Géén boekingskosten

Aparthotel Golf Beach

SpanjeCosta BravaPlatja de Pals / Playa de Pals

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Golf Beach voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 41 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

41 Reviews over Golf Beach

• 7Gaby06-05-2019

Prima accommodatie voor de prijs

We hadden een gerenoveerd appartement voor 4 personen en dat was prima. Groot balkon, goede bedden (alleen erg harde hoofdkussens), complete inventaris (ook droogrekje, emmer, waterkoker, toaster). Zwembad is niet verwarmd en was dus in de meivakantie erg koud! We kregen bijna om de dag schone handdoeken en personeel is super vriendelijk. Van de dagelijkse schoonmaak moet niet teveel worden voorgesteld: bedden opmaken en bezempje erdoor.

• 2RedFerrari02-09-2017

Terrible Hotel - Extremely Noisy - Rude Staff

management is a circus not interested in clients , we left after 3 days (had booked 2 weeks) because we could not sleep from the noise between 10 pm and 1am , neighbours in apartment above dragging metal chairs and table across marble floor constantly (management said its ok because they eat at these times) while their children run across thumping barefoot like maniacs, this lack of consideration for other quests was encouraged by totaly disinterested hotel staff only very superficially friendly , the minute you have the slightest problem they switch on you.

Hotel is a 1970's style job out in the sticks.

• 9Jeroen29-07-2017

Keurig aparthotel met ruime tuin

Voor de tweede keer geweest en niet voor niets. Platja de Pals zelf is wat ons betreft, gewoon een leuke plek om naartoe te gaan. Aparthotel Gof Beach heeft erg vriendelijk personeel en keurige kamers en complete kitchenette. De bedden zijn prima. Diverse kamers (met aparte slaapkamer(s) of alles in 1 ruimte). VoorIjde aan de straat, waar je verkeer hebt, maar wel onbekeken zit. Of zwembadzijde waar het 's ochtends en 's avonds rustiger is, maar je overdag wel meer bekeken zit. Voor allebei wat te zeggen.

Onder het hotel zitten twee winkeltjes, een duikshop, restaurant, pinautomaat en een ruime supermarkt (Spar).

Voldoende parkeerruimte voor de deur, maar wel wat krappe plaatsen. Tegen betaling kun je de parkeergarage in. Internet is erg slecht en ook voor de betaalde versie van 2 euro per dag hoef je het niet te dien (2MB/s).

• 8yvon16-09-2016

geweldig

Goed: receptie Schoon Airconditioning Zwembad

• 8Buitelaar11-08-2015

Prachtige tuin

Fijne appartementen, lekkere bedden, beperkte keuken. Grootste pluspunt is de ruime tuin met heerlijk zwembad, het is nooit (te) druk.

• 8SYJH10-08-2015

Hartstikke leuk appartement

Een prima plek om een week met kleine kinderen te vertoeven. Wij hebben het vooral als uitvalsbasis gebruikt om tripjes naar de verschillende strandjes en dorpjes te plannen .

De kamers aan de straatzijde zijn aan de gedateerde kant, maar wel erg netjes en schoon. Je kunt het beste bij je boeking aangeven dat je aan de zwembadzijde een kamer wil hebben, anders kijk je vanaf het balkon op een doorgaande weg.

De speelweide en het zwembad zijn prima en er is altijd plek. De animatie stelt eerlijk niets voor, het is onder begeleiding tekenen, plakken, schilderen en schminken.

Onder het complex zit een grote supermarkt, een pinautomaat, restaurant, en op 75m liggen aan de rotonde 5 restaurants.

• 9J.15-01-2015

Ideale bungalows op apart resort

De bungalows van Aparthotel Golf Beach* in Playa de Pals zijn een ideale verblijfplaats om van de vakantie te genieten met kinderen. Heerlijk rustig gelegen achter het hoofdgebouw met winkelcentrum met eigen zwembad(je) in een mooie en goed afgesloten tuin die alleen vanuit de bungalows bereikbaar is. Het ligt aan de rand van het plaatsje maar wel ongeveer 15 tot 20 minuten lopen van het strand. Voetpaden kennen ze niet overal dus je loopt langs de weg. Onze bungalow was voorzien van vaatwasser, oventje, televisie en airconditioning. Helemaal compleet dus. Er werd ongeveer om de dag schoongemaakt, wat voor ons ook prima was. Kortom wij hebben met onze dochter, schoonzoon en kleindochter hier een fantastische vakantie beleefd.

• 8pieter17-11-2013

personeel en kamers

het personeel was bizonder vriendelijk en behulpzaam. Een erg groot minpunt is dat het heel erg gehorig is.Het leek of mijn buren links en rechts van ons ook in de slaapkamer en douche stonden.Alleen al daarom hier niet meer heen jammer rest is prima

• 7Familie Rojer19-07-2012

Schoon hotel maar wel ouderwets.

Handdoeken worden drie keer per week verschoond. Dit is wel handig om te weten. Er is geen waterkoker of koffiezetapparaat aanwezig. Alles gebeurd met een klein pannetje. Er zijn geen Nederlandse televisiezenders. Dit staat wel vermeld op de site maar dit is helaas niet het geval. De omgeving is vrij rustig. Er is niet veel te beleven. Maar het is een prima uitvalsbasis voor dagjes weg naar andere plaatsen. Het personeel is wel behulpzaam. Er zijn wel ligstoel maar dit zijn er niet veel. Het speeltuintje is wel leuk, maar enkele toestel was kapot en werd niet gemaakt. Wat gevaarlijke situaties opleverde.

• 8vvdpaul01-02-2012

Prima plek. Goede prijs/kwaliteit

Fijne vakantie gehad. Barretje en Supermarkt om de hoek, strand kun je lopen. Goede verbindingswegen. Internet.

Aparthotel Golf Beach info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)