8.3FantastischScore uit 31 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.3

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Senator Parque Central Hotel

Welkom bij ons hotel! Geniet van een verfrissende duik in ons zwembad of breng ontspannen dagen door op het prachtige Las Arenas strand, op slechts 5 km afstand. Ontdek de charme van het stadscentrum en de oude binnenstad, beide op korte afstand van het hotel. Met een gunstige ligging en tal van faciliteiten, bieden wij een comfortabel verblijf voor onze gasten.

Senator Parque Central Hotel

De Ligging

Ons hotel is centraal gelegen en op slechts enkele minuten van het centraal station en de oude binnenstad. De luchthaven Aeropuerto de Valencia ligt op 11 km afstand. Met het openbaar vervoer is het strand 'Las Arenas' gemakkelijk bereikbaar. Er is een bushalte direct voor het hotel (50 m). Geniet van een prachtige wandeling van 5 minuten naar de restaurants en bars in de omgeving.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel beschikt over 7 suites en 185 tweepersoonskamers, allemaal voorzien van moderne voorzieningen zoals airconditioning, Wi-Fi en satelliet-tv. Gasten kunnen ontspannen in het zwembad of genieten van de wellnessfaciliteiten zoals de sauna en massages. Voor de sportliefhebbers is er een fitnessruimte en diverse activiteiten beschikbaar. De receptie is 24 uur per dag geopend en er zijn verschillende faciliteiten zoals een bagagedepot, kluis, tourdesk en roomservice beschikbaar. Voor zakelijke reizigers is er een businesscenter en vergaderruimte.

Eten en drinken

In ons hotel kunnen gasten genieten van heerlijke maaltijden in het niet-rokersrestaurant met airconditioning. Een uitgebreid ontbijtbuffet staat elke ochtend klaar. Daarnaast zijn er diverse gastronomische voorzieningen zoals een koffiehuis en een bar waar gasten kunnen ontspannen en genieten van een drankje. Gasten kunnen kiezen uit verschillende verzorgingstypes, waaronder overnachting met ontbijt.

Goed om te weten

Ons hotel accepteert creditcards zoals American Express, Visa, Diners Club en MasterCard. Gasten kunnen gratis gebruikmaken van Wi-Fi in alle openbare ruimtes. Voor praktische informatie kunnen gasten bij de receptie terecht, die 24 uur per dag geopend is. Er zijn rolstoelvriendelijke faciliteiten en gezinskamers beschikbaar. Gasten kunnen ook gebruikmaken van de parkeergelegenheid en fietsenstalling van het hotel.

• Garage

[email protected]

1 Plaza Manuel Sanchis Guarner, 1, 46006

Website

Senator Parque Central Hotel

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.