Géén boekingskosten

La Torre del Sol

SpanjeCosta DoradaMont-Roig del Camp

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Torre del Sol voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 645 reviews
+27/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.3MatigScore uit 645 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair
  • 5.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping La Torre del Sol ligt aan de zonovergoten Costa Brava in Spanje. Geniet op de camping van de tropische sfeer in het zwembad, of relax in de wellness. Elke avond zorgt het animatieteam voor entertainment. Slechts 50 meter lopen en je staat met je voeten in het zand. Bezoek de gezellige markt in Cambrils of ga een dagje naar Barcelona.

645 Reviews over La Torre del Sol

• 8Fam.Vos08-10-2022

Dit jaar een fijn verblijf

Wij zijn met ons gezin in de jaren 90 verschillende keren met heel veel plezier op Torre delSol geweest. Wij zijn inmiddels gepensioneerd en zijn vorig jaar weer op de camping geweest. Dit viel toen tegen! Geboekte plaats niet beschikbaar en van het kastje naar de muur gestuurd! Onvriendelijke mensen bij de receptie. Dit jaar, tot onze verbazing, een en al service! Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Wij hadden een mobilhome geboekt en gingen een dag eerder dan de bedoeling was naar huis. Deze laatste nacht is ons niet in rekening gebracht! Bovendien kregen we ook nog eens een flinke korting. Wij vinden de camping nog steeds zeer aangenaam! Vooral het nieuwe zwembad waar je heerlijk baantjes kunt trekken! Wij komen zeer zeker terug! Trouwens! Niets gemerkt van verplicht WiFi, wij hadden onze eigen voorziening Mee dus hadden WiFi van de camping niet nodig

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 4Gerrits12-09-2022

Viel tegen

Bij aankomst camping overboekt, konden geen plek vinden. Uiteindelijk s avonds laat een plek gevonden. Zwembad gaat pas om 10:30 uur open, elke dag geen bedjes beschikbaar snel bezet. Zwembad water is warm en vies. Hele nacht door veel luidruchtige jongeren over de camping. Camping ligt wel mooi direct aan de zee enige pluspunt.

• 7Eetgelegenheden
  • 5Bart19-08-2022

Valt tegen

Veel campings geweest, echter deze keer valt het tegen. Plattegrond met 2 voetbalvelden, echter deze liggen zo ver weg, dat er geen kinderen zijn. Animatie heeft er niet veel zin in. WiFi nemen is verplicht. Het internet blokkeert men. Ligbed bij het zwembad onmogelijk. Rennen ‘s morgens voor een bedje waar niemand de hele dag op ligt. Jammer allemaal. Nooit meer deze camping. In de supermarkt de broodjes al snel op . Nee, vergelijkbare campings zijn beter. In de avond ook weinig gezelligheid.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 1danny18-08-2022

slecht

je komt binnen en je wordt vriendelijk ontvangen maar dat was het enige positief punt. kleine plaatsen al betaal je voor een grote. onbeleefd als je iets gaat vragen of melden . het sanitair is gewoonweg wansmakelijk . de sfeer is er ongezellig over heel de camping. er lopen jongeren drugs te smoren als je er iets over zegt zeggen ze is niet ons probleem. het zwembad drijft van alles in opruimen of dergelijke gebeurt niet. we zijn deze zomer spanje en frankrijk doorgetrokken hebben prachtige kleine campings tegen gekomen maar deze grote slaat alles 1x maar nooit meer.

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 4Denise Noldus17-08-2022

Wij gaan niet meer terug

Dure WiFi moeten kopen, die het niet/nauwelijks deed.

De discotheek op de camping is tot 6.00u in de ochtend geopend , dus van ongeveer een uur of 3 tot 6 constant gillende dronken jongeren die op de camping lopen. Weinig beveiliging/ toezicht. Groepen jongeren staan gewoon tussen gezinnen.

Auto verplicht parkeren op parkeerterrein omdat onze ouders al een auto op t vak hadden staan. Helaas zijn onze banden daar lek gestoken.

Verder een prachtige camping, schoon sanitair, mooie ligging, zwembad erg druk en niet schoon.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 5J15-08-2022

Nooit weer

Toen we aankwamen moesten we zelf een plekje zoeken maar helaas nergens plaats na 2 uur konden we toch ergens staan. Heel veel gebeurd in een korte tijd, weinig bewaking , veel lawaai snachts. Regel matig politie op de camping. Zwembad water was warm. Née nooit meer

• 4Eetgelegenheden
  • 6Remko14-08-2022

Mooie camping, wel een hoop verbeter punten!

De camping was mooi, wel heel erg groot. Zwembad te klein voor zoveel gasten. Ik was 1 dag na aankomst met mijn twee dochters van 4 en 6 naar het zwembad gegaan. Wij waren daar rond 10:00 en het zwembad was nog gesloten. Er stond toen al een kleine rij, want het zwembad ging pas 10:30 open. Stipt 10:30 ging het hek open. Wat ik toen mee maakte heb ik serieus nog nooit ergens meegemaakt. Allebei mij dochters werden omver gerend door volwassen personen, om een ligstoel te bemachtigen bij het zwembad. In 1 woord VERSCHRIKKELIJK! Animatie voor deze leeftijd is zeer slecht. 3 x in de week een mini disco, daarna geen aansluitend programma. De mini disco hoort van 1900 tot 2000 te zijn maar soms is de animatie er al om 1945 klaar mee en gooien de muziek uit. Nog nooit zo een slechte animatie gezien. Personeel zowel bij de restaurants als receptie niet vriendelijk. Bij uitchecken geen eens vragen hoe het verblijf is geweest. Veel incidenten ook

• 6Eetgelegenheden
  • 5Familie zwart13-08-2022

Onveilig

Op zich leuke camping, maar wat een tokkie gehalte. Veel Nederlanders overigens. Bij aankomst kregen we gelijk te maken met een asociale heethoofd die met gebalde vuisten liet weten dat we netjes moesten omlopen. Verder veel activiteiten snachts om je plek heen, te zoeken naar wat ze mee kunnen nemen. Hoorden we ook van velen dat er veel gestolen wordt, kinderen gedrogeerd in de camping etc.

• 3Eetgelegenheden
  • 5Ronald11-08-2022

Nooit meer

La torre is erg achteruit gegaan. Regelmatig politie op de camping. Ouders durfden hun kinderen snachts niet alleen maar de wc te laten gaan. Veel mensen zijn eerder naar huis gegaan vanwege de vele gebeurtenissen daar.

Sanitair schoon ze deden erg hun best. Veel te weinig bewaking.

Lekker dicht aan het strand dat is wel heerlijk. Maar om weer terug te komen? Nee nooit weer!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Fam. Westendorp04-08-2022

Heerlijke vakantie

Voor de 1e keer op La Torre en een heerlijke vakantie gehad. Camping is Top. Mooie plekken, schoon en goed sanitair. Prima zwembad, enkel te weinig bedjes en veel handdoek leggers die er niet zijn. Fijn restaurant aan het zwembad met heerlijk eten en super personeel.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar