Géén boekingskosten

SpanjeCosta DoradaSalou

7.6GoedScore uit 31 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

31 Reviews over Best Hotel San Diego

• 8Mvr10-09-2019

Super

Goed hotel. leuk en behulpzaam personeel

Hotel Management, Director, 22-11-2019

Geachte Familie Mvr,

Wij danken u voor u kort en bondig comentaartje op zoover over uw ervaring bij Best San Diego. Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en hopelijk tot spoedig weerziens.

Francesc Armengol Manager hotel

• 10Sophie de Boer28-08-2019

Geweldig!

Het hotel was in een woord echt geweldig. Ik had een All-Inclusive vakantie geboekt voor 7 dagen met 3 vriendinnen. Het eten was werkelijk top, elke avond was er een ander thema (gala, mediterraans, mexicaans, etc) en er werden zelfs krabben, mosselen en slakken voor ons klaargelegd, dat zie je bijna nergens met All-Inclusive arrangementen! Ook het personeel was súper vriendelijk, de barmannen onthielden onze namen en onze drankjes, wat altijd erg op prijs gesteld wordt. Vooral Ivan, Alejandro en Cesar waren echt superlief. Ook de animatie was echt heel erg leuk, 2x per week werd een karaoke gehouden en er was ook bingo, etc. Daarbij ligt het hotel erg dicht bij de twee nabij gelegen stranden (1 strand was 5 min lopen ofzo en de ander 10-15, maar lijkt korter te duren). Ook de strip was erg gezellig en ook binnen 5 minuten te bereiken. Het is een hotel dat zeer is aan te raden voor zowel gezinnen met kinderen als voor de jeugd!

Hotel Management, Director, 30-08-2019

Hallo Sophie, Pffff..... betere aanraders dan jullie met zulk een uitgebreide informatie zijn niet eenvoudig te vinden.... opgepast want een tour-operater zou jullie best wel eens kunnen benaderen om voor hen te komen werken nadat ze deze opinie lezen (grapje..jejeje....)

Met vriendelijke groeten

Hotel Manager

• 9Delarbre Kristel01-08-2019

Geweldig hotel.

San Diego, helemaal gerenoveerd, daar waren wij naar op zoek en het moest een Best hotel zijn omdat we hiermee goede ervaringen hebben. Het was voor ons wel even aanpassen na 5 jaar in Best Sol d'or. Maar na een dag of 2 helemaal ingeburgerd, iedereen was heel vriendelijk, het hotel was proper, het eten echt heel lekker en gevarieerd. Voor ons misschien het begin van de volgende 5 jaar 😉. We gaan zeker en vast nog terug. 1 minpuntje (heel klein) de 43 zat niet in de al inn hetgeen wij wel gewoon waren uit andere Best hotels. Bedankt San Diego voor de geweldige vakantie. Echt toppie👍👍👍

Geachte Kristel,

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke en behulpzame reactie via deze site. Wij hopen u snel weer te zien hier bij ons of in eender welk Best hotel!

Met Vriendelijke groeten

Manager hotel

• 9Dylan de Vries11-05-2019

Geweldig hotel voor een goede prijs.

Zeer goed hotel. Ik ben hier alleen geweest voor 6 dagen. Ik kreeg een grote kamer voor alleengebruik. Eten is voor Spanje zeer goed, net als het drinken (ook betaalbaar als je geen all-inclusive neemt). Hotelkamers gerenoveerd en zeer goed geïsoleerd. Personeel is zeer vriendelijk, mijn vlucht was geannuleerd waardoor ik een nacht langer moest blijven. Dit werd allemaal geregeld en ik kon de zelfde kamer behouden. Al met al een geweldige vakantie gehad in dit super hotel! Ik kom hier zeker terug, het is de 4-sterren zeker waard!

