Géén boekingskosten

Camping Playa Montroig

SpanjeCosta DoradaMont-Roig del Camp

We hebben de beste aanbieders voor Camping Playa Montroig voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 365 reviews
+59/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 365 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair
  • 5.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Playa Mont Roig del Camp is een luxe camping aan de Costa Brava. Hier drink je een lekkere Spaanse sangria terwijl je geniet van de zon of een van de avondshows. Gezinnen met kinderen van alle leeftijden kunnen hier terecht en er zijn zelfs twee verschillende disco’s. De camping is niet ver van de kust en vlakbij de Spaanse stad Tarragona.

368 Reviews over Playa Montroig

• 5Erik10-08-2022

Mooi maar kom niet meer terug

De camping is prachtig echter nog nooit zo'n flauwe camping meegemaakt als deze. Je mag werkelijk helemaal niks en zowel bij het zwembad als daarbuiten loopt alleen chagrijnig personeel. Het sanitair is echt top maar het personeel snapt werkelijk niet het verschil tussen een gevangenis en een camping.

• 4Eetgelegenheden
  • 8B10-08-2022

Gewoon goed.

We zaten een een vacanselect Stacaravan met 2 badkamers en dit was perfect. Netjes en schoon. Ontvangst bij de receptie ging goed en snel. Er was een dame die Nederlands sprak en ze spreken daar goed Engels. Of ze halen iemand die dat kan. Daarna naar de vacanselect receptie en we konden er zelfs eerder in. Top dus. Verder is er wel lange wachtrijen met eten, en is het aardig druk daar maar geduld je hebt vakantie. Zwembad is goed.. alleen wel weinig schaduw alleen zeker als je beetje verbrand bent soms wat minder.. maar kan je zelf ook wat aan doen. De Zee is ook heel dichtbij daar kan je ook lekker liggen! Dus keuze genoeg. Personeel is in de ochtend nog vriendelijk later minder... ook logisch hele dag in 30+ werken. Maar goed al om al een top vakantie. Ik zal zeggen probeer te genieten!!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 4Frank07-08-2022

Nooit meer

Schone en verzorgde camping maar hangt van regeltjes aan elkaar. Echt niks mag hier in het zwembad en na 21:00 mag je niet fietsen want dan word je van je fiets gehaald. Muziek aan hebben bij de camper wordt je ook al aangesproken.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Mark05-08-2022

Geweldig

Mooie camping, alles superschoon en van alle gemakken voorzien!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Esther01-08-2022

Schone leuke camping

Wij hadden een sta caravan via vacanceselect gehuurd welke meer dan prima was. De plaats van de stacaravan was ook prima, rustig achterin maar goed beloopbaar. Het sanitair op de camping is meer dan schoon! Verder is er veel animatie en vonden wij het eten ook meer dan prima. Zeker het grill restaurant was heerlijk al moet je wel reserveren als je rond half 9 -9 uur wilt eten. Verder waren de drankjes en snacks bij het zwembad prima. Wel kan de bakker iets meer broodjes inkopen ;-) Wij vonden de badmeesters ( en dan 1 in het specifiek) wel steeds erg overspannen reageren, zou ook handiger zijn als deze gewoon normaal in het Engels kunnen communiceren. Kinderen blijven kinderen. Verder is het heerlijk aan het strand al moet je wel je eigen parasol meenemen, gelukkig mochten wij deze lenen van vacance select wat top was. De omgeving eromheen is mwah en zal je wel echt een auto moeten hebben om wat te kunnen zien. Verder prima.

• 8Eetgelegenheden
  • 3Sorrr29-07-2022

Nooit meer in de zomervakantie

Wij keken weg uit naar een luxe verblijf na alle lovende recensies. We hadden al gedacht dat het dan alleen maar tegen kom vallen, maar het was nog erger dan dat. Wij hebben een eigen caravan bij ons. Pitch: 1 week lang vol tussen de bladeren gezeten. Er reed continue een veeg wagen heen en weer over het pad, terwijl er niks op lag. Maar even in de tuintjes vegen zat er niet in. Het werd elke dag voller en voller. Als je eten af wil halen kan dat vanaf 19.00 uur. Als je om 18.30 in de rij gaat staan heb je met mazzel maar 10 wachtenden voor je. Niemand spreekt Engels of Nederlands. Ontvangst tijdens het oprijden naar de slagboom was slecht. Wij hebben 1/2 uur achter een stilstaande camper gestaan omdat we dachten dat het een rij was (we konden er niet omheen kijken of rijden vanwege de bochten) en we zijn bij elkaar zo’n 12 meter lang. Zwembad viezig, spraypark ok. Kwaliteit eten slecht behalve pizza. Voelde soms als gevangenis.

• 8Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 3Kaatje29-07-2022

Veel te dure camping! Niet doen!

Wij hebben 267,00 voor een staanplaats voor 2 nachten! Plek was een rotzooi, overal nog troep van de vorige huurder. Plekken niet afgebakend waardoor je bij je buren op het bord kijkt. Vanaf 7.30 herrie van werklui en om 21.30 gaan ze het halve zwembad verbouwen door een uur lang te hakken. Douche ruimte zo vreselijk warm en benauwd. In de nacht geen stroom waardoor de airco niet aankon! Al met al veel te dure camping voor wat je krijgt!

• 10Mbv30-06-2022

Geweldig

Top vakantie gehad hier. Zwembaden en sanitair zeer schoon, altijd voldoende wc-papier, vloeren schoon. Douche heeft geen timer, en temperatuur kun je zelf instellen. Geen enkele keer koud water gegad zoals iemand hier eerder schreef. Geen bedjes aanwezig bij het grote zwembad, eigen handdoek meenemen dus. Badmeesters aanwezig. Verboden om ballen, waterpistolen in het zwembad mee te nemen. Ze letten goed op, maar dus ook of kinderen te onveilig spelen. Af en toe live-muziek/entertainment tot 24 uur, wat voor ons prettig was vanwege onze jonge kindjes die dan goed konden slapen. Ook in 3 weken tijd 3x vuurwerkshows gehad. Animatie ook leuk, wel veel Spaanstalig maar ze doen moeite om af en toe Engels te spreken. Broodjes en koffie zijn heerlijk. Niks aan te merken voor het eerst! Behalve dat er inderdaad in de hele directe omgeving niet veel is, je hebt de auto nodig om ergens te komen. Naast de camping zit wel een fantastisch restaurant

• 9Eetgelegenheden
  • 10Johan V.30-12-2021

Onze beste kampeervakantie!!

Leuke installaties voor kinderen en top animatie. De netheid is extreem, het landschap is prachtig. Gewoon genieten. We zullen terugkomen.

• 9Eetgelegenheden
  • 6Wendy02-09-2021

Heerlijk aan het strand maar geen tweede keer meer

De camping is goed verzorgd en ziet er prachtig uit. Het wakker worden met de het geluid van de zee is magisch. Het sanitair is prachtig verzorgd alleen helaas meerdere malen ijskoud water gehad bij het douchen. Service en het eten in het restaurant is slecht. De receptie heeft nogal een hautaine houding. Wifi is ok voor whatsapp maar voor betere wifi dien je een router te huren op de camping. De camping ligt in de buurt van miami platja en cambrils, echter is er geen veilige weg om hier naar toe te fietsen. Voor een bedrag van bijna €150 pn hadden wij wel een warme douche en betere service verwacht, geen tweede keer meer voor ons!

• 2Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar