Géén boekingskosten

Aparthotel Palamos

SpanjeCosta BravaPalamós

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Palamos voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 16 reviews

Meer aparthotel info

17 Reviews over Palamos

• 1Eva 20-09-2015

Nunca más!!

Pasamos un fin de semana de septiembre y la experiencia fue un desastre. Las comidas (cena y desayuno) sin variedad, frio, malo....ni un solo tipo de pasta (macarrones, espaguetis. ..) para niños. El personal ( en concreto la camarera pasota, maleducada y nada receptiva. Los cubiertos, platos....sucios (puede colarse uno, pero la mayoria??) La bebida de la cena SOLO entra el agua.....ni un misero refresco o vino de la casa ( aunque sea peleón). Cuando pedí una coca-cola, evidentemente con cargo aparte, la camarera puso cara de fastidio y nos la trajo resignada.....con mala cara. El horario de la cena de 20h a 22h: entramos a las 21.30h, ya casi no había nada y no repusieron y a las 22:10h nos dijeron que iban a cerrar ("sutilmente" váyanse ya!). Lo UNICO bueno del hotel es la ubicación; está cerca de la playa y en un lugar tranquilo. Las habitaciones, no destacan por su pulcritud y los pasillos con alfombras viejas y levantadas. Ah y las camas del sofa-cama por hacer!!!

• 7piet23-01-2013

Heel leuk apart hotel

Heel leuk apart hotel, waar je goed kunt verblijven. Veel te zien in de omgeving. Klein stukje naar het strand

• 8Ilse14-08-2011

een aanbeveling zeker waard

We hadden een erg mooi gerenoveerd appartement met maar liefst 2 badkamers, aan straatzijde met uitzicht op een parkje. Zwembad eenvoudig, ontspannen en niet te druk. Goede supermarkt dichbij.Twee straten verderop was het heerlijke strand en via de boulevard erlangs wandelden we naar het gezellige centrum. Eettip restaurant Urtau! Wij vinden het een erg leuke plek om een weekje te genieten. Klein minpuntje: de inrichting van het appartement was sober qua keukenspullen en in de week dat wij er zaten zijn de handdoeken maar 1 keer gewisseld.

• 6Rozendal28-10-2009

Vieze rotzooi, nooit meer

Appartementen hotel Palamos

ooit gebouwd en zoals je heel vaak tegenkomt in Spanje nooit onderhouden overal op de muur plekken badkamer uit het jaar 1920 zonder stank afsluiters dus het ruikt naar een bekende geur. houtwerk verrot keuken 2 keer zo dik geworden door vocht .Alles wat van metaal is heeft roest plekken Dit kan je niemand aandoen. U bent gewaarschuwd

• 5Esther01-07-2009

Geen aanrader!

Met mijn vriend ben ik hier in april 2008 geweest. Ze waren toen nog volop aan het verbouwen dus het was allemaal wat gehorig. De kamers waren wat smoezelig en de bank viel letterlijk uit elkaar. De douche was het ergst die werd van ijskoud naar kokend heet, was verschrikkelijk!!! Palamos zelf was erg rustig, weinig jongeren te bekennen. Wel heerlijk rustig als je wat privecy wilt.

• 4Willy Rust23-10-2008

dus nooit meer

kamers waren niet schoon,roestplekken in het bad, douckop kon niet opgehangen worden omdat die stuk was,gemeld aan de balie na 3 dagen was hij nog niet gemaakt, maar wel een nieuwe doucekop die we dus nog steeds niet konden ophangen. Hele dag zonder water en stroom gezeten elec. kookplaat was kapot voor de tv was geen appart tafeltje deze stond gewoon op de eettafel in het zwembad waren geen mensen maar elke dag 10 a 15 zeemeeuwen aan het zwemmen, met het gevolg dat alle veren en uitwerpselen in het bad lagen. Voor ons was de prijs in october gelukkig niet zo hoog, maar ik beklaag de mensen die in de zomer veel meer moeten betalen. Dus helaas ronduit slecht.

• 7d.reuser27-06-2008

accommodatie

de accommodatie is netjes,schoon,maar sober. prima vakantie gehad,bedankt.

• 3Charlotte06-05-2008

Wat grappig om het commentaar van Gerrit te lezen! Ik ben namelijk zelf 30 april aangekomen in hotel Palamos en dezelfde dag weer vertrokken. We vonden het vreselijk: kamer was vies en alles was kapot (in de badkamer hing alles scheef en er zat kauwgom aan de muur). Na onze klacht bij de balie kregen we sleutels van andere kamers, maar de een was nog erger dan de ander. Ook Palamos zelf was vreselijk uitgestorven. Er waren geen winkels en restaurants zoals beloofd in de omgeving. We besloten om weg te gaan, we hebben de sleutel ingeleverd en zijn naar Lloret gegaan. De baliedame verontschuldigde zich voor de overlast, maar wij wilden zo geen vakantie houden! Als we in Palamos waren gebleven hadden we een rot vakantie gehad, nu hebben we ervan genoten! Nu nog maar hopen dat we ons geld terugkrijgen. Maar liever betalen dan dat we hier bleven, dat zegt toch wel iets ...

• 4gerrit05-05-2008

ben hier een week met mijn partner geweest maar dit hotel was een drama of het nu kwam door de verbouwing weet ik niet maar mijn ervaring was slecht kamer werd niet schoongemaakt handendoeken moest ik iedere dag zelf halen linnen is niet een keer verschoond in een week tijd en de kamers zijn erg gehoorrig lijkt wel een machine kamer en meubels zijn inderdaad slecht met splinters

• 2Teelker28-02-2008

kamers zijn erg gehorig en alle meubels zijn erg gedateerd en de splinters aan de deurstijlen en meubels. Het sanitair is voorzien van schimmel in de kitranden en de keuken is voorzien van 2 pannen die niet aan het formaat van de platen doen. Beetje moeilijk koken zo. Liften zijn niet betrouwbaar, wij hebben 2 keer vastgezeten. Het personeel was erg aardig en excuseerde zich voor de overlast van de verbouwing. De periode dat wij op vakantie waren is van eind augustus tot begin september 2007.

Aparthotel Palamos info

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)