Geachte Familie De Vries,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Best San Diego. Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Manager hotel

• 10Alexander04-09-2018

Exelent hotel

Salou very beautiful city. Best San Diego excellent hotel, on the Mediterranean coast. Port Aventura Park is a half-hour walk away. I want to thank all the hotel staff. Especially the waiter Xavi and chef Paco.

Het Management, Director, 08-11-2018

Geachte gast,

• 7Ravin05-08-2011

Goed hotel, maar zou er niet nog eens terugkeren

De eerste dag dat wij daar aankwamen, waren alle kamers bezet. We moesten daarom voor de eerste nacht uitwijken naar hotel Best Oasis Park. Geen probleem opzich maar als je boekt ga je er ook vanuit dat er ook een kamer vrij is. Ondanks dit probleem zorgt men wel voor een passende compensatie! Zo kregen wij in plaats van een half pension een volpension.

De kamer was echt top, uitstekende bedden net verzorgde badkamer kortweg echt top! Nadeel is wel als je schone handdoeken wilt, en je gooit ze in de badkuip dan is het schoonmaakpersoneel bereid alles netjes weer op te vouwen en terug te zetten...

Het eten was prima, niet slecht niet goed wel erg uitgebreid en de koks en het personeel deden ook echt hun best voor je. 's avonds na het eten begint de animatie voor kinderen gevolgt door animatie voor de ouderen. Zo nu en dan gekeken vanuit het balkon echt hilarische soms!

Ligging is echt top! Je zit dicht bij het strand en de hoofdstraat, ideaal dus!

Goed hotel voor een klein bedrag!

• 8Gerda03-08-2011

Fijn personeel en goede service

Wij hebben onlangs 2 heerlijke weken gehad in hotel San Diego. Vooral het personeel achter de bar en de dames van de schoonmaak waren erg vriendelijk en altijd in voor een praatje. Ondanks dat het eten na 2 weken wat eentonig werd (wat heel normaal is) probeerden de koks er toch steeds iets speciaals van de maken en ook aan hen kon alles gevraagd worden. Ontbijtbuffet was erg uitgebreid. Het enige minpuntje vonden wij het animatieprogramma en team. Zowieso stond er weinig op het programma (ook niet voor kinderen) maar wat er was begon ruimschoots te laat en niet echt varierend. Verder is het hotel echt top gelegen, in het centrum, vlakbij het strand, vele uitgaansmogelijkheden en het openbaar vervoer! Kortom een fijn hotel in een veelzijdige plaats voor jong en oud.

• 6silvana01-08-2011

Viel zwaar tegen

ik ben pas met mijn vriend naar dit hotel geweest en het viel zwaar tegen. toen we aankwamen kregen we te horen dat er geen kamer was we konden naar een ander hotel of een 1 persoonskamer nemen. we zijn hier niet mee akkoord gegaan en toen kregen we uiteindelijk toch onze 2 persoonskamer. In ons hotelkamer deedt de airco het niet en onze balkondeur ging niet op slot, na veel geklaag kregen we een de sleutel voor de airco die we gewoon niet hadden gekregen. en later hebben ze ook onze balkondeur gemaakt. er waren heel veel engelsen dat was wel erg vervelend en het personeel was gewoon dronken! maar we hebben er toch een leuke vakantie van gemaakt.

• 8Jacqueline31-07-2011

Super

Ben er van 9-7-2011 tot 23-7-2011 geweest prima hotel eten was uitstekend Personeel was vriendelijk. Alleen er waren veel te veel Russen. Animatie was niet veel.

• 8Dragica20-07-2011

Mijn geld meer dan waard!!!

Prima hotel!Eten was top! Hadden half-pension, zowel ontbijt als avondeten was erg goed. Inrichting van de kamers is wat verouderd, maar zeker wel schoon. Animatie was best goed, af en toe wat rommelig maar de kids hebben genoten en daar ging het om. Ligging van het hotel is geweldig, je kunt alle kanten op! Al met al een prima vakantie voor niet al te veel geld en zeker voor herhaling vatbaar!

Hotel Best Hotel San Diego info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar