Géén boekingskosten

SpanjeCosta BravaPlaya d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

7.5GoedScore uit 179 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

179 Reviews over H·TOP Caleta Palace

• 8Sanne23-08-2022

Heerlijk hotel op werkelijk fantastische locatie

Ontzettend genoten van onze vakantie in dit hotel. Door de eerdere reviews een beetje spannend wat ons te wachten stond, maar ik herken weinig van de negatieve berichten. De ligging is werkelijk prachtig, kleine baai met zeer helder water en je loopt ook zo weer naar het zwembad. Iedere avond een heel gevarieerd aanbod aan eten, veel groentes en altijd meerdere soorten vlees en vis. Smakelijk ook. De kamers zijn wat verouderd maar wel netjes. De bedden wat hard, dit hebben wij opgelost door het dikkere dekbed op het matras te leggen en daar het hoeslaken overheen. Grote gezellige tuin met veel zitjes en iedere avond gezellig druk met hotelgasten. Wij vonden het een echte aanrader!

• 7Angelique23-06-2021

Minnen maar ook plussen

Het hotel is behoorlijk gedateerd. Wel hier een daar authentieke elementen. Superieurkamer is prima qua ruimte maar met een zeer slechte airco die ontzettend veel lawaai maakt. Bedden zijn erg hard. Badkamer is echt een dikke min, halve badkuip waar je in moet douchen met een douchegordijn. Buitenruimte is perfect! Eten is goed, warm eten is niet altijd echt warm. Hygiëne is in orde. In onze ogen niet helemaal 4 sterren waard.

• 5Ries30-10-2019

Voor ons niet meer daarheen.

Wij zijn er een weekend geweest. Personeel aan de receptie was heel vriendelijk en sprak goed engels. De hotelkamer was niet heel erg schoon, de vloer was stoffig en plakte. De badkamer was oud en beschimmeld, mag wel een keer vernieuwd worden. De bedden waren zo hard dat als je omdraaide gewoon bijna door het bed heen stuiterde. Volgende ochtend flinke rugpijn. Ontbijt en lunch was prima, het avondeten zeer slecht. De ligging was lekker dicht bij het centrum en je loopt zo het strand op dat was heel positief. Maar wij gaan hier niet meer terug.

• 2Truus10-09-2019

Nooit meer.

Niet doen! Schimmel in de badkamer. Airco heel vies. Lekkage in de muren. Lege kamer. Beloofd was dat het hotel gerenoveerd was in 2017. Er hing alleen een nieuw televisie. Na veel gedoe ons geld terug gekregen en naar ons favoriete hotel in Malgrat gegaan.

• 8elandenburg04-09-2019

Top vakantie gehad

Zoals eerder beschreven is inderdaad het pasjes system zo onhandig en voegt ook niets toe. Na de 1e avond waren 2 van onze groep het pasje al kwijt, kun je een nieuwe aanvragen (gratis), maar pasjes geven vaak een 'error' in het system bij de bar en kun je weer een nieuwe halen. Beetje frustrerend, maar dit mag de pret niet drukken. Kamers zijn ok, ondanks dat we geen zeezicht hadden geboekt kregen we deze wel. s' Nachts is het rustig in het hotel. De airco in de kamer is zeer aangenaam. Smaken verschillen maar ik vond het eten in het restaurant of bij de bar zeer matig. Of het nu het ontbijt is of het avond eten het is allemaal smakeloos, er is genoeg aanbod maar het smaakt nergens naar, dit vond ik het grootste minpunt van dit hotel. Rode wijn / koffie inbegrepen maar ook niet erglekker, dan maar thee. Anderen uit onze groep vonden het eten en drinken prima. Ervaar het zelf! Wij hebben een TOP vakantie gehad. Lof voor het personeel.

• 10Ron22-08-2019

Super hotel!

Mooi hotel op een super locatie, met hard werkend personeel. Heerlijk en gevarieerd eten. Elke dag werd de kamer schoon gemaakt, met elke dag nieuwe handdoeken. Neem het all inclusive concept, alle cocktails met daarin de lokale alcohol zijn allemaal inclusief. Ook de vers gezette koffie uit een piston machine. Echt een aanrader!

• 9Verhagen10-08-2019

Super vakantie met enkele verbeterpuntjes

10 dagen verbleven in hotel Top Caleta Palace. De ligging is écht zó mooi! Ook dicht bij de winkelstraat. Zeewater is heel helder en mooi om in te snorkelen! Waterschoentjes op het kiezelstrand zijn aan te raden. Restaurant is veel op vis gericht. Wat er verder ligt is goed. Kamers zijn prima, wel een beetje gedateerd. All-inclusive formule is prima. In dit hotel werken ze met persoonlijke pasjes, en bovenop de premium (standaard) all-inclusive formule hebben ze nog een 'gold' formule, waarvoor je extra zou moeten bijbetalen. Cocktails vallen niet onder de 'normale' all-inclusive, net als de meeste mixdranken. Zwembad is schoon, netjes en rustig. Badmeester is erg consequent en is erg alert. In heel het hotel vriendelijk personeel, die ontzettend hard werken om gasten alles naar wens te maken. Manager helaas niet erg meedenkend. Nederlandse receptioniste Dyonne is super behulpzaam! Entertainment in de avond is helaas binnen.

• 8Monique31-07-2019

Top hotel, minpuntjes die je vakantie niet verpest

Een super hotel, mooie ligging, eten diversiteit is groot, dus er zit elke dag wel wat bij wat je lekker vindt. Vriendelijk personeel.

Animatie: jammer dat er niet rondgelopen wordt. Dat mensen worden geattendeerd op animatie. Heb animatieteam bijna niet gezien.

zwembad: is top. Man bij het zwembad erg consequent. Geen ballen en geen luchtbedden in het bad. Mensen vinden dit niet leuk. Maar dat zal zijn opdracht zijn. TIP: Laat deze beste man ook zorgen dat er geen bedjes gereserveerd worden. Staat aangegeven dat dit niet mag. Dus consequentie zou daar ook moeten. Om half 8/8 uur zijn alle bedjes bijna gereserveerd met handdoeken.

• 10Daniëlle21-07-2019

Top hotel! Heerlijke vakantie gehad

Ligging perfect, eten goed en ruime keus. Perfecte kamers, goede schoonmaak, vriendelijk personeel. Enige minpunt geen annimatie/ muziek buiten in de avond en n speelveld/voetbalveld voor de wat oudere kinderen om n balletje te trappen

• 7Dunnelis20-07-2019

Leuk voor 1 keer.

Ik ben een hele makkelijke eter en ik lust van het hele varken,maar wat je hier krijgt,sorry maar het hangt van vet aan elkaar.Heel weinig variatie wat vlees betreft,tenzij je vegetarier bent.We zitten hier nu 1 week maar kan niet zeggen dat ik 1 avond lekker heb gegeten.Hotel is qua ligging perfekt,de kamers zijn redelijk,maar worden goed schoon gehouden en het personeel is gewoon Top.Het is gewoon jammer dat het eten,ondanks de positieve reviews,zwaar tegenvalt.De All-inn formule raad ik ook niemand aan want de prijs die je normaal moet betalen voor een consumptie,is spot goedkoop.

Hotel H·TOP Caleta Palace info

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne