7.9GoedScore uit 15 reviews

• Sportfaciliteiten
  • Aan zee

Wat zeggen bezoekers over

7.9GoedScore uit 15 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

15 reviews

prima!
Door rosita nooyen op 29-11-2018
Gereisd met vrienden

het ligt wat afgelegen t a v winkels etc. je kunt wel vrij makkelijk met een taxi voor 8 euro naar het centrum van Almunecar. daar is elke week een markt. geweldig grote kamers met badkamer en balkon. geweldige zwembaden o a infinitypool met verwarmd bubbelbaden. ook indoor zwembad.wifi slecht helaas. vriendelijk personeel en schoon hotel met mooie ligging. happy hour. leuk animatieteam erg gericht op kinderen wordt de hele dag dingen voor hen georganiseerd.je kunt aan twee kanten naar een strandje (1 met stenen en 1 met zand wandelen.)Wel aardig hoogteverschil. Bergen schitterend daar.eten vooral ontbijt erg uitgebreid ook met muesli en alle soorten soja yoghurt en speltbrood crackers. etc. diner ook altijd met vega producten.een dikke 9!

Hotel ok maar geen lekker eten
Door Lieve de Troyer op 10-08-2018
Gereisd met oudere kinderen

Kamers heel ruim en mooi, hygiëne goed. Heel mooi zwembadencomplex. Vriendelijkheid personeel goed. Ontbijt was uitgebreid maar lunch en diner, geen viersterren waard. Vaak hetzelfde, weinig keuze, niet gepresenteerd zoals het hoort en te weinig personeel in de keuken. All in is ook geen volledige All in... qua eten echt een tegenvaller. En dat er geen WiFi is in zo’n complex, toch wel onbegrijpelijk. Gratis uur per dag werkt niet.

Zeer verzorgd resort.
Door Nan & Ter op 19-05-2018
Gereisd met partner

Het hotel is zeer verzorgd, personeel is vriendelijk met uitzondering van de balie. De zwembaden zijn prachtig. Zeer ruime kamer, netjes en verzorgd. Matrassen zijn aan vervanging toe. Personeel aan de balie spreekt enkel Spaans. Eten was vaak koud, weinig smaak,... desserts waren niet lekker. Wifi ontoereikend. Heel groot hotel dat bij volledige bezetting vermoedelijk zeer druk zal zijn. ( Wij hadden een bezetting van slechts 30 % en dat was heel aangenaam.

Playacalida Spa

Geweldig hotel met fantastisch zwembad
Door Kim op 23-08-2017
Gereisd met oudere kinderen

Wij hebben 9 dagen all inclusive gezeten in dit geweldige hotel, met 2 kinderen van 15 en 12. Meerdere zwembaden, waarvan 1 heel groot met fenomenaal uitzicht over de hele kustlijn. Elke dag op diverse tijdstippen mogelijkheid aan aqua-aerobics mee te doen of clubdance, ook andere sportactiviteiten. Ook voor de kids een hele dag door activiteiten. Hotel en kamers erg proper. All inclusive ook super, buffetten heel uitgebreid en elke dag werd er wel iets anders aangeboden. Alles heel hygienisch. Medewerkers erg vriendelijk, als er iets is wordt er meteen werk van gemaakt. 's Avonds leuke shows in het theater. Al met al hebben wij enorm genoten en zouden wij er zeker voor kiezen om weer terug te gaan hier naar toe! Alles zeer positief, als we een klein minpuntje zouden moeten noemen dan is het dat de voertaal voornamelijk Spaans of Frans is, maar met handen en voeten en wat gebrekkig Engels kom je ook een heel eind, aan de welwillendheid van de medewerkers zal het zeker niet liggen!

Mooi Hotel
Door Jvh op 11-10-2016
Gereisd met vrienden

We zijn er een lang weekend geweest. Het hotel is super goed, mooie ruime kamers en grote bedden. Badkamer heel goed en schoon.

De zwembaden zijn echt uniek. Geweldig uitzicht over het water.

Personeel ook vriendelijk.

Eten in het buffetrestaurant is wat minder. Maar het kost ook niet veel en is inclusief drinken. Ontbijt wel zeer uitgebreid en goed.

Erg mooi
Door Frits op 14-06-2016
Gereisd met partner

Het hotel is mooi gelegen met naar alle kanten mooi uitzicht. De zwembaden waren erg mooi net zoals de tuin. Diner en onbijt was erg lekker,diegene die er niets na zijn gading vindt moet maar thuis blijven. De kamers zijn heel mooi,wij hadden een kamer met terras. In de 11 dagen dat we in dit hotel geweest zijn hebben we niets gevonden waar maar iets op aan te merken was,wat ons met name op gevallen is dat het allemaal erg schoon was. In onze vakantie was mijn echtgenote jarig,toen we de betreffende dag op de kamer kwamen stond er een koeler met ijs en een fles champagne van het hotel. Dit vonden wij heel erg attent. Al met al een prachtig hotel dat zijn 4 sterren meer dan waard is.

Ook leuk voor jou

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.