Géén boekingskosten

Appartement Sa Guilla I en II

SpanjeCosta BravaPlatja de Pals / Playa de Pals

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Sa Guilla I en II voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 17 reviews

Meer appartement info

19 Reviews over Sa Guilla I en II

• 10elisabeth18-09-2015

Top! Geweldig!

Met kinderen, kleinkinderen, opa en oma, verbleven wij in een duplex appartement! Helemaal goed! Veel ruimte, luxe, dichtbij strand, leuke rustige wijk, prima zwembad met goed aangelegde tuin, al zijn we al vaker in de costa brava geweest, nog steeds leuk! Alleen het balkon op de 1e verdieping is een beetje eng! En met 8 personen is dit balkon een beetje krap, daarom is het jammer dat er te weinig gebruik wordt gemaakt van de dakterrassen op de 2e verdieping. Dat je door de garage moet om naar het zwembad te gaan, wij vonden dat geen probleem!

• 6Bartagnan07-05-2013

Tout ne fut pas parfait, loin de là!

Cela fait la 3ème fois que nous venons à Playa de Pals et la 2ème que nous pratiquons la résidence Sa Guilla 2. Il faut savoir que les draps ne sont pas compris dans le prix (compter 5 euros / personne). Le temps étant pluvieux et les appartements sans chauffage, il faisait très froid. Les couvertures mises à disposition étaient dans un état très discutable (sales, mauvaises odeurs). Les chauffages d'appoint étaient disponibles mais à un prix exhorbitant : 5 euros / jour. Et pour couronner le tout, le jour de sortie, nous avons eu la désagréable surprise de voir, au dernier moment, que l'agence n'ouvrait finalement qu'à 10h au lieu de 9h comme annoncé sur l'affiche. En fait l'agence n'ouvre à 9h que l'été et pas en basse saison. Heureusement que le coin est sympa, calme (sauf un soir où une fête improvisée au tennis club était organisée mais la police locale appelée en pleine nuit a répondu présente). La prochaine fois nous fuirons cette résidence et choisirons un autre prestataire.

• 8Hofman25-04-2012

Heerlijke rustige plek aan de Consta Brava

Dit appartement ligt ongeveer 600 meter van het strand en 50 meter van een golfbaan/tennis dus genoeg te doen

• 7Leo en Mar Veldhuisen23-08-2010

nooit weer

Sa Guilla: Ruim appartement. Tuin enZwembad is prima. Als je echter niet op de begane grond zit, moet je of door een donkere parkeergarage of over straat om bij het zwembad te komen dus niet geschikt voor mensen met een beperking. Veel geluidsoverlast daar er onder het appartement waar wij verbleven een cafe zit, en er tot 3uur zeer harde muziek werd gedraait waardoor wij niet tot onze nachtrust kwamen.

• 0C. Meijering23-08-2010

vervolg op geluidoverlast

Het café heeft er voor gezorgd dat we bijna iedere nacht tot minstens 03.00 last hebben gehad van geluidsoverlast. Er werd harde muziek gedraaid en luid gepraat en gezongen. In de beschrijving van de appartementen stond niets vermeld over de aanwezigheid van een café onder de appartementen, anders hadden we niet gekozen voor een verblijf in dit appartementen complex. Het is op zijn zachts gezegd vervelend dat we niet uitgerust van deze vakantie hebben kunnen genieten. Voor ons zeker geen volgend verblijf bij appartementen complex Sa Guilla I en II.

• 5C. Meijering23-08-2010

Geluidoverlast in de nachtelijke uren

Met ouders en gezin (twee kinderen 8 en 10 jaar) waren we van 7 tot 21 augustus 2010 te gast bij appartementen complex Sa Guilla I en II. Bij onze aankomst was de receptie moeilijk te vinden maar één maal gevonden werden we hier vriendelijk geholpen. Het appartement was ruim, drie slaapkamers, living, keuken en twee badkamers, en zag er verzorgt uit. We hadden uitzicht op het zwembad en de ligweide, het geheel zag er netjes en verzorgt uit. Beneden de appartementen waar wij verbleven waren een winkeltje, een golfshop, een café, een restaurantje, een Nederlandstalige dokterspost en tevens thuiszorgorganisatie gevestigd.

• 8diana31-07-2010

Leuk appartement Sa Guilla II

Wij zaten in Sa Guilla II een 5 kamer appartement. Wel even zoeken naar het appartement, de sleutel kun je ophalen bij het makelaarskantoor onder de appartementen. Aan de overkant is een supermarkt (Valvi). Helaas zitten de 5 kamerappartementen alleen op de 2e etage. Het was een prima appartement, op de 2 etage de keuken(niet al te groot en helaas geen vaatwasser) woonkamer, 3 slaapkamers (niet al te groot) en 2 badkamers. Op de 3e verdieping een grote slaapkamer en grote badkamer en 2 dakterrassen. De slaapkamers op de 2e etage liggen aan de straatkant waardoor dit (vooral in het weekend) wel voor geluidsoverlast zorgde. Er is geen airco aanwezig, we hebben 3 weken lang ruim 30 graden gehad, dus een ventilator op de slaapkamers is dan wel aan te bevelen. Er is een lift aanwezig. Zwembad en kinderbad is prima, leuke ligweide erbij, waarop de kinderen lekker met elkaar kun spelen. Wanneer je een 5 kamerappartement hebt moet je door de garage of over straat naar het zwembad lopen.

• 8anna27-05-2009

luxe appatement rustig gelegen

Wij zaten in sa guilla I , dat ligt een stuk rustiger dan II. Overdag heb je de tuin voor jezelf. Heel mooi aangelegd, prachtig onderhouden. Ook het appartement was super. Enorm veel ruimte, luxe sanitair, airco, vaatwasser. Ons app was dan ook van prive eigenaar. Nadeel is dat aantal app permanent bewoond worden door wat oudere spanjaarden, waardoor je bejaardenhuis sfeer krijgt. Als je van rust houdt is dit prima, met auto naar strand ( of 15 min lopen) en je hebt volop mensen om je heen, surfschool was erg leuk. Boodschappen in betaalbare spaanse supermarkt in taroulla de montgri op 25 min rijden. Supermarkt bij app is en vreselijk duur en heeft heel groot hollands assortiment. Onze kinderen hebben leeftijdgenoten gemist. Voor kinderen tot jaar of 8 helemaal prima, oudere kinderen gaan zich als je niets onderneemt vervelen. De streek is heel mooi, veel cultuur, leuke stadjes en strandjes!!

• 7Familie Feskens23-09-2008

hoezo kindvriendelijk???

Gekozen voor dit complex omdat het kindvriendelijk zou zijn. Hebben niet kunnen ontdekken waarom...niet 1 speeltoestel of zandbak; gras werd 2 x per dag gesproeid (ondanks weinig zon) waardoor het een modderboel was. Zaten beneden dus veel natte schoenen.. In de 2 appartementen die wij huurden was geen vaatwasser aanwezig. Voor ieder 1 handdoek bij aankomst. In de hele week niet 1 x schoongemaakt en geen schone handdoeken. Zelf wassen dus maar... Verduistering in slaapkamer werkte niet. Volgende dag kwam monteur, maar pas 's avonds laat toen kinderen sliepen. Zou andere keer terugkomen. We hebben hem niet meer gezien..Moesten eigenlijk wel voorrijkosten van 40 euro betalen, maar die werden ons toch kwijtgescholden omdat we een hele week zonder verduistering hadden moeten slapen (ook geen gordijnen). Bar zette 's avonds ramen open aan achterzijde waardoor we vaak tot 3 uur in de nacht konden 'genieten' van herrie. Appartementen waren wel ruim en (op vaatwasser na) goed ingericht.

• 9R.Brilman08-09-2008

zeer net en goed verzorgt

Het appartement zag er heel verzorgt uit mede de binnentuin met zwembad. echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

Appartement Sa Guilla I en II info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Carrer de la Torre Mora 2, 17256