Géén boekingskosten

Valldaro

SpanjeCosta BravaPlaya d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

We hebben de beste aanbieders voor Camping Valldaro voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 443 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gezellig druk is het op Camping Valldaro bij Platja d’Aro, want vooral in het weekend komen er ook veel Spanjaarden naar de camping. Naast de zwembaden op de camping ligt er een klimtoren en midgetgolf vlakbij en ook het strand is op 5 minuten rijden met de auto. De verschillende baaien in de omgeving zijn de trekpleister van deze camping.

443 Reviews over Valldaro

• 9Danielle28-09-2022

Fijne camping, service is minder

Camping was prima, schoon leuke zwembaden, dicht bij zee. Animatie voor de nederlandse kinderen was minder laatste 2 weken van de vakantie. Toen wij wat dagen bij wilde boeken was dat geen enkel probleem. Helaas ben ik 1 tas met spullen vergeten. Deze is natuurlijk gevonden maar naar verschillende mailtjes weigeren ze deze op te sturen. Ik heb aangegeven natuurlijk voor de verzendkosten te willen betalen maar deze service verlenen ze niet. Toch jammer

• 8Eetgelegenheden
  • 5Angela18-08-2022

Voor ons niet meer

De camping, mooi en schoon. Ligging redelijk, zit je achteraan op de camping zoals wij, dan 24/7 herrie van de drukke weg. Winkels/strand op loopafstand. zwembad met glijbanen en zwembad ernaast zijn mooi maar verschrikkelijk druk, te weinig stoelen en zeer strenge regels. Je mag niet op elkaars nek zitten, je mag geen bommetje maken, je mag niets in het water zoals een balletje, je mag alleen op je billen van de glijbaan. Je mag niets eten of drinken op het gras bij het zwembad, je mag geen parasolletje neerzetten. Ook wordt er duidelijk verschil gemaakt in de regels als het om de Spanjaarden gaat, daar wordt weinig van gezegd. De vriendelijkheid van het personeel zeer wisselend, spreken bijna geen Engels. Eten op de camping onder de maat/ erg duur. Campingwinkel assortiment veel minder tov andere jaren. De camping wordt als racebaan gebruikt, veel overlast van auto's en elektrische steps Wij kwamen hier graag maar dat is nu over.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Marina, Eigenaar, 24-08-2022

Beste familie, dank u voor uw recentie op de Zoover site. We zullen uw opmerkingen over de snelle auto's en steps en de winkel en restaurant meenemen als verbeterpunten voor volgend jaar. Het klopt wel dat de badmeesters streng zijn in het hoogeseizoen. Dit is om ongelukken met andere badgasten te voorkomen.

• 8fam van der Bent15-08-2022

prima, leuke camping, gasten hebben regels nodig

Dit jaar voor de 5e keer op rij naar Camping Valldaro geweest, Persoonlijk ben ik altijd erg tevreden over de camping, Wij hebben altijd een grote kampeerplek, omdat dat standaardplekken echt klein zijn. De sanitair gebouwen zijn prima, maar het oude gebouw is echt aan vervanging toe. de schoonmaakploeg is wel altijd bezig, het sanitair is altijd schoon.

Camping valldaro kan wel meer doen aan handhaving van regels. Overal campinggasten met boomboxen, er word veel te hard gereden, en gerookt of geblowd in de toiletgebouwen, dat is echt niet acceptabel.

Verder echt een prima camping, schoon, goed onderhouden, zwembaden altijd in orde, ook bij grote drukte, dicht bij de stad, dichtbij het strand. wij zijn er volgend jaar weer, maar hopelijk pakt de camping het naleven van regels aan volgend jaar

• 8Eetgelegenheden

Marina, Eigenaar, 24-08-2022

Beste familie, fijn dat u de tijd genomen heeft om een uitgebreide review te schrijven. We waarderen het als u uw mening geeft zodat we voor volgend jaar een aantal zaken kunnen verbeteren zodat de camping nog beter wordt. Graag tot een volgende keer!

• 10Nancy Gryson14-08-2022

Topcamping Zee vriendelijk personeel,sanitair perfect proper, prima supermarkt en aangenaam zwembad. Mooie kampeerplaats onder de bomen goed voor mijn hondje. Ik kom volgend jaar zeker terug

• 10Eetgelegenheden

Marina, Eigenaar, 24-08-2022

Beste familie, dank u voor uw review en positieve feedback. We zien jullie graag volgend jaar weer terug!!

• 4Fam. Hoekstra08-08-2022

Slechte camping

Een onrustige drukke camping.
    Caravans hutje mutje op elkaar gepropt , lastig om je vouwwagen op de plek te krijgen door verhoogde randen (gelukkig door aardige landgenoten geholpen). Weinig schaduw grootse deel stonden wij volop in de zon. Veel stof , door de zanderige wegen. Harde muziek (door mede kampeerders) en lawaai op de camping tot ‘s avonds laat. Veel verkeer op de camping auto’s die harder rijden dan aangegeven snelheid, elektrische steppen die over het algemeen roekeloos en hard rijden, zeker niet veilig voor kleine kinderen. Sanitair was prima. Gelukkig maar 1 week geboekt maar wij zullen hier niet weer terug komen.

• 5Eetgelegenheden

Marina, Eigenaar, 12-08-2022

Beste familie, jammer om te horen dat jullie het niet zo naar jullie zin hebben gehad. We zullen uw opmerkingen meenemen als verbeterpunten. Onze dank daarvoor. Met vriendelijke groet

• 8Sanne07-08-2022

Fantastisch met een kanttekening

Prima camping, op loopafstand van zowel het strand en het centrum. Zwembaden fijn en sanitair uitmuntend schoon.Camping op zich niks mis mee, echter zoals voorgaande recentie ook al benoemde, er word ontzettend hard gereden op deze camping, en ik heb niet de indruk gekregen dat hier iets aan gedaan word, want dagelijks zie je dezelfde auto's weer racen. Dit is voor ons een reden hier niet weer te komen, levensgevaarlijk en geen fijn gevoel.De weg die langs de hele camping ligt, word gebruikt door kinderen op stepjes en fietsjes en alle verkeer gaat hierover. Bepaalde mensen snappen blijkbaar niet dat je hier max 10 km per uur mag rijden en rijden als idioten over deze weg. Hier zou veel strenger op toegezien moeten worden, 1x te hard huppakee auto buiten de poort, als je het mij vraagt. Maar als dit je niet stoort dan kun je deze camping prima boeken, niks mis mee verder!

• 9Staat v/h sanitair

Marina, Eigenaar, 12-08-2022

Beste familie, erg bedankt voor uw reactie! Fijn dat u het een mooie camping vindt. U heeft gelijk dat te hard rijden echt niet kan. We proberen de mensen daar op aan te spreken en het is natuurlijk jammer dat mensen, die veelal zelf ook kleine kinderen hebben dit niet uit zichzelf al doen.. We zullen bekijken hoe we dit volgend jaar gaan aanpakken. Met vriendelijke groet

• 6Patrick04-08-2022

Veel overlast van entertainment ‘s avonds tot 2400

We zaten in een stacaravan van Vacansoleil dicht bij het nieuwe zwembad. We hadden verschrikkelijk veel overlast van de entertainment ‘s avonds. Het avondprogramma was enorm amateuristisch. In plaats van elke avond leuke muziek of een leuke voorstelling werd er continu enorm hard door de microfoon geschreeuwd. Dat getetter duurde elke avond tot maar liefst 24.00. Om gek van te worden. Verder was het bijzonder teleurstellend dat kinderen in het zwembad niet met een klein balletje mochten overgooien. Ook mochten de kinderen na 20.00, wanneer de temperatuur juist wat aangenamer werd, niet meer op het grasveld met elkaar voetballen. Live TV in de kantine was het ook matig, geen geluid bij F1. De camping zag er verder wel verzorgd uit. Ook de stacaravan was mooi. De glijbanen bij het eerste zwembad vielen in werkelijkheid tegen, op de foto zag het er leuker uit. Het tweede zwembad was mooier, helaas wel te warm water, niet echt verkoelend.

Marina, Eigenaar, 12-08-2022

Beste familie, dank u voor uw review op de site van Zoover. We zullen uw opmerkingen meenemen. Met vriendelijke groet,

• 7Dennis03-08-2022

Mooie camping maar wordt als snelweg gebruikt!

We waren voor het 2de jaar op deze camping en heerlijk genoten. Caravan via de camping was prima, personeel niet onaardig maar een cursus Engels zou ze niet misstaan. Zwembaden ook goed en de kids hebben zich goed vermaakt. Maar 1 heel groot minpunt, er wordt over de camping als debielen rond gereden! Campinggasten maar ook eigen personeel die in golfkarretjes rijden soms met de telefoon in de hand. Er is zelf een ventje aangereden met flink gat in z’n hoofd als resultaat. Zelf ook wezen klagen over het harde rijden (soms denk ik wel 40/45 km per uur) maar dan krijg je te horen dat ze het met het management bespreken en er wordt helemaal niets mee of aan gedaan. Dit moet gewoon niet kunnen op een familiecamping waar overal borden staan met Max 10 km per uur en staat ook als eerste regel op het camping regelement. Valldaro doe er wat aan en dan zijn we er volgende zomer weer!

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Marina, Eigenaar, 12-08-2022

Beste familie, hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het altijd fijn om uw mening te horen om te kijken of er verbeterpunten zijn. U heeft helemaal gelijk dat het niet kan dat mensen soms zo hard rijden over de camping. Bij aankomst vertellen we aan iedereen dat je max. 10 km per uur mag rijden en bij voorkeur de auto moet laten staan. De bewakers letten ook op en spreken mensen aan als ze te hard rijden. Maar helaas zijn er nog steeds mensen die zich daar niet aan houden. We zullen voor volgend jaar bekijken wat voor andere maatregelen we kunnen nemen om dit te voorkomen. We hopen u volgend jaar graag terug te zien. Met vriendelijke groet

• 6Francy29-07-2022

Valt in alle opzichten erg tegen

De ontvangst bij de receptie op de dag van aankomst was al niet vriendelijk. We waren er omstreeks 12.00 uur maar konden de mobiele home nog niet in. Oké, we waren wat vroeg dus was dat jammer. Pas om 16.00 uur en niét eerder werd ons medegedeeld. Terwijl de accommodatie al schoon was. Geen warm welkom. De sfeer op deze camping is echt niet gezellig. Geen of amper animatie voor jeugd. Geen voetbaltoernooi niets! Geen aquagym voor de volwassenen of iets. Er wordt door de camping erg weinig of niets op een professionele manier georganiseerd. Van andere campings ben ik dat wel gewend. Ook hing er een rare sfeer op de camping. Het Spaanse gedeelte met allemaal heel oude caravans zag er niet uit! Leek wel een getto. Valldaro is m.i. een vergane glorie. Eens maar nooit meer.

• 8Staat v/h sanitair

Marina, Eigenaar, 12-08-2022

Beste familie, dank u voor de tijd die u genomen heeft om een review te schrijven. Het klopt dat de check in tijd in de huisjes om 16.00 is. De dames van de schoonmaak hebben de tijd nodig om alles goed schoon te maken. Daarvoor kunt u wel vast de camping op om gebruik te maken van alle faciliteiten. En zodra het huisje klaar is mag u erin. Bent u in het hoogseizoen geweest? Want vanaf eind juni is er elke dag animatie en voor elke leeftijd iets, ook sport toernooien en ook aquagym en zumba voor volwassenen. Er is een gedeelte met Spanjaarden die een seizoensplaats hebben en een deel waar veel andere nationaliteiten waaronder Nederlanders staan. Elk jaar wordt er iets op de camping verbeterd of vernieuwd, zoals nu het zwembad met de glijbanen. Maar het kan dat dit niet uw camping is. Met vriendelijke groet

• 9Patrick Smeets29-04-2022

Topcamping. Personeel mag wat vriendelijker

Een grote lodgetebt gehuurd via ROAN. We mochten hier pas om 17.00 uur in. MAr dag vantevoren geappt met de hosts van Roan en we konden meteen in de tent. Dus vrijdagavond vanuit NL vertrokken. Zaterdagochtend om 0900 uur waren we op de camping. Eerst melden bij de receptie van de camping. Die waren niet al te vriendelijk.b daarna door naar ROAN. De safaritenten stonden helemaal achteraan op het eerste deel. Zeer vriendelijk ontvangen door de hosts. Mooie tent. Sanitairgebouw is niet al te ver weg. Maar wat was dat mooi zelden zo'n mooi sanitairgebouw gezien. En verwarmd. Wel handig zo in voorjaar. Want in de avond en ochtend was het nog vrij fris. De douches altijd warm maar het water kwam er wel met mach10 uit. Bijna een hogedrukreiniger . Camping is verder erg mooi. Mooie leuke zwembaden. Supermarkten direct om de hoek. Ook die gingen pas om 0900 open. Even wennen. Topcamping en veel te doen in de buurt.

• 7Eetgelegenheden

Marina, Eigenaar, 06-07-2022

Beste familie, dank u voor uw commentaar op de pagina van Zoover. Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad op onze camping. We hopen u een andere keer weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Directie Valldaro

Camping Valldaro info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (2)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (2)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (2)
  • InternetBeschikbaar

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)