Géén boekingskosten

El Delfin Verde

SpanjeCosta BravaTorroella de Montgrí

We hebben de beste aanbieders voor Camping El Delfin Verde voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 1116 reviews
+121/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 1116 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Aan de Costa Brava vind je kindvriendelijke Camping El Delfin Verde. Het zwemparadijs met beelden van tropische dieren doet kinderharten sneller kloppen. ‘s Avonds kunnen de kids naar de schuimparty of meedoen aan competities. Minder geschikt als je de buitenlandse cultuur wilt proeven, want hier komen met name Nederlanders. Direct aan zee gelegen.

1116 Reviews over El Delfin Verde

• 9Pieter07-12-2022

Geweldig resort, genoten!

Zwembad was fantastisch, voor elk wat wils, en in de avond mooi verlicht. Bij het zwembad was het handdoekje leggen. Wij deden hier niet aan mee en hebben altijd plek gehad. Veel sportgelegenheid en entertainment. Veel Nederlanders op de camping, en heel veel jongeren op deze camping, die elkaar s' avonds opzochten. Glamping gebiedt is fantastisch aangelegd! We hoorde andere mensen wel klagen over het camping gedeelte met geluidsoverlast, maar hier hebben wij geen last van gehad. Het is een grote camping, en in het hoogseizoen druk, maar dat weet je van te voren. Onze kinderen van 15 en 17 willen volgend jaar weer!

• 10J van de Akker22-11-2022

Wij komen hier graag nog eens!

Camping heeft alle faciliteiten. Een fijne camping! Genoten van ons verblijf. Wij hadden een mooie beschutte plek van 100 m2. Alles op de camping is goed verzorgd in het bijzonder het sanitair. Zeer netjes. Verhouding prijs en kwaliteit is in orde.

• 10Familie van Schie15-11-2022

Een echte aanrader voor een 5-sterren camping

Een fantastische vakantie gehad op deze camping. Heerlijke plekken, zeer schoon sanitair en behulpzaam personeel. Receptie is zeer vriendelijk en spreekt Nederlands. Zeer net zwembad, waar bijna altijd wel een plekje vrij is.

• 10Familie Kessels14-11-2022

Top camping met pubers!

Wij zijn met onze jongens van 16 en 17 jaar geweest, en die hebben een geweldige vakantie gehad! Veel te doen voor ze, veel Nederlandse jeugd, s’avonds chillen, Hollandse avonden, leuke zwembaden én aan zee. Volgend jaar gaan we weer terug. Prachtig aangelegd en verzorgde camping

• 9Familie van Boxtel13-11-2022

Super vakantie gehad!

Prachtige camping, mooie zwembaden en sanitair. En een zandstrand, wat niet elke camping heeft. Veel te doen, ook voor de oudere jeugd. Mooie omgeving

• 9Claudia08-11-2022

Grote top camping

Top camping voor pubers! Prachtig onderhouden, veel goede faciliteiten. De camping blijft verbeteren. Mooie levendige omgeving.

• 10Peter02-11-2022

Top camping!

Na 5 jaar weer terug naar EDV, maar wat is de camping verbeterd en nog mooier geworden. Het resort is nog verder uitgebreid, het is echt super geworden. Veel faciliteiten, goede restaurants, snelle bediening en een schoon en net park. Hele leuke, nette en gezellige camping met als topper het zwembad. alles is aanwezig, zwembaden zijn top en groot. De supermarkt heeft zelfs jumbo producten. Wij hebben dit jaar weer een gewelidge vakantie gehad. Het waterpark is ook ongeëvenaard. Ik wil graag ook even een compliment geven aan de medewerkers (Denise en Suzie ) van de receptie/service, we hadden enkele opmerkingen over de accomodatie, zij namen ons heel serieus en hebben ons super snel en correct geholpen wat wij heel erg waarderen.

• 9Familie Somers01-11-2022

Top camping met pubers!

We zijn met onze 2 dochters van 15 en 17 geweest en voor hun was het echt een super vakantie! Die hebben de vakantie van hun leven gehad, en wij dan ook! Ze zaten in een groepsapp, en spraken veel af met een groep Nederlandse jeugd. Savonds bij de openlucht disco, en de Nederlandse avonden die werden georganiseerd, en overdag bij het zwembad. Camping heeft zo veel te bieden, maar in de omgeving ook leuke plaatsjes en markten. Vanaf de camping kan je veel kanten op. l’Estarti is een aanrader. En veel watersporten zoals duiken, waterskiën, windsurfen en snorkelen in de buurt.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Trudy30-10-2022

Prachtig

Top camping voor pubers! Veel Nederlanders inderdaad, NL animatie en Nederlandse avonden. Als je tussendoor de spaanse cultuur wil proeven, is het dorpje PALS erg mooi om naartoe te gaan. De markt in l’estartit is gezellig en mocht je op excursie willen boek dan vooral in de haven van l’estartit zelf.Personeel werkt hard en veel, wees respectvol en ruim je troep netjes op. Top camping! Bij het zwembad was het inderdaad handdoekje leggen. Wij deden hier niet aan mee en hebben altijd plek gehad. De camping ligt direct aan zee en dat is super. Ook voor volgend jaar hebben wij zojuist weer El delfin geboekt

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Familie Peters30-10-2022

Komen zeker nog eens terug!

In een woord GENOTEN! Prachtige accomodaties. Grote camping met alles erop en eraan. Mooie omgeving, veel te doen.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar