Géén boekingskosten

Playa Brava

SpanjeCosta BravaPlatja de Pals / Playa de Pals

We hebben de beste aanbieders voor Camping Playa Brava voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 355 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Playa Brava aan de Spaanse Costa Brava heeft ruime staanplaatsen tussen de bomen. Op deze camping vind je veel Nederlanders. De animatie hier is ook leuk, maar begint wel wat later op de avond. De campingwinkel heeft goede prijzen. Vanaf de camping loop je zo het strand op met de bijbehorende boulevard. Op een uurtje rijden van Girona.

355 Reviews over Playa Brava

• 6Marieke21-08-2022

Nooit meer

Wij gaan hier niet meer naar toe. De WIFI is zeeeer slecht en je moet er nog veel voor betalen ook. Heel veel stroomuitval gehad. Ze rijden hard over de camping net de auto’s. Waterdruk slecht en beperkt warm water. Voor deze prijs krijg je echt veel te weinig waar voor je geld. Horeca is in en intriest. Lekker drankje op terras is er niet bij. Ze komen niet en je moet lang in de rij om het zelf te halen. Gelukkig maken wij er wel wat van altijd. Strand is namelijk wel heerlijk! Mooi dichtbij en heerlijke watertemperatuur. Je moet wel tegen grote groepen.l vrienden kunnen, want deze camping kent geloof ik vele stamgasten die al jaren komen. Platja d’aro is een aanrader om te bezoeken. Het pad langs zee wandelen moet je ook echt doen! Prachtige natuur. Wij hadden geboekt bij ROAN. Die mensen zijn echt wel heel erg vriendelijk.

• 7Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 4Rene20-08-2022

Zeer teleurgesteld maar hoop houdend....

Mijn eerste verblijf hier dateert uit 1997. Toen een geweldige camping met een unieke ligging en geweldig sanitair en zwembad. Daar bleek vorig jaar al weinig van over. Zelfs het strand was gehalveerd. Dacht toen dat het aan corona kon liggen: achterstallig onderhoud en geen geld, daarom dit jaar toch weer terug en wat blijkt: het kan nog minder! Zelfs 6 keer stroomuitval dit jaar! Sinds 1997 is er totaal NIETS veranderd aan de toiletgebouwen en zwembad. Op kantoor gevraagd naar de plannen voor volgend jaar. "Plannen? Welke plannen?". Kortom het enige dat komend jaar vooruitgaat zijn de tarieven. En die passen echt niet bij deze 3 sterren camping. ANWB: word wakker, misschien helpt dat!

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 5MdW14-08-2022

In alle opzichten achteruit gegaan

Bij ons twijfel om nog eens te gaan. Positief: kids (15 en 13) hebben zich uitstekend vermaakt, mede door mogelijkheid ‘s avonds op het strand te chillen. Wij vinden het strand direct aan de camping ideaal, want van het zwembad moet je het zeker niet hebben. Negatief: omslag naar meer verhuur t.k.v. kamperen. De beste en meest schaduwrijke straten worden opgeofferd voor bungalows. Op Playa Brava kun je tot rust komen vergeten; 3 weken niet geslapen. Tot een uur of 1 ‘s nachts zijn het (groepen) kampeerders die ook geen enkele rekening lijken te houden met anderen. En daarna komen in plukjes kinderen van het strand terug en is het tot een uur of 5 onrustig. De camping pretendeert een familiecamping te zijn, waar het na 24.00 uur stil moet zijn, maar er is 0 controle! De stroomuitval dagen achtereen zorgden voor veel frustratie. Sanitair vies (niet gewend hier). Prijs/kwaliteit niet ok! Camping is 1 v.d. duurste in de Costa Brava!

• 4Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Marcel11-08-2022

Maar niet meer doen (na jaren tevredenheid)

Na een paar jaar hier heerlijk te hebben gestaan is het dit jaar wel leuk geweest. Gaan volgend jaar zeker een andere camping uitzoeken. Uiteraard maken de vrienden en mensen om je heen ook de vakantie maar de camping zelf is achteruit gegaan. Te kort personeel (doen wel stinkend hun best) bij de bar waar je half uur moet wachten tot je eindelijk bedient wordt en zijn de sanitair ruimtes niet meer de hele dag zo schoon als we gewend waren. Door achterstallig onderhoud aan het stroom netwerk vele malen langdurig stroom uitval gehad ‘s avonds en ook ‘s nachts. Flink balen. Animatie is minder en ook op het strand weinig tot geen strand zelf meer. Wat we ook direct merkten is dat de camping een omslag aan het maken is van vrij kamperen met caravan en tenten voor gezinnen naar een bungalow camping. (Glamping) prima uiteraard maar dit zet de vrij kampeerder komende jaren wel buitenspel. Al met een was onze vakantie door de zon heerlijk.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 4Jeroen08-08-2022

Matige camping

Matige camping met mooi strand. Zwembad is als een blik sardientjes. Eens maar nooit weer.

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Patrick Birkenholz03-08-2022

Geweldig genoten. Top camping

Wij zijn in juli 2 weken naar camping Playa Brava geweest. Goed ontvangen bij de receptie van de camping. Vervolgens door 2 medewerkers van vacance select naar ons geboekte huisje gebracht. Heerlijk zo hoef je niet nog eens te zoeken naar het huisje. Dikke pluim dus. Aangekomen werd een en ander uitgelegd door de medewerkers. Onze eerste indruk was dikke prima. Het huisje was keurig. Zeg maar bijna in nieuwstaat. Airco, pannen etc etc was aanwezig. Bedden en douche ook goed !

Het park was goed onderhouden. Gedurende de dag zag je altijd wel schoonmaaksters en terreinonderhouders rondlopen. De sanitair gebouwen waren superschoon ! Voor bij het park was een supermarkt waar je veel boodschappen kunt halen.. Ook heel veel Nederlandse producten voor een goeie prijs! bin de winkel zit een heerlijke bakker. Restaurant eten en drinken ook goed! Fijne camping en altijd rustig in de avond. Ook na 23 uur

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Fam SB03-08-2022

Fijne gemoedelijke camping

Fijne gemoedelijke camping, direct aan het strand. Niet zo massaal en alles is aanwezig! Leuke plaatsen en mooie baaien in de buurt! Animatie is leuk! Onze kinderen van 11 en 14 hebben het heerlijk gehad.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Frans12-09-2021

Leuke camping

Mooie camping direct aan het strand. Wij waren hier half augustus maar vanaf augustus loopt de camping leeg, dit komt mede doordat de camping 12 september sluit.

Sanitair was erg schoon.

Nadeel is dat in de directe omgeving weinig te doen is. Nauwelijks restaurants en geen winkels.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Wendy31-08-2021

Mooie schone camping met ruime plaatsen

Wij zijn hier nu voor de 4e keer geweest maar helaas was dit ook de laatste keer,er was weinig te doen,het strand is inderdaad een groot stuk weggeslagen niet heel fijn voor de kleintjes en inderdaad hutje mutje! Wel een schone camping met een fijne supermarkt en verse broodjes,je hebt wel de auto nodig om erop uit te trekken, de heerlijke kippen bij can padres zijn een must! Voor ons niet meer de kinderen vonden er weinig aan

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Jaap + familie30-08-2021

prima camping, twijfel om nog is te gaan

augustus 2021 hebben wij hier 1,5 week gestaan. prima camping. niet te groot en niet te klein. overwegend nederlanders, van het leuke soort .. dus niet de asociale bierdrinkende rond schreeuwende vakantieganger en een enkele Spanjaard. sanitair is goed en schoon. winkeltje heeft zelfs glutenvrije producten. animatie dikke prima voor onze kinderen van 5/7/9. strand is vrij smal, dus je zit iet wat op elkaar. groot nadeel was wel de geluidsoverlast voor jongeren (of het camping jeugd was, aangevuld met locals weet ik niet). in ieder geval produceerden ze tot diep in de ochtend (5uur) flink lawaai met muziek vanaf de parkeerplaats bij het strand (buiten de camping). hier had ik echt wel last van, zou voor mij een reden zijn om hier niet meer heen te gaan. of iig aan de andere kant van de camping te gaan zitten (basses d'en Coll). ik snap niet dat de lokale gemeente/politie dit accepteert. zitten ook diverse appartement gebouwen omheen..

• 8Staat v/h sanitair

Camping Playa Brava info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (40)

Soort hotel

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar