Géén boekingskosten

Hotel Best Terramarina

SpanjeCosta DoradaLa Pineda (bij Salou)

8FantastischScore uit 16 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

16 Reviews over Best Terramarina

• 8Margarita06-08-2021

Dit hotel is prima gelegen aan het strand. De kamers zijn ruim, mooi, schoon en het ontbijtbuffet is erg uitgebreid. De service van de medewerkers is perfect, ze zijn bereid met alles te helpen. 3x per week Cubaanse livebandjes. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Алексей02-07-2015

Отличный отель

Супер отель в роскошном месте, практически на пляже. Жили в номере с видом на море- все закаты и рассветы твои. Номера комфортабельные, убирают чисто. Самое главное-ресторан. Еда для меня не последнее дело. Разнообразие каждый день, выбор огромный. Мясо, рыба, салаты с морепродуктами, овощи свежие и печеные, арбузы, персики, клубника, мороженое. Главная задача была не поправиться там, плавать побольше☺. Вода прозрачная, песочек мелкий. Народу в выходные побольше, в будни меньше. Место очень красивое. Приедем с женой еще и друзей привезем. Хороший отель высокого класса. Кто поедет, не разочаруется.

• 8Madeleine vd Broek27-08-2012

Prachtige Kamers en Super ligging

Fijn hotel. Heel vriendelijk personeel. Ligt heerlijk aan het strand. De kamers zijn prachtig.Koelkastje op de kamer. Fijn balkon met leuk uitzicht op la Pineda. Eten mag iets uitgebreider. Maar er zat altijd wel iets bij wat we lekker vonden. Wel veel Russen maar wij hadden er geen last van. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Anne23-09-2011

Heerlijk hotel direct aan het strand

Het is een middelgroot hotel, direct aan het strand. De ligging is perfect! Wij hadden een kamer met ontbijt. Ontbijt was goed, meer dan genoeg keuze, voor elk wat wils. Het is een mooi hotel, alles is zuiver en netjes. Kamer was ruim en modern ingericht. Het restaurant naast het hotel (Sol de Mar) is zeker een aanrader om eens te gaan eten! Er waren inderdaad een behoorlijk aantal Russen in het hotel, maar daar hebben wij verder geen last van gehad.

• 8linda roose29-05-2011

leuke vakantie

het is een hotel 100 kamers , lekker eten altijd keus tussen 3 vleesgerechten en 3 visgerechten mooie dessertbuffet , maar het eten was niet altijk warm nagevraagd bij andere mensen die in andere hotels logeerden en daar was het eten ook niet warm , mooie kamers maar de badkamer kon beter gepoetst worden , Elders in het hotel was alles netjes en proper. zou zeker nog teruggaan naar dit hotel.Ook waren er veel russen in het hotel. Deze mensen namen voorgerecht en hoofdgerecht en dessert ineens nogthans was er voldoende eten voor iedereen. De russen waren een nadeel

• 9nancy d'hulster22-02-2011

ik keer tevreden terug

Na mijn reis tijdens de paasvakantie vorig jaar had ik er mijn hart verloren :-) daarom ben ik er tijdens het groot verlof terug geweest en toen was er opmerkelijk MEER animatie in het hotel zelf. Heb me er zodanig geamuseerd dat mijn reis opnieuw geboekt is met vertrek 28/4/2011 voor een weekje

• 10tine03-02-2011

zeer leuk hotel

goed hotel lekker eten en prachtige ligging mooie kamers mooiste ooit gezien spanje !

• 10Bebietje04-11-2010

Subliem

Onthaal: Er is 1 receptionist die nederlands spreekt. Maar vroeger was er geen dus das al een verbetering. De andere reseptionisten spreken wel Engels maar gebrekkig.

Kamer: Ruim, ordelijk, mooi ruim balkon waar het aangenaam vertoeven is 's avonds. De kamer word over het algemeen goed gepoest. De enige opmerking die wij hadden is dat het bad niet net genoeg gepoetst werd.

Eten: Zeer gevarieerd er is elke dag wel iets anders. Natuurlijk zijn er ook dingen die de volgende dag terug keren in een ander gerecht. De warme gerechten zijn nooit echt warm warm.

Hotel: De alg inrichting is chinees georienteerd. Wat jammer is daar de spaanse cultuur zoveel mooie dingen heeft. Maar hier en daar zijn toch spaanse accenten aanwezig. Maar al bij al leuk ingericht met gezellige leeshoek, bar en super mooi terras meteen aan het strand.

Ligging: rustig en toch centraal, 1u15 Barcelona, 15min Reus, Tarragona en Bona Vista.

Al bij al dus zeker de moeite om hier je vakantie door te brengen

• 8Melissa De Jode10-06-2010

Heel leuk hotel, tof personeel, goede ligging

Hotel Terramarina is een leuk hotel met en zeer goede keuken en leuke inrichting van de kamers. Jammer dat er veel te weinig plaats is in de eetruimte, daardoor waren er dagelijks problemen tijdens het avondmaal. Bar- en receptiepersoneel heel vriendelijk. Maître d'hotel mag zeker wat vriendelijker zijn! Voor de rest alles dik in orde. Leuke promenade om 's avonds wandeling te maken. Zeker de moeite! We gaan ooit nog terug!

J en M uit Wevelgem

• 8Peelaers Lieven04-06-2010

Mooi hotel, goed gelegen.

We waren in het hotel eind mei 2010. Alles was zeer proper, mooie kamer met zeezicht.Personeel vriendelijk en hardwerkend.Het eten was goed en genoeg keuze,spijtig dat het warm buffet meestal lauw was.De faciliteiten zijn niet zo uitgebreid,alles is kleinschalig,familiaal en rustig. Eerder voor een wat ouder publiek en er was geen animatie.Voor ons een goed driesterrenhotel.Toch zijn we prijs/kwaliteit tevreden.

Hotel Best Terramarina info

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden