Ingrid05-01-2014

Super vakantie!

Hier een fantastische vakantie gehad met een vriendin! Lekker dicht bij het uitgaanscentrum, lekker dicht bij het strand. Precies wat 2 jonge meiden graag willen!

• 8Oma Agnes Kok !03-09-2011

Prima vacantie hotel !

Prima hotel goede nette kamers eten voor ieder wat wils rustig goed personeel mannetje achter de bar van zwembad zeer vriendelijk! opa en oma en dochter en klein dochterwillen wel op herhaling hoor ! Afstand naar het hoofdstrand echt maar 15 min lopen ! Hotel is niet super modern maar oke ! Tot Ziens zou ik zeggen en vooral voor de prijs wat wij hebben betaald onze complimenten!

• 8Pim03-08-2011

Prima hotel, personeel onvoldoende

Hotel Best Sanfrancisco ligt niet direct in het uitgaansgebied van Salou. Met 3 minuten lopen sta je in het uitgaansgebied / winkels en strand. De markt op maandag in Salou kun je lopend doen. Personeel in het hotel is erg onvriendelijk en doen weinig moeite om engels te praten. Het eten is koud maar wel wisselend.

Wij hebben dit hotel bezocht met 8 personen, verdeeld over 4 kamers. De kamers zijn allemaal uitgerust met airco die goed werkt!

• 9Jean03-10-2010

we zouden zo weer gaan

een toppertje!! Al 2 maal verbleven hier en nog steeds super.. Leuk personeel, fijne kamers, lekker eten, goede schoonmaak van de kamers en fijne ligging super!!!

• 4Lindsay09-08-2010

Leuk, maar niet weer!

San Francisco ligt dichtbij de winkels en uitgaansgelegenheden. Wij waren hier met een groep, maar echt nooit meer! Het eten is er echt terrible! We kregen bij aankomst de resten van die avond, lees smerig, koud vlees met een soort vetbult erop:s Was keihard! Verder druipt het friet dat je bij ontbijt en avond voorgeschoteld krijgt van het vet. Je krijgt vaak ochtend en avond hetzelfde te eten:s Broodjes roosteren was overigens wel lekker, want anders was het brood droog. het restaurant bevindt zich overigens in de kelder! Zwembad was ook gewoon vies, heb hier zelfs oorontsteking door opgelopen! Ik zeg: eens, maar nooit meer!

PS: Het hotel is in een levendige omgeving, dus voor mensen die niet van drukte/herrie houden, is het sowieso niet verstandig om hierheen te gaan!

• 7Joey Thomas21-07-2010

Goed hotel, prima vakantie

Het hotel lag mooi centraal. 5 min lopen naar het strand en 5 min naar het centrum. Het hotel oogt vanuit buiten niet als een super hotel. Binnen wordt alweer een hoop goed gemaakt.

Bij de receptie zijn de medewerkers niet goed in hun talen. Engels en Spaans is het enige wat ze makkelijk afgaat.

De kamers zien er sober en simpel uit. Echter werd er wel elke dag goed schoongemaakt. Het eten was echter niet om over naar huis te schrijven. Weinig tot geen variatie en personeel wat niet vooruit te branden was.

Het zwembad was groot genoeg en het terras werd ook elke dag schoongemaakt. Ook was het animiatie team dat 's avonds kwam gezellig.

Leuk pluspunt was het happy hour elke dag tussen 8 en 9!

Samengevat, een simpel maar schoon hotel met een goede ligging!

• 8e-m-m14-08-2009

Superr

wij waren hier van 18/o7/o9 tot 25/o7/o9. Was echt super, mooie ligging dicht bij het uitgaans leven geen probleem hoelaat je het hotel binnen komt gevallen :P. Geen gehorige kamers, goed eten, lekker zwembad ideale ligging!!! leuk uitzicht vanaf het balkon ;)

• 8Kayla03-07-2009

Super!

Super!

Ik ben vorig jaar met een vriendin naar hotel San Francisco geweest. Ik vind het een prima hotel! Alleen het eten was minder. De ligging is prima, om de hoek zit een supermarkt en een burger king waar je lekker eten kunt halen om op het balkon in je kamer op te eten;) Aanrader! Wij zaten aan de voorkant van het hotel waar je veel kunt zien snachts. Bijv dronke mensen die plassen en waar je dan water overheen kunt gooien en vuurwerk van het attractiepark. De bushalte om naar de grootste discotheek Pacha te gaan is ook 2 minuten lopen ongeveer. De bewaking was relax! helemaal geen problemen mee gehad! De kroegen zitten ook vlakbij en de airco kan 24/7 aan, dus lekker koel als je terug komt van het stappen! Het strand is wel iets verder lopen maar ook geen ramp. Niet veel jongeren in het hotel maar dat is ook lekker rustig. Kortom een aanrader!

• 7Ingrid18-05-2009

Helemaal te gek!!

Ideale ligging en prijs voor een jongerenvakantie!!

Hotel Best Hotel San Francisco info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• Airconditioning centraal geregeldBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